Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Vr4 z Japonii
carlRP - 21-12-2015, 15:48 Temat postu: Vr4 z Japonii Znalazłem na portalu aukcyjnym , Vr4 w sedanie w manualu za naprawdę dobre pieniądze ...
I teraz moje pytanie czy ktoś już ściągał z Japonii auto ? i może mi przybliżyć koszta takiej transakcji ?
Wiem że będzie trzeba akcyze + cło + vat zapłacić do tego koszty transportu podobno na stronce niby podają łączny koszt auta + transport ( wybiera się do jakiego portu ) .
Z gory dzięki za odpowiedź.
Bartek - 21-12-2015, 17:28
carlRP napisał/a: | I teraz moje pytanie czy ktoś już ściągał z Japonii auto ? |
Historia zna takie osoby
http://forum.mitsumaniaki...ewprofile&u=329 - Roch_27
Ja poszedłem nieco na łatwiznę, bo ogarniałem temat na polskiej ziemi - dokładnie cło (10% od wartości auta + transportu), akcyza, vat.... nic strasznego - względem auta z UE dochodzi tylko cło, fracht zależy jaki wybierzesz (w moim przypadku było to 600$, bo auto miało 3 towarzyszy w kontenerze) do 2500$ (chyba, że coś się zmieniło od 2008 roku )
carlRP - 22-12-2015, 10:40
No właśnie jestem w stały kontakcie mailowy ze sprzedający w Japonii , ale chciałbym się dowiedzieć jak to wszystko kosztowo wygląda bo podają mi parę różnych kwot i nie wiem co brać pod uwagę...
jeśli podają mi koszta CIF ( Gdańsk ) to jest to koszt transportu i do tego dodajemy ostateczną cene auta tak ? dobrze to rozumie
Grid - 23-12-2015, 11:05
Tak koszt auta sobie a koszt CIF/FOB sobie. Tu masz więcej po angielsku do poczytania:
http://www.morethanshippi...buy-cif-or-fob/
carlRP - 31-12-2015, 16:06
A właśnie otrzymałem maila od sprzedającego z Japonii , że cena którą mi podał 2950USD to cena transportu CIF Bremerhaven oraz auta !
Czyli wychodzi 1950USD Vr4 + 1000USD transport CIF Bremerhaven .
Jeszcze kwestia opłat...sprzedający ponosi wszelkie opłaty w JP aż po fracht do Bremerhaven , a ja płace transport do PL , akcyze , cło , VAT ? dobrze myślę ?
Co myślicie brać czy nie ?
kabar - 01-01-2016, 13:50
Jak możemy Ci coś doradzić jeśli napisałeś tylko cenę a nic o produkcie
carlRP - 02-01-2016, 12:24
Vr4 2002r EC5A , w sedanie , skrzynia manualna , 2.5 Twin Turbo , 4WD , garażowany , pełna seria ,
piotrkor1 - 02-01-2016, 15:11
carlRP napisał/a: | Vr4 2002r EC5A , w sedanie , skrzynia manualna , 2.5 Twin Turbo , 4WD , garażowany , pełna seria , |
Zapodaj foty to oblukamy.
carlRP - 02-01-2016, 20:00
fotki z ogłoszenia:
Hugo - 02-01-2016, 21:13
Ale kozak!
booohal - 02-01-2016, 21:48
Świetny jest! No, poza kołami
I to tylko 3000 dolców kosztuje pod dom?!
Hugo - 02-01-2016, 22:50
Koła chyba jedne z brzydszych jakie widziałem w życiu, ale można zmienić
Za to spojler na klapie mi się podoba.
robertdg - 03-01-2016, 09:00
Hugo napisał/a: | Za to spojler na klapie mi się podoba. | Przecież to OEM-owy dodatek, w PL napewno nie raz widziałeś
Bartek - 03-01-2016, 10:33
Pasywny dyfer tylny? Wyglada na type-V
piotrkor1 - 03-01-2016, 14:18
Bartek napisał/a: | Pasywny dyfer tylny? Wyglada na type-V |
To auto jest niestety,tak jak Bartek napisał bez systemu AYC.Ma zaletę bo jest w manualu i roczniku 2002.
Na pewno bez śladu rdzy i z niskim przebiegiem.Spoiler raczej taki jak w wersji 2.0 chociaż w Japonii były różnie
stosowane.Wszystko w oryginale oprócz gałki zmiany biegów.Koła 16"też są oryginalne.
Kolor auta też fajny bo nie widać tak na nim brudu jak na ciemnych lakierach.
W mojej ocenie warto kupić takie auto,jeżeli to jest twoje spełnienie motoryzacyjnych marzeń.
|
|
|