To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Grandis Techniczne - Dziwne objawy po odpaleniu

jogi_23 - 30-11-2015, 19:17
Temat postu: Dziwne objawy po odpaleniu
Witam. Mój problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika strasznie zamula do 2.5tys obrotów a powyżej rwie tak jak powinno być. I takie objawy są przez ok 2 min zanim złapie troszkę temperatury i potem chodzi normalnie i dobrze się zbiera. Normalnie odpala i równo chodzi. Filtr paliwa wymieniony, błędów nie ma. Macie jakieś pomysły co do tego problemu?

[ Dodano: 28-12-2015, 22:33 ]
Czy wina może leżeć po stronie jakiegoś czujnika czy wtrysków? Można jakoś sprawdzić wtryski bez wyciągania bo ponoć nie?

plecho1 - 29-12-2015, 06:24

Napisz o jaki dokładnie silnik chodzi.
jogi_23 - 29-12-2015, 08:44

Moj silnik to bsy 136koni

[ Dodano: 29-12-2015, 16:37 ]
Dzisiaj auto postało na mrozie przez cały dzień i brak mocy nawet jak się zagrzał, dopiero jak go zgasiłem i odpaliłem ponownie to moc wróciła i wszystko już było ok.

[ Dodano: 02-01-2016, 13:30 ]
Dzisiaj odłączyłem przepływkę na zimnym i odzyskał moc od dołu a jak tylko ją podłączam to znów muł. To chyba przepływomierz uszkodzony chociaż błędu żadnego nie pokazywało. Czyszczenie nie pomogło. Trzeba się rozejrzeć za nowym tylko czy sam wkład czy razem z obudową?

[ Dodano: 04-01-2016, 20:32 ]
Przepływka podmieniona i dalej to samo. Jednak to nie przepływka.

[ Dodano: 06-02-2016, 21:47 ]
Wtryski wyjęte i zregenerowane w Jaworznie bo nie przeszły testu na stole i były ostro zawalone bo olej do paliwa się dostawał i też przy okazji posadziło pompę w zbiorniku. Po zamontowaniu wtrysków i nowej pompy i filtra dalej to samo muł jak zimny. Przepływka podmieniana i to nie to. Zostało zawór podciśnienia, czujnik ciśnienia turbo albo turbo. A może pompa wysokiego ciśnienia? Jak ją można sprawdzić?

plecho1 - 07-02-2016, 08:06

Pewnie pompa powinna dawać odpowiednie ciśnienia więc albo trzeba podłączyć jakiś zewnętrzny czujnik - zegar albo programowo, jeśli układ wysokiego ciśnienia posiada czujnik.
jogi_23 - 07-02-2016, 10:50

Zegara nie ma mozliwosci za pompa podlaczyc bo jest przykrecona do glowicy i tam bezposrednio kanalami do wtryskow. Czujnika tez w ukladzie chyba zadnego nie ma. Tak tez mysle ze moze wirus cos szwankuje ale wczesniej przez cale lato bylo ok i na jesien. Dopiero w zime zaczelo swirowac.
Piwor - 07-02-2016, 22:32

jogi_23, manometr w rękę i sprawdź podciśnienie na wyjściu z vacuum pompy. Pochwal się wynikiem.
jogi_23 - 16-03-2016, 08:16

Witam.Wszystko się wyjaśniło. Powodem braku mocy był uszkodzony przewód podciśnienia idący od zaworu do gruszki chłodnicy spalin która jest za silnikiem i nie było tego widać. Teraz jeździ jak dawniej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group