To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Ponowny Problem z Miśkiem

lukas12125 - 07-12-2015, 23:45
Temat postu: Ponowny Problem z Miśkiem
Witam, jakiś czas temu pisałem o awarii miśka. Mechanik stwierdził ze nie ma ssania, i winą jest sterownik pojazdu. Dogadałem się z jednym z klubowiczów i takowy zamówiłem, i latem śmigało super, robiłem długie wyprawy, aż tu nagle pierwsze spadki temperatury, wyjeżdżam z pod bloku i mi zdechł. Objawy są takie że na zimnym to trzeba albo kręcić aż załapie, i słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków. Na ciepłym to już działa normalnie. Nie mam już pomysłów co to może za czort siedzieć w nim, już mi się fundusze kończą. Może ktoś miał problem ew wie co może mu dolegać?
Hugo - 08-12-2015, 08:43

lukas12125 napisał/a:
słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków.
Padło ECU. Wylały kondensatory.
Krzyzak - 08-12-2015, 20:39

lukas12125 napisał/a:
Objawy są takie że na zimnym to trzeba albo kręcić aż załapie, i słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków. Na ciepłym to już działa normalnie.
czujnik temperatury silnika do wymiany; np Autlog:
https://www.motointegrato...o-autlog-as2069

lukas12125 - 10-12-2015, 14:43

Hugo napisał/a:
lukas12125 napisał/a:
słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków.
Padło ECU. Wylały kondensatory.


Czyli znów przyczyna siedzi w Komputerze Pojazdu?






PS. Czujnik Temperatury? Można spróbować, cena nie jest taka wysoka.
I czy może przez to być takie wysokie spalanie? Jak jeździł to palił jak smok, tak na oko z 10-12 l na 100

Krzyzak - 12-12-2015, 13:10

raczej nie przez ten czujnik takie spalanie
pierwszy podejrzany to sonda lambda a drugi to termostat, który w E3x sypał się w połowie egzemplarzy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group