To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] Strzały gazu , nie wkręca się na obroty

francy - 31-12-2015, 13:37
Temat postu: [CJ1A 1.3] Strzały gazu , nie wkręca się na obroty
Witam po wymianie rury dolotowej powietrza , która była pęknięta z moim coltem wciąż takie same objawy.
Może zacznę od początku...
Kupiłem colta który ma problemy z odpalaniem na benzynie , a w sumie w ogóle nie pali.
Gościu u którego kupiłem mówił , że pompa była wymieniana. (wczoraj sprawdzałem , nie ma jej pod siedzeniem ...ale poprzedni właściciel twierdzi że została zamontowana gdzieś indziej no i żeby ja zobaczyć trzeba wyjąć bak)
Pomijając benzynę.
Auto odpala na samym gazie . Jest to zwykły gaz.Tzw z mikserem.
Wymieniłem standardowo przewody , świece,czyściłem przepustnice , mikser itd oraz tą rurę dolotową.
Ale to nic nie pomogło auto dalej ma nierówne obroty.Nie wkręca się na wyższe obroty na biegu , ale już na luzie tak.
Dochodzi do 2tys. i dalej już nie idzie.No i dodatkowo od czasu do czasu strzeli.

Parownik levato.
Ktoś zrobił jakąś kombinacje .
Biały kabel leci dołem do butli ale tam do niczego nie jest podpięty.
Porządek już jest zrobiony :p stare zdjęcia.
Co to może jeszcze być??



plecho1 - 31-12-2015, 16:05

Na początku warto sprawdzić luz zaworowy i ewentualnie wyregulować zawory bo podparte zawory mogą dawać taki efekt oraz warto sprawdzić błędy silnika. Jeśli masz autko starsze niż 2001 to błędy powinno się dać wymrugać mostkując piny 1 z 4 w złączu diagnostycznym, jak to zrobić masz opisane tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981 Następnie warto przyjrzeć się dokładnie układowi wysokiego napięcia.
A tak poza tym to masz niezły bajzel z tym LPG, w tego typu silniku powinna być instalacja sekwencyjna a nie I generacji.

milo - 31-12-2015, 18:15

Jeżeli strzela to jest za mało paliwa
plecho1 napisał/a:
warto sprawdzić luz zaworowy i ewentualnie wyregulować zawory bo podparte zawory mogą dawać taki efekt

Mogą i nie mogą jezeli podparte nierówna praca silnika i trudny rozruch a tu widac że na gazie odpala

plecho1 - 31-12-2015, 18:19

Ale mimo wszystko warto sprawdzić bo w tak zaniedbanym aucie wszystkiego można się spodziewać.
robertdg - 31-12-2015, 18:23

milo napisał/a:
Jeżeli strzela to jest za mało paliwa
Albo zły punkt zapłonu, albo walnieta synchronizacja rozrządu, etc.
milo - 31-12-2015, 19:06

robertdg napisał/a:
albo walnieta synchronizacja rozrządu

Masz na mysli przesunięty rozrząd ?
Wszystko może być ,ale druciarstwo to jest pod maską :shock:

francy - 01-01-2016, 15:49

To od czego panowie zacząć? Trochę zauważyłem jest dziurawy wydech,to może być przyczyną?
plecho1 - 01-01-2016, 19:12

Sprawdź co Ci sugerowałem.
francy - 08-01-2016, 21:54

plecho1 napisał/a:
Sprawdź co Ci sugerowałem.


sprawdziłem , błędów ani luzów nie ma.Co do paliwa znalazłem problem , a mianowicie odcięty przekaźnik pompy paliwa (jak to to )
Nie wiem jak go podłączyć bo jest tylko końcówka do tego kabelka biało-brązowego , ale cienki nie wiadomo gdzie idzie.Może wiesz jak ma być podłączone?

Sprawdziłem pompke na krótko i działa .

A ta biała kostka to do czego i to czarne to regulator napięcia czy co?





plecho1 - 08-01-2016, 22:17

francy napisał/a:
ani luzów nie ma.
To znaczy, że nie ma luzów zaworowych czy że są w normie?
Ta biała kostka wygląda jak od sterownika centralnego zamka lub alarmu, na pewno nie jest oryginalna.
Najprawdopodobniej jest to przekaźnik pompy paliwa a te poobcinane przewody to jakiś efekt próby zrobienia odcięcia pompy paliwa jako funkcji immobilisera, dlatego pewnie jest obok ta biała wtyczka.
Sprawdź, czy jak włączysz na zapłon, to czy na tym grubym nie obciętym od kostki przekaźnika jest napięcie 12V, jeśli nie to sprawdź czy jest od niego przejście do kostki pompy paliwa. Być może poobcinane przewody są połączone z tą białą podłużną kostką.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group