Pajero IV - Rozpoznanie modeli 170/200 KM
ruks - 13-09-2015, 11:31 Temat postu: Rozpoznanie modeli 170/200 KM W jaki sposób można rozpoznać czy dany egzemplarz dysponuje silnikiem o mocy 170 czy 200 KM?
KACPERO_1 - 14-09-2015, 10:22
ten 200 konny będzie lepiej się "zbierał"
a tak poważniej to w dowodzie rejestracyjnym w odpowiedniej rubryce
zbyszekm2 - 14-09-2015, 10:35
W przypadku z ASB nie ma miarki do poziomu oleju.
ruks - 14-09-2015, 11:03
Hmm... z dowodami rejestracyjnymi to bywa różnie zwłaszcza jak coś jest kupione poza granicą, myślałem że w jakiś sposób po VIN czy numerach silnika da się to sprawdzić albo po prostu wizualnie czymś się te wersje różnią. Chcę kupić takie auto ale z silnikiem 200 KM a w ogłoszeniach sprzedawcy piszą różne rzeczy i nawet widuję jakieś 180 czy 190 konne wersje.
Zbyszku co to jest ASB?
zbyszekm2 - 15-09-2015, 15:27
Jeśli w nr Vin po literce "W" jest litera anie cyfra to może wskazywać na 200KM.
ruks - 20-09-2015, 13:45
Hmm, szkoda że nie ma jakiejś uniwersalnej metody
A czy przypadkiem nie jest tak że od 2006-2009 były 170 konne a po 2009 wszystkie 200 konne? http://www.autocentrum.pl...jero/iv/suv-5d/
zbyszekm2 - 21-09-2015, 09:35
Jest tak.
ruks - 21-09-2015, 22:34
A kojarzysz który miesiąc nastąpiła ta zmiana?
gpls - 25-10-2015, 00:58
Który z tych silników jest mniej problematyczny?
ruks - 25-10-2015, 11:07
Udało mi się jeszcze dowiedzieć żeby szukać aut które w VIN nie mają NH i NS bo są bardziej awaryjne
gpls - 12-02-2016, 23:01
ja tu się podłączę do pytania:
1)
auta po 2009r maja chyba nowocześniejsze wtryskiwacze (wyższe ciśnienie) , czy są to wtryski piezo i czy można je regenerować ?
Wersje 170KM to chyba wtryskiwacze elektromagnetyczne tak ?
jakiej firmy wtryski tam siedzą ?
2)
auta po 2009r mają skrzynię biegów 2-sprzęgłową czy klasyczną hydrauliczną ?
zbyszekm2 - 15-02-2016, 09:33
Wtryski dają się regenerować, są firmy Denso
Sprzęgło jest normalne, jednostopniowe.
ruks - 15-02-2016, 15:53
Skrzynia to chyba najmniej zaawansowany element tego auta. Przydało by się coś miej topornego i szybszego z sześcioma przełożeniami...
zbyszekm2 - 16-02-2016, 08:19
ruks napisał/a: | Skrzynia to chyba najmniej zaawansowany element tego auta. Przydało by się coś miej topornego i szybszego z sześcioma przełożeniami... |
,Jeśli chodzi o automat to klasyczna skrzynia
ruks - 16-02-2016, 20:36
zbyszekm2 napisał/a: | ruks napisał/a: | Skrzynia to chyba najmniej zaawansowany element tego auta. Przydało by się coś miej topornego i szybszego z sześcioma przełożeniami... |
,Jeśli chodzi o automat to klasyczna skrzynia |
Może nie jestem zbyt przyzwyczajony do sprzęgła hydrokinetycznego i trochę irytują mnie ciągłe zmiany zasprzęglenia, występujące przy małych prędkościach. Ponadto w tym aucie zbędne jest żeglowanie o czym już mowa w wątku o spalaniu.
|
|
|