Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] Po wymianie ETACS
emil_d - 03-11-2015, 09:57 Temat postu: [II 2.0 DID] Po wymianie ETACS Panowie,
Dwa tygodnie temu byłem w serwisie w związku z akcją wymiany ETACS. Panowie przez dłuższy czas grzebali w komputerku (30 min.) - sama wymiana ETACS zajęła 15 min.
Po akcji samochód zaczął więcej palić, ale zrobił się znacznie żwawszy Po tygodniu od wizyty spadł mi wąż z turbiny - myślałem, że to standardowa sytuacja poruszana na tym forum od dłuższego czasu. Pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika, który założył wąż i dokręcił cybant. Niestety 2 dni później stało się to samo. Tym razem oprócz dokręcenia cybanta przykleiliśmy rurę żywicą epoksydową.
I teraz najciekawsze - po przyklejeniu rury średnie spalanie w samochodzie spadło o jakieś 1,5 l/100km. Przy identycznym stylu jazdy samochód pali na trasie 6.3 - 6.5 l/100 (poprzednio 7.5 - 8l/100) ale jest znacznie żwawszy.
Teraz pytanie i zagadka - co zrobił serwis? Czy chłopaki podnieśli ciśnienie na turbinie? Jeśli tak to czym to grozi? Czy powinienem podjechać do firmy zajmującej się tuningiem aby sprawdzili co się tak naprawdę dzieje?
PS. Silnik nie był do tej pory podkręcany.
Anonymous - 03-11-2015, 10:44
emil_d, też jestem po wymianie ale niestety takiego efektu jak u ciebie nie mam...a szkoda odnośnie "żwawszego" outka to może wpierw zadzwoń do serwisu lub lepiej napisz emaila, tak aby ci na niego odpisali, może cię podepną pod kompa i sprawdzą co namieszali..
emil_d - 04-11-2015, 00:14
xytras31 napisał/a: | emil_d, też jestem po wymianie ale niestety takiego efektu jak u ciebie nie mam...a szkoda odnośnie "żwawszego" outka to może wpierw zadzwoń do serwisu lub lepiej napisz emaila, tak aby ci na niego odpisali, może cię podepną pod kompa i sprawdzą co namieszali.. |
Wolałbym się dowiedzieć czy to może mieć jakiś wpływ na silnik.
Muszę przyznać, że kultura pracy silnika jest znacznie lepsza - więc jak się rąbneli w ASO to nie chciałbym aby sie wycofali
Szef24 - 04-11-2015, 06:30
Dowiadywalem się o to bo podobno mam wirusa wiec martwię się żeby go nie skasowali. Panowie stwierdzili ze to nie ma nic wspólnego z sterownikiem silnika, jest to tzw módul komfortu odpowiedzialny za światła wycieraczki itp.
Operacja się na ich wypowiedzi wnioski wyciągnij sam
|
|
|