To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chce kupić VR4 - Legnum vr4

brzozowski886 - 15-05-2016, 14:40
Temat postu: Legnum vr4
Witam kolegów.
Chodzi mi po głowie od pewnego czasu silnik vr4. Mam takie pytanie, ile one mają koni bo spotkałem już się z kilkoma wersjami w internecie. 260 km, 280km, 320km. Kolejne pytanie to czy dałoby rade włożyć go do galanta? Robił ktoś już coś takiego?

kabar - 15-05-2016, 17:58

260 miały silniki przedliftem ze skrzynią automatyczną. 280 koni mają przedlifty z manualem oraz wszystkie polifty.

Da radę założyć do galanta, wiele osób robiło taki swap.

brzozowski886 - 15-05-2016, 18:55

ok dzięki.
A powiedz mi jeszcze gdzie można dostać taki silniki i ile można dać ta taki silnik.
Interesuje mnie ten po lifcie z manualem.

A i jeszcze pytanie wszystkie były z napędem na 4 koła??

se7en - 15-05-2016, 18:56

brzozowski886 napisał/a:

A powiedz mi jeszcze gdzie można dostać taki silniki i ile można dać ta taki silnik.


w biedronce? :lol:


albo se znajdziesz na allegro albo se sciagniesz kompletnego z anglii, coz za filozofia :D

brzozowski886 - 15-05-2016, 19:02

Ty byłem w biedronce ale dzisiaj była zamknięta :D :D

Tylko że nie można nic na allegro znaleźć:)
Są za granicą ale kosztują majątek.
Jakby ktoś miał w pl jakiegoś uszkodzonego legnuma z dobrym silnikiem vr4 to jestem chętny:)

kabar - 16-05-2016, 08:34

brzozowski886 napisał/a:
ok dzięki.
A powiedz mi jeszcze gdzie można dostać taki silniki i ile można dać ta taki silnik.
Interesuje mnie ten po lifcie z manualem.

A i jeszcze pytanie wszystkie były z napędem na 4 koła??


Sam silnik z osprzętem koło 6-7 tys zł. Skrzynię kupisz z Lancera Evo.

Tak, wszystkie były z napędem na 4 koła.

Jakbyś chciał silnik to wiem kto ma taki do sprzedania :)

brzozowski886 - 16-05-2016, 14:18

Tylko myślę że mógłby być problem żeby to wsadzić zamiast mojego diesla:)
A ile ceni za taki silnik? Ma kompletny?

kabar - 16-05-2016, 21:59

6 tys. Kompletny z osprzętem, wiązką i komputerem.
brzozowski886 - 17-05-2016, 20:09

A powiedz mi czy jest dużo więcej roboty i rzeczy potrzebne żeby przerzucić do diesla i żeby był napęd na 4 koła?
robertdg - 18-05-2016, 08:17

Było napisane w dziale technicznym VR-4, jezeli chcesz mieć kompletne VR-4 to najlepiej kupić auto na graty, a jak będziesz kupować osobno fanty to zawsze może czegoś zabraknąć, diesel wymaga dostosowania pod katem hamowania (z tylu sa przeciez bebny) i zasilania paliwem w porównaniu z wolnossaca benzyna - reszta jak zwykle mocowania wału, tylnego wózka, wiązki, pierdoly, etc.
brzozowski886 - 22-05-2016, 14:04

Panowie a może wiecie bądź macie jakieś części to tego swapa?
Bo tak jak pisze kolega powyżej kupiłbym najchętniej całego legnuma np uszkodzonego.

[ Dodano: 29-05-2016, 14:37 ]
Może któryś z kolegów kojarzy czy ktoś z forum może miał to auto??
http://olx.pl/oferta/mits...5-ID8CIfD.html#

kabar - 30-05-2016, 00:17

Przecież to stare nieaktualne ogłoszenie. Co niby chciałbyś z niego wyjąć? Tam niewiele się nadaje do ponownego użycia.
brzozowski886 - 30-05-2016, 17:48

Kolego no na przykład cały napęd z mostem i zwrotnicami.
Bartek - 30-05-2016, 19:39

brzozowski886, bez kotw z podłużnic, to co napisałeś jest bezużtyeczne, a nie sądzę, żeby komuś chciało się je wycinać
kabar - 01-06-2016, 15:15

brzozowski886 napisał/a:
Kolego no na przykład cały napęd z mostem i zwrotnicami.


Kup całego i coś tam może wyjmiesz. Auto już stoi drugi rok (jeśli jeszcze stoi).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group