[02-06]Lancer CS0 - Problem z ustawieniem gazu, check engine
bialy192 - 14-05-2016, 22:45 Temat postu: Problem z ustawieniem gazu, check engine Witam,
ostatnio w warsztacie wymienili mi wtryski na Barracudy (wcześniej Magic Jet) w Mitsubishi Lancer 1.6 (98 km) 2006r., dodam iż instalacja to KME Diego G3. Kilka dni pojeździłem na gazie i było wszystko ok, jednak wczoraj pojawił się Check Engine i wywaliło błąd sondy (dodam że wcześniej na starych wtryskach, które już lały nie wyskakiwał taki błąd). Odczyt z sondy pokazywał, że sonda po przegazowaniu na jałowym nie chciała wstać przez kilka sekund (ubogo), podobnie było gdy wyłączyłem klimatyzację (z tym że wtedy było bogato i nie chciała spaść niżej). Do tej pory nie wiem czy błąd pojawia się wyłącznie na gazie czy też na benzynie (sprawdzę to jutro bo akurat mam do przejechania 120 km, więc zrobię to na benzynie i zobaczę czy zapala się CE).
Dodam, że regulacja gazu w warsztacie odbywała się na postoju (jestem zielony w sprawach regulacji, jednak już trochę się naczytałem na forum iż prawidłową regulację powinno się przeprowadzać podczas jazdy). Auto samo w sobie jeździ dobrze na benzynie i na gazie. W tym aucie są 2 sondy (przed i za katalizatorem), mechanik powiedział że ta za katalizatorem jest w porządku.
Myślicie że zaświecanie się CE związane jest z padniętą sondą czy może źle wyregulowanym gazem?
Jeśli na benzynie nie zapali się błąd to kwestia ustawienia gazu, a jeśli zapala się i tu i tu to padnięta sonda, dobrze rozumiem?
Może jest ktoś na forum, kto umie ustawić gaz w tym aucie w okolicach Ciechanowa (+100 km) lub Olsztyna (+100km), bo już mam dość jeździć do gazowników, którzy ustawiają gaz na postoju.
Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o odpowiedź, bo bujam się z tym gazem już od jakiegoś czasu i zawsze są jakieś problemy,jak nie padnięte wtryski to zaświecanie się CE.
plecho1 - 15-05-2016, 07:59