To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - [EAx 97-04] przeładowanie turbinki

xDamian95x - 25-05-2016, 07:38
Temat postu: [EAx 97-04] przeładowanie turbinki
Witam. Jestem nowy na forum wiec jezeli temat nie tutaj to prosze o przeniesienie.
Pisze tutaj bo mam duzy problem z moim autkiem. We wrzesniu 2015r. Kupilem galanta i myslalem ze jest wszystko ok. W styczniu okazalo sie ze jest peknieta glowica wiec oddalem do mechanika. Kupilem drugi silnik i mechanik przelozył cala glowice do mojego silnika ( przy okazji wymienil mi mechanik rozrzad ) i wszystko gra i buczy po 300 km pekl mi pasek balansowy i przy okazji urwalo mi czujnik położenia wału ( pewnie mechanik zle zalozyl pasek i dlatego pekl) wyeminil mi na drugi ale od tamtego czasu mam problem z turbina... otoz gdy go odpale i zilnik jest zimny to doladowanie jest lecz gdy tylko silnik sie rogrzeje i zatrzymam sie np na skrzyzowaniu i pozwole silnikowi aby silnik zszedl do 1000 obrotow to wtedy te doladowanie trace. Gdy odpale auto ponownie to doladowanie jest do nastepnego zatrzymania. Coz to moze byc ? Bardzo prosze o pomoc.

milo - 25-05-2016, 15:04

xDamian95x napisał/a:
po 300 km pekl mi pasek balansowy i przy okazji urwalo mi czujnik położenia wału ( pewnie mechanik zle zalozyl pasek i dlatego pekl)

W ogóle wymieniał pasek balansowy ?
xDamian95x napisał/a:
gdy go odpale i zilnik jest zimny to doladowanie jest lecz gdy tylko silnik sie rogrzeje i zatrzymam sie np na skrzyzowaniu i pozwole silnikowi aby silnik zszedl do 1000 obrotow to wtedy te doladowanie trace.

Sprawdz EGR czy przypadkiem nie zacina sie własnie on otwiera sie jak silnik rozgrzeje sie dobrze przyczyn moze byc wiele
xDamian95x napisał/a:
Gdy odpale auto ponownie to doladowanie jest do nastepnego zatrzymania

Na jakiej podstawie to oceniasz? ciśnienie doładowania sprawdzisz tylko zegarem max 0.65 bara
xDamian95x napisał/a:
silnik zszedl do 1000 obrotow to wtedy te doladowanie trace.

Na goracym silniku wolne obroty otwiera sie EGR i przymyka przepustnica na dolocie ,prawdopodobnie masz zamienione wezyki podcisnienia jakis czas temu na forum zamiesciłem rozpiskę odnosnie połaczenia węzykw podcisnienia trzeba poszukać

xDamian95x - 26-05-2016, 10:38

Na jakiej podstawie to oceniasz? ciśnienie doładowania sprawdzisz tylko zegarem max 0.5 bara

No po prostu samochod znow tak samo przyspiesza jak na zimnym.

Co do schematu podlączenia to wybacz ale przelecialem 50 stron twoich postow i nie znalazlem owwgo schematu. Moglbys mi go podeslac?

milo - 26-05-2016, 15:41

Wczesniejsze zdjecia giną tu masz podobny
Schemat http://forum.mitsumaniaki...highlight=2.0td

xDamian95x - 27-05-2016, 22:14

Podłączyłem tak jak na tym schemacie i niestety nie pomogło, jutro postaram się nagrać filmik jak samochód wtedy pracuje i może to pomoże w zlokalizowaniu błędu.

[ Dodano: 28-05-2016, 15:59 ]
tutaj znajduje się filmik w którym jest pokazane jak auto przyspiesza i jak mam aktualnie podłączony elektrozawór.

milo - 28-05-2016, 20:54

Przewody podciśnieniowe masz dorze podłaczone ,jedyny błąd nie gaś silnika z wysokich obrotów bo szybko zarżniesz turbine
xDamian95x - 28-05-2016, 22:28

Jeżeli mam dobrze podłączone przewody to co może być problemem ? Postaram sie jeszcze egr drugi zamontować. Może to coś pomoże.
PS. czy czujnik położenia wału może mieć z tym coś wspólnego ?

milo - 29-05-2016, 08:48

xDamian95x napisał/a:
Postaram sie jeszcze egr drugi zamontować.

Daruj sobie zobacz co sie dzieje w kolektorze dolotowym jak w kominie najlepiej odłaczyć EGR zaślepiając przewód podciśnieniowy dochodzący
xDamian95x napisał/a:
Jeżeli mam dobrze podłączone przewody to co może być problemem ?

Jaki dokładnie masz problem :?:

Owczar - 30-05-2016, 13:32

Kolejny przykład diesla, który spędza sen z powiek....

Jaki został założony czujnik wału i skąd wniosek, że turbina nie ładuje?

xDamian95x - 02-06-2016, 21:47

Czujnik walu zostal przelozony z tego samego silnika co glowica
Wniosek stąd że brak mu mocy. Pokazane na filmie wyżej

Owczar - 02-06-2016, 22:06

Odlacz czujnik walu. Silnik przejdzie w tryb awaryjny. Zobacz czy wtedy będzie lepiej.
milo - 02-06-2016, 22:40

xDamian95x napisał/a:
Wniosek stąd że brak mu mocy

Sprawdz drożność od kolektora do czujnika cisnienia doładowania MAP SENSOR
milo napisał/a:
Schemat http://forum.mitsumaniaki...highlight=2.0td

Schemat 1-A głównie rurka wychodząca z kolektora



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group