Chce kupić VR4 - Legnum vr4
brzozowski886 - 15-05-2016, 14:40 Temat postu: Legnum vr4 Witam kolegów.
Chodzi mi po głowie od pewnego czasu silnik vr4. Mam takie pytanie, ile one mają koni bo spotkałem już się z kilkoma wersjami w internecie. 260 km, 280km, 320km. Kolejne pytanie to czy dałoby rade włożyć go do galanta? Robił ktoś już coś takiego?
kabar - 15-05-2016, 17:58
260 miały silniki przedliftem ze skrzynią automatyczną. 280 koni mają przedlifty z manualem oraz wszystkie polifty.
Da radę założyć do galanta, wiele osób robiło taki swap.
brzozowski886 - 15-05-2016, 18:55
ok dzięki.
A powiedz mi jeszcze gdzie można dostać taki silniki i ile można dać ta taki silnik.
Interesuje mnie ten po lifcie z manualem.
A i jeszcze pytanie wszystkie były z napędem na 4 koła??
se7en - 15-05-2016, 18:56
brzozowski886 napisał/a: |
A powiedz mi jeszcze gdzie można dostać taki silniki i ile można dać ta taki silnik.
|
w biedronce?
albo se znajdziesz na allegro albo se sciagniesz kompletnego z anglii, coz za filozofia
brzozowski886 - 15-05-2016, 19:02
Ty byłem w biedronce ale dzisiaj była zamknięta
Tylko że nie można nic na allegro znaleźć:)
Są za granicą ale kosztują majątek.
Jakby ktoś miał w pl jakiegoś uszkodzonego legnuma z dobrym silnikiem vr4 to jestem chętny:)
kabar - 16-05-2016, 08:34
brzozowski886 napisał/a: | ok dzięki.
A powiedz mi jeszcze gdzie można dostać taki silniki i ile można dać ta taki silnik.
Interesuje mnie ten po lifcie z manualem.
A i jeszcze pytanie wszystkie były z napędem na 4 koła?? |
Sam silnik z osprzętem koło 6-7 tys zł. Skrzynię kupisz z Lancera Evo.
Tak, wszystkie były z napędem na 4 koła.
Jakbyś chciał silnik to wiem kto ma taki do sprzedania
brzozowski886 - 16-05-2016, 14:18
Tylko myślę że mógłby być problem żeby to wsadzić zamiast mojego diesla:)
A ile ceni za taki silnik? Ma kompletny?
kabar - 16-05-2016, 21:59
6 tys. Kompletny z osprzętem, wiązką i komputerem.
brzozowski886 - 17-05-2016, 20:09
A powiedz mi czy jest dużo więcej roboty i rzeczy potrzebne żeby przerzucić do diesla i żeby był napęd na 4 koła?
robertdg - 18-05-2016, 08:17
Było napisane w dziale technicznym VR-4, jezeli chcesz mieć kompletne VR-4 to najlepiej kupić auto na graty, a jak będziesz kupować osobno fanty to zawsze może czegoś zabraknąć, diesel wymaga dostosowania pod katem hamowania (z tylu sa przeciez bebny) i zasilania paliwem w porównaniu z wolnossaca benzyna - reszta jak zwykle mocowania wału, tylnego wózka, wiązki, pierdoly, etc.
brzozowski886 - 22-05-2016, 14:04
Panowie a może wiecie bądź macie jakieś części to tego swapa?
Bo tak jak pisze kolega powyżej kupiłbym najchętniej całego legnuma np uszkodzonego.
[ Dodano: 29-05-2016, 14:37 ]
Może któryś z kolegów kojarzy czy ktoś z forum może miał to auto??
http://olx.pl/oferta/mits...5-ID8CIfD.html#
kabar - 30-05-2016, 00:17
Przecież to stare nieaktualne ogłoszenie. Co niby chciałbyś z niego wyjąć? Tam niewiele się nadaje do ponownego użycia.
brzozowski886 - 30-05-2016, 17:48
Kolego no na przykład cały napęd z mostem i zwrotnicami.
Bartek - 30-05-2016, 19:39
brzozowski886, bez kotw z podłużnic, to co napisałeś jest bezużtyeczne, a nie sądzę, żeby komuś chciało się je wycinać
kabar - 01-06-2016, 15:15
brzozowski886 napisał/a: | Kolego no na przykład cały napęd z mostem i zwrotnicami. |
Kup całego i coś tam może wyjmiesz. Auto już stoi drugi rok (jeśli jeszcze stoi).
|
|
|