Carisma - Techniczne - Szarpanie, check engine - Carisma 1.8 GDI 2000 r.
saphire - 03-03-2007, 00:25
No to trzeba zacząć od sprawdzenia kodu błędu więc bez podpięcia do kompa sie nie obejdzie. Może też czas wyczyścić przepustnicę, a może wypadają ci zapłony itp. itd. - bez odczytania kodu usterki szkoda sobie szukać w ciemno.
Matejko - 03-03-2007, 00:35
swieczki fular jak na mkp pisales ze masz jakies lewe wkrecone
arekp - 03-03-2007, 17:08
A nie zalales po drodze jakiegos g.ownianego paliwa?
saphire - 03-03-2007, 17:29
Ewentualnie zapchał ci się filtr paliwa. Zobacz czy pod filtrem powietrza masz takową puszkę - jak nie to jest w baku. Jeśli nie miałes okazji wymieniać filtru to na twoim miejscu od tego bym zaczął.
Anonymous - 27-04-2007, 18:26
fular napisał/a: | saphire napisał/a: | No to trzeba zacząć od sprawdzenia kodu błędu więc bez podpięcia do kompa sie nie obejdzie. Może też czas wyczyścić przepustnicę, a może wypadają ci zapłony itp. itd. - bez odczytania kodu usterki szkoda sobie szukać w ciemno. |
Byłem dzisiaj w ASO w Słupsku. Niestety nie usłyszałem dobrych wiadomości - zbyt niskie ciśnienie paliwa, jeden błąd wskazuje na pompę wysokiego ciśnienia.
Moje pytanie, czy rzeczywiście pompa może być przyczyną szarpania i nie wchodzenia na obroty? Na dzień dzisiejszy max. obroty to 4000. Nie da się tym jeździć, a o wyprzedzaniu to zapomnij... |
----------------
Mialem dokładnie to samo. Musiałem wymienić wysokociśnieniową pompę paliwa. Droga impreza. Kupiłem nową u japaneze za 2500 zł. Nowa w ASO za 4500 zł. Warto też oczyścić przepustnicę.
|
|
|