Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] Wymiana tylnych tarcz, linki ręcznego, szczęk
staszq2 - 10-12-2015, 13:27 Temat postu: [I 2.0T] Wymiana tylnych tarcz, linki ręcznego, szczęk Panie i Panowie
Z racji tej, że padają mi tylne hamulce i brak ręcznego na jednej stronie, mam zamiar powymieniać klamoty, tarcze + klocki, szczęki i linka ręcznego no i pewnie reanimacja jarzma bo się chyba przycięło. Moje pytanie czy ktoś z Was wymieniał linkę od ręcznego? Chodzi mi o producenta ew. sklep w necie w którym kupowali - chcę uniknąć sytuacji jak w poprzednim wozidle w której okazało się, że linka dedykowana do strikte danego modelu a była za krótka, dopiero 3 jaką otrzymałem była ok. Co do szczęk od ręcznego - wiele wyboru nie ma ale co u kogo się sprawdziło? Nad tarczami zastanawiam się z Brembo i miękkie klocki z Textar'a.
Dodatkowo czy jakieś zaskoczenie może mnie spotkać przy wymianie ww. klamotów? Pytam na zaś
qlka2 - 11-12-2015, 07:49
Ja kupiłem tarczobębny i klocki Textar'a jakoś ponad rok temu. Linki żadnej nie wymieniałem podobnie jak szczęk.
Obeszło się ponoć bez problemów. Jak powiedział mi ten co wymieniał obeszło się bez palnika cokolwiek miało to znaczyć.
Kupowałem tutaj:
http://www.henkiel.auto.pl/produkty,details,67211
http://www.henkiel.auto.pl/produkty,details,67001
nytsug - 11-12-2015, 10:55
Jeżeli piszesz o palniku to chodziło mu, że trzeba zarobić nową linkę - długość, a bez palnika się nie obędzie. Ja tak dorabiałem sobie jedną w garażu bo okazało się, że jest za długa.
Dla autora tematu - ja zakładałem już taki temat i tam napisałem co udało mi się znaleźć. Proszę bardzo: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84889
PRAWA: MN102298 - 1560mm
LEWA: MN102297 - 1572mm
Jak znajdziesz na szrocie to będziesz miał taniej:)
staszq2 - 11-12-2015, 21:38
nytsug, dziękuję
nytsug napisał/a: | na szrocie |
U mnie w okolicy cięęęęężko
[ Dodano: 11-12-2015, 21:40 ]
qlka2 napisał/a: | Obeszło się ponoć bez problemów |
Sama wymiana tarcz i klocków to chleb powszedni ale szczęki i linka to już czasem może sprawić więcej problemów
nytsug - 12-12-2015, 07:44
Przed zakupem szczęk obejrzyj resztę elementów w bębnach bo może okazać się, że musisz kupić całe zestawy i wymienić bo tam lubi korodować. A więc sprężynki, mocowania itd. Sama wymiana to nic trudnego. Przy wymianie linek będziesz musiał dostać się do nich od środka samochodu na tunelu środkowym od tyłu pod wykładziną. Masz wszystko opisane w Manualu jak będzie problem.
A czy Ty masz dwie linki ręcznego? Jeśli tak to dlaczego chcesz wymieniać jedną z nich? Urwana czy co? Bo jak tylko stanęła to można ją spokojnie rozruszać.
irek23rz - 12-12-2015, 09:01
Kolego linka staneła bo zatarło sie jarzmo od rozpieraka szczęk .według mnie wystarczy rozebrac szczęki sprawdzic stan okladzin i rozruszac ,ewentualnie wymienic komplet szczek. Jak rozbierzesz to zobaczysz ze linki chodza lekko .
staszq2 - 12-12-2015, 21:04
irek23rz napisał/a: | linka staneła bo zatarło sie jarzmo od rozpieraka szczęk |
Tak własnie było
Jedej okładziny w ogóle nie było, starta do zera, właśnie skończyłem wymianę, poszły tarcze Textar, klocki Ferodo, okładziny Samko i komplet nowych sprężynek i tych "pierdutków", wkrótce relacja w Naszych Miśkach.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i odpowiedzi
|
|
|