To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] NIE MAM LANCERKA na BEnzynie!!!

Anonymous - 02-03-2007, 15:47
Temat postu: [CK1A 1.3] NIE MAM LANCERKA na BEnzynie!!!
nie mam duzych i stalych obrotow na benzynie. na gazie wszytko ok tylk ojak przelacze na benzyne zaczyna sie problem wolne obroty ma owszem ale gdy dodaje gazu dlawi sie jak dziecko, nie moze wejsc w duze obroty skacze z malych na duze oboty przy wicisnietym pedale gazu do polowy. w czym jest problem??? sonda labda??? zapala mi sie cehck engine przy wiekszych obrotach na kazdym biegu na gazie ale gdy puszcze na ulamek sekundy gaz od razu gasnie kontrolka. pomocy!!! NIE MAM LANCERKA na BEnzynie!!!
kamilek - 02-03-2007, 16:22

Ojojoj...tyle było już o obrotach, że jeśli dobrze poszukasz, to napewno znajdziesz ;)
Ale co tam, spróbuję Ci pomóc:
Zanim zaczniemy cokolwiek robić, to sprawdź ECU. Skoro świeci się CE, to znaczy, że cuś jest niesprawne. Odczytaj błędy i będziemy mogli dalej kombinowć. Bez tego to to będzie walka z wiatrakami :) .
Grooby napisał/a:
sonda labda

Sonda nie powoduje aż takich anomalii w działaniu silnika.

Anonymous - 02-03-2007, 16:26

bylem u gaziarza podpiol sie do kompa i nie mogl zczytac bledow taka dziwna sprawka.. to mzoe przeplywomierz???
kamilek - 02-03-2007, 16:40

Wszystko jest możliwe. Trzeba iść drogą eliminacji kolejnych rzeczy.
Odepnij przepływkę na próbę i sprawdź, jak się będzie zachowywać auto.
A ten gaziarz to może podpiął się pod komputer instalacji LPG, a nie pod ECU? :D
Której generacji masz instalację?

matt81 - 02-03-2007, 19:05

Jeżeli masz u siebie w autku złącze OBD2 to zmostkuj pin 1 z pin 4 ,wówczas CHECK ENGINE wymruga ci kod błędu . TUTAJ wklejam ci link z kodami
josie - 02-03-2007, 19:52

Grooby, mam od kilku dni identyczne objawy - padł mi przepływomierz. Nie było strzału ani nic, po prostu raz daje dobre odczyty raz nie.
Odłącz wtyczkę przepływomierza - przy filtrze powietrza. Komputer powinien wziąć sobie wtedy domyślne wartości i powinien się bez problemu na benzynie wkręcać na obroty.
Pozdro

Maryjon - 03-03-2007, 11:36

Objawy miałem te same, przyczyną był emulator wtrysku (pudełeczko od gazowników).
Zaśniedziały w nim przekaźniki (prawdopodobnie) i na benzynie chodził jak chciał. Instalacja gazu ma już parę lat i emulator - urządzenie elektroniczne kwalifikowało się do wymiany. Chyba zaszkodziły mu warunki panujące pod maską - a hermetyczne to ono nie jest.

Po wymianie cyka jak zegarek. I na gazie i na benzynce.

Anonymous - 15-03-2007, 14:57

gdzie ejst ta wtyczka do przeplywomierza?????pdobno mi wtryski wpadly ale nie chce w to wierzyc........
JaGrab3 - 15-03-2007, 15:12

za puchom filtra powinien byc przeplywomierz, do niego powinna dochodzic taka szeroka na 5 cm wtyczka.
Mam podobnie tyle, że w galu. Przepływka juz przyszła, jak bede miał chwile wymienie.

Anonymous - 15-03-2007, 16:35

drogi jest przeplywomierz???masz moze linka do tej strony gdzie kupiles???
Hugo - 15-03-2007, 21:18

Ceny do Colta/Lancera są różne. Od 150-400 pln.
JaGrab3 - 15-03-2007, 21:35
Temat postu: link
Kupiłem od tego gościa, jest początkujący na allegoro i ma dobre ceny.
Jego aukcje
Dałem mu 1 komentarz

saphire - 15-03-2007, 21:50

Tyle że te jego przepływki do Carismy i Galanta to jakieś takie strasznie zdewastowane ,,plastry miodu'' mają - ja bym z tym uważał albo brał na wymówienie od gościa bo jakoś niezbyt zachęcająco one wyglądają.
Anonymous - 22-03-2007, 16:59

a gdzie jest ta pompa paliwa bo ze starym szukam i znalesc nie moge!!!???zdjecie bym poprosil albo dobrze opisane miejsce stary jest w miare dobry m mechanikiem rozebralismy prawie kazda czesc i nic. gdzie ona jest????
Bartek - 22-03-2007, 17:23

W baku paliwa........jak w 99% aut z wtryskiem benzyny :doubt:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group