To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - Progi pod hi lifta

Zuzia - 12-02-2016, 15:48
Temat postu: Progi pod hi lifta
Wystrugałem progi pod hilifta, oryginalne festyniarskie parapety zostały zdemontowane . Teraz pytanie jak zamocować do ramy nowe progi, spawać , wiercić wspawać tuleje i skręcać czy może zrobić obejmę i skręcać. Jakie za i przeciw konkretnym rozwiązaniom.
Stopiw Garage - 12-02-2016, 22:00

częściowa obejma dodatkowo w ramie nitonakrętki po 4 na każdym ramieniu i nie do zerwania
Zuzia - 12-02-2016, 22:07

Mam koncepcję na coś w rodzaju litery L , jaką średnicę nitonakrętek dać 10 , 12 mm. Może dać mocno spasowane C i dopiero cztery otwory i skręcić.
Stopiw Garage - 16-02-2016, 20:23

Zuzia napisał/a:
Mam koncepcję na coś w rodzaju litery L , jaką średnicę nitonakrętek dać 10 , 12 mm. Może dać mocno spasowane C i dopiero cztery otwory i skręcić.

tutaj jest częśc fot z naszej realizacji https://www.facebook.com/...80585753&type=3 ,nitonakrętki sa pod srubę m10 po 4 na każde ramie a obejma ciasno wchodzi od dołu pod ramę i potem dokręcamy śruby wszystko trzyma mocno

Zuzia - 29-02-2016, 21:25

Przymiarka i do malowania http://www.fotosik.pl/zdj...8fAuzB6qwMkWlxH
somer - 01-03-2016, 21:29

Zuzia napisał/a:
Przymiarka i do malowania http://www.fotosik.pl/zdj...8fAuzB6qwMkWlxH



najpierw daj do ocynku

Zuzia - 01-03-2016, 21:55

Poszły do śrutowania , podkład i proszek . Już zamontowane :D . Teraz biorę na warsztat tylny zderzak , najważniejszy element czyli hitch bamper doleciał z juseja . Zderzak pójdzie najpierw do ocynku. Jest z czego czerpać inspirację https://www.google.pl/sea...iw=1280&bih=800
Heilsberg - 02-03-2016, 01:29

To się lepiej tymi zderzakami nie inspiruj bo wszystkie są bezsensownie rozwiązane i nie pozwalają na opuszczenie tylnej klapy całkowicie w dół. Pogadaj trochę z właścicielami pikapów, którzy muszą sięgnąć na koniec paki kiedy mają poziomo rozłożoną klapę bo w dół się nie da bo ogranicza zderzak. Wszystkie te zderzaki projektują kolesie nie mający pojęcia o używaniu pikapa na co dzień.
somer - 02-03-2016, 07:15

Heilsberg napisał/a:
To się lepiej tymi zderzakami nie inspiruj bo wszystkie są bezsensownie rozwiązane i nie pozwalają na opuszczenie tylnej klapy całkowicie w dół. Pogadaj trochę z właścicielami pikapów, którzy muszą sięgnąć na koniec paki kiedy mają poziomo rozłożoną klapę bo w dół się nie da bo ogranicza zderzak. Wszystkie te zderzaki projektują kolesie nie mający pojęcia o używaniu pikapa na co dzień.



ale w mojej elce i tak się nie otwiera w dół,bo są przykręcone ograniczniki i sama konstrukcja zawiasu to uniemożliwia.Poza tym nawet fabryczny zderzak też przeszkadza.
Poza tym ważniejszy jest stalowy zderzak z przodu.

[ Dodano: 02-03-2016, 07:18 ]
[quote="Zuzia"]Poszły do śrutowania , podkład i proszek . Już zamontowane :D . Teraz biorę na warsztat tylny zderzak , najważniejszy element czyli hitch bamper doleciał z juseja . Zderzak pójdzie najpierw do ocynku. Jest z czego czerpać inspirację

Szkoda.Mi po ostatnim spotkaniu z kamieniami pozostał tylko ocynk.Szkoda kasy na proszek.
Lepiej ocynk i raptor.Łatwiej naprawić uszkodzenia.

Zuzia - 02-03-2016, 07:51

Tylna burta u mnie też nie jest otwierana o 180 stopni, paletę pakuję widlakiem (jak muszę). I tak po zderzaku zrobię system szuflad, u mnie jeżdżą tylko drobne narzędzia w skrzyniach. Z przodu stali nie potrzebuję , płyta i wyciągarka schowa się w oryginalnym zderzaku. Do ekstremalnych wygłupów przerabiam jimmiego. Czasem muszę wjechać i wyjechać w miejsce gdzie haczę belką od zderzaka i dlatego podnoszę całą konstrukcję do góry.
Heilsberg - 02-03-2016, 11:06

Dlatego właśnie robienie tylnego zderzaka to jedyna okazja by poprawić fabrykę i zrobić to tak jak było do 2005 roku kiedy tylna burta otwierała się w dół bez problemu. Potem jakiś konstruktor za dychę wpadł na "świetny" pomysł by to "ulepszyć".


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group