To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Swap hamulcy na dwutłoczkowe z polifta galant eao

Koucz - 08-02-2016, 22:18
Temat postu: Swap hamulcy na dwutłoczkowe z polifta galant eao
Witam jak w temacie zmieniam zaciski mam galanta 2.5v6 98rok zaciski jednotłoczkowe 256mm w automacie to porażka
zakupiłem zaciski dwutłoczkowe z jarzmami kupiłem zwrotnice niby z polifta a jedno do drugiego nie gra...
Jak ktoś może to niech rzuci okiem na zdjęcia czy zwrotnice mam złe czy może jarzma od innego modelu a może było pare rodzai??
help :p






robertdg - 09-02-2016, 06:20

Tu masz temat opisujacy Twój problem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3704
Koucz - 09-02-2016, 11:00

No tak wiem czytałem ten temat który sie ciągnie i nikt nic konkretnego nie poda ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie, ktoś powie o co chodzi? jarzma złe?
Fragu - 09-02-2016, 13:03

Generalnie są dwa rozstawy mocowania na zwrotnicy 129mm lub 159mm.
Zaciski 2 tłoczkowe występowały i w jednym, i w drugim rozstawie.

Koucz - 09-02-2016, 13:53

I Wychodzi tutaj że mam 129mm tak samo na jarzmie i na zwrotnicy ale odsadzenie nie pasuje blokuje mnie.. coś czytałem o przycinaniu ale chyba to jest zbędne wolał bym nie ingerować w osłabienie materiału, chyba że to jarzmo mam od innego modelu mitsu??
Fragu - 09-02-2016, 14:06

Szczerze mówiąc to nie wiem...wydaje się, że powinno wszystko pasować :roll: Może coś źle przymierzasz?
Koucz - 09-02-2016, 14:38

Spójrz na zdjęcie nr.3 na pewno dobrze lewy i prawy próbowałem więc nie pomyliłem na pewno
Pytanie czy to na pewno te zwrotnice poliftowe?? może ktoś po czujnikach pozna?
Znajomy ma galanta na 2tłoczkowych ale dopiero w sob moge na to zobaczyć

Hugo - 09-02-2016, 19:11

Na zdjęciu widać, że rozstaw na jarzmie i zwrotnicy jest ten sam. Tak jak wyżej napisano, były 2 rozstawy, przed liftem 129 mm od środka do środka otworu, po lifcie 159 mm. I tyle. Być może zaciski pochodzą z Mitsubishi 3000GT lub innego starszego Mitsu, bo zaciski dwutłoczkowe MMC wprowadziło już w latach 80-tych w sportowych modelach. Być może były wtedy inne jarzma.
Czujniki ABS-u były te same w przed i poliftach.

Koucz - 10-02-2016, 11:14

No i o to chodziło tak mi się wydaje że jarzma właśnie będą z innego modelu bo nie pasuje odsadzenie..


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group