Chcę kupić Lancera! - Pierwszy lancer jaki silnik?
cby07577 - 12-03-2016, 21:44 Temat postu: Pierwszy lancer jaki silnik? Witam, niedługo mam zamiar kupić samochód i chciałem kupić mitsubishi Lancera.
Na zakup auta mogę przeznaczyć maksymalnie 25 tysięcy pln, czy za tyle pieniędzy da radę kupić w Polsce jakiegoś Lancera VIII (najlepiej w sedanie)?
Ponadto znajomi odradzają mi zakup mitsubishi, ponieważ mówią że silniki są bardzo awaryjne (mówili o 2.0 głównie) i dlatego moje drugie pytanie brzmi jaki silnik ewentualnie byłby najmniej awaryjny?
Wojti75 - 13-03-2016, 01:21 Temat postu: Re: Pierwszy lancer jaki silnik?
cby07577 napisał/a: | Witam, niedługo mam zamiar kupić samochód i chciałem kupić mitsubishi Lancera.
Na zakup auta mogę przeznaczyć maksymalnie 25 tysięcy pln, czy za tyle pieniędzy da radę kupić w Polsce jakiegoś Lancera VIII (najlepiej w sedanie)? |
Myślę, że coś w tej cenie znajdziesz ale najlepiej bliżej 30 tys.
cby07577 napisał/a: | Ponadto znajomi odradzają mi zakup mitsubishi, ponieważ mówią że silniki są bardzo awaryjne (mówili o 2.0 głównie) i dlatego moje drugie pytanie brzmi jaki silnik ewentualnie byłby najmniej awaryjny? |
Awaryjny był najczęściej silnik 2,0 Diesel ten z VW - był montowany w Lancerkach w rocznikach 2007-2010. Twoi znajomi cos słyszeli tylko nie do końca wiedzą co.
Dobre silniki benzynowe to 1,5 oraz 1,6. Ten 1,8 również jest ok. z tym , że bardziej lubi paliwo
Najważniejsze jest pochodzenie auta oraz realny przebieg.
Miłego.
grzesiopol - 14-03-2016, 18:59
Lancer VIII czyli wersje przedostatnia? Ja osobiście kupowałbym 2.0 benzyna. Za te pieniądze to spokojnie coś dobrego wyhaczysz.
cby07577 - 15-03-2016, 19:30
Na allegro VIII jest najnowszą wersją lancera i właśnie o nią mi chodzi
A co myślicie o tych 3 lancerach?
http://otomoto.pl/oferta/...x-ID6yiD9P.html
http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6yi0aT.html
http://allegro.pl/mitsubi...6052378474.html
Czy jak kupować z instalacją gazową to tylko fabryczną?
(cena trochę przekracza 25 tysięcy, no ale cóż )
grzesiopol - 15-03-2016, 23:48
To tak na przyszłość pamiętaj, że najnowsza wersja Lancera to wersja X, różnica miedzy VIII a X jest duża i znacząca, i nie sugeruj się tym co jest na portalach ogłoszeniowych, wejdź sobie na otomoto i zauważ, że wersja IX jest przed wersją V dziwne ale prawdziwe. Co prawda do tej pory nie mogłem doliczyć sie jednej wersji ale chyba jakoś tam liczone są wersje EVO była VIII a zaraz IX więc łącznie wychodzi X wersji ale mogę się mylić.
Jak dla mnie wszystkie odpadają z uwagi na gaz .
Pierwszy to model GT z USA, a dokładniej spoza rynku europejskiego. Nigdzie o tym nie wspomniane, poproś o VIN i możesz sprawdzić w Carfaxie jego historie (odpłatnie). Przebieg w miare odpowiedni do wieku, stan na pierwszy rzut oka OK, trzeb aby było pomierzyć miernikiem lakieru, popytaj właściciela o historie poproś o VIN, numer rejestracyjny i datę pierwszej rejestracji celem sprawdzenia na stronach https://historiapojazdu.gov.pl/strona-glowna . Poza tym zdjęcia z różnych okresów bo raz sa owiewki a raz nie.
Drugi po tych zdjęciach nie bardzo widać trzeba by było lepszej jakości poprosić zwłaszcza z wnętrza, tj kierownicy, wersja Intense ma w standardzie zestaw głośnomówiący (sterowanie w kierownicy pod sterowaniem radiem) a tutaj albo odpadł albo ktoś z pazerności zaoszczędził na zakupie nowej/starej kierownicy w niższego modelu Popytaj dlaczego sprzedaje, poproś o dane jak wyżej. Skoro ma gaz to po co sprzedaje lub zamienia na diesla Jak po małej stłuczce i dobrze zrobiony to można się zastanowić bo będziesz długo szukał.
Trzeci chyba najbardziej wart obejrzenia, trudno coś wypatrzeć, szpary w miare równe, tylko jeden minus wszystko ładne i czyste a silnik i komora silnikowa jakby komuś worek z odkurzacza się rozwalił. Ja rozumiem brudny silnik ale nawet nie przelecieć szmatą i pędzelkiem blach i osprzętu.
No ale może jestem zmęczony i już trudno patrzeć.
O ile się nie mylę to chyba fabrycznej instalacji nie wsadzają bo jej po prostu nie ma.
|
|
|