To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - ( znow ) Uszczelka pod glowica ?? po naprawie ?

forumfelek - 20-07-2016, 18:40
Temat postu: ( znow ) Uszczelka pod glowica ?? po naprawie ?
na wstepie pragne zaznaczyc ze przejrzalem forum wszerz i wzdluz i w zasadzie jestem pewien ze znow glowica do wymiany ale naiwinie zapytam czy moze byc jakas inna przyczyna pojawienia sie oleju w chlodnicy ( chlodnica oleju / wymiennik ciepla - nie jestem pewien jak sie to fachowo nazywa ?turbo? ) i czy istneje metoda by to zdiagnozowac bez zdejmowania glowicy ? w moim przypadku auto sie nie przegrzewa - trzyma temp.nie ma babli w powietrza w chodnicy.zbiorniku -jezdzi bez zastrzezen .....wiem ze temat byl bardzo czesto walkowany na forum ale mimo wszystko bardzo bym prosil forumowiczow o porade , wiem ze glowica w tym egzemplarzu ( aktualnie 140ys,km na liczniku ) juz byla wymieniona , uszczelki , chlodnica , termostat itd, eLka to swietne auto i bardzo ciezko byloby mi sie z nim rozstac ale do tej pory kosztowalo mnie juz mala fortune i co chwila przysparza problemow ...
warto jeszcze chyba wspomniec ze problem pojawil sie po tym jak moja ukochana malzonka docisnela na autostradzie .. z jej relacji wynika ze wskazowka temp.zlapala czerwone pole przy czym on szybko zareagowala ( nie wyl.sinika itd) ale kto uwierzy kobiecie w takim przypadku ...
bardzo dziekuje za wszelkie porady
pozdrawiam

pablo eldiablo - 29-07-2016, 14:15

Niedawno sam przerabiałem temat głowicy.. niestety nie udało się uniknąć sporych kosztów.

Po wielu rozmowach, wielu przeczytanych wątkach na różnych forach - stwierdzam, że głowice w L200 są bardzo delikatne na przegrzanie (dla wielu z tu piszących to pewnie żadne odkrycie - dla mnie było).

Nie wydaje mi się, żeby był inny sposób sprawdzenia głowicy na 100%, niż jej demontaż.

Bardzo duże ilości oleju dostają się do chłodziwa?

var1at - 31-10-2016, 19:10

pablo eldiablo napisał/a:

Po wielu rozmowach, wielu przeczytanych wątkach na różnych forach - stwierdzam, że głowice w L200 są bardzo delikatne na przegrzanie (dla wielu z tu piszących to pewnie żadne odkrycie - dla mnie było).

Problem występuje w modelach z większą mocą (167 i 178 KM) i z pierwszych lat produkcji. Wystarczy wymienić uszczelkę na wzmacnianą, która jest montowana seryjnie od około 2009 (nie pamiętam dokładnie).

Koszt uszczelki około 500 pln.

Po wymianie uszczelki pokonałem 50 tyś autostradami w 2 lata. Auto dziś ma 235 000 przebiegu i wszystko w porządku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group