L200 Ogólne - L200 wersja 5 
						
												 Jaad - 13-08-2016, 10:40 Temat postu: L200 wersja 5 Interesują mnie wrażenia i opinie, zwłaszcza w kontekście porównania z Outlanderem. Dzięki z góry.
												 pablo eldiablo - 15-08-2016, 18:40
  Od razu zaznaczam, że nie jeździłem - ale będąc ostatnio w ASO obmacałem sobie nowe L200.
 
Wrażenia mieszane. Taki... bardziej osobowy, ładny, błyszczący, elektroniczny, dotykowy... 
 
 
Pierwsza sprawa: nie ma wajchy skrzyni redukcyjnej, tylko pokrętło elektroniczne. Poza tym sporo takich drobnych zmian, które mi osobiście wydały się niepotrzebne - pickup moim zdaniem powinien być przede wszystkim wołem roboczym nie do zdarcia, w pierwszej kolejności funkcjonalnym w pracy, a dopiero potem wygodnym i multimedialnym.
 
 
Może to była jakaś dziwnie skonfigurowana wersja, ale odniosłem wrażenie, że proporcje zostały odwrócone. Paka - goła blacha bez zaczepów, kuwety, nawet stopnia chyba w zderzaku; wewnątrz - multimedia, wodotryski, a tylna szyba nie otwierana... może się czepiam   
 
 
pablo
												 Jaad - 19-08-2016, 19:04
  Teraz takie czasy, że dopieszczane są nawet ciężarówki. Mnie to nie przeszkadzałoby, nawet wręcz przeciwnie. Nie przekreśla to wcale szansy na bycie doskonałym wołem roboczym.
 
 
Miał ktoś okazję jechać ?
												 Jack - 22-11-2016, 19:17
  Miałem już 2 L200 IV generacji - oba z okresu do liftingu (sprzed 2010 r.). Ostatnio przymierzałem się do zmiany samochodu na trzecie L200. Brałem pod uwagę zarówno nowe, wersję V, jak i wersję IV po liftingu (2010-2014). 
 
Pablo dość celnie wskazał minusy nowego L200, ale pozwolę sobie powtórzyć:
 
1) brak tylnego otwieranego okienka. Przydaje się zarówno do przewozu długich elementów, przy wyjeździe na wakacje (ułatwiony dostęp do bagaży w czasie podróży), przy posiadaniu zwierzaków itp.
 
2) brak zaczepów na pace - przy takim "bagażniku" raczej niezbędne.
 
3) siedziska przednich foteli są wyczuwalnie krótsze
 
4) subiektywne - elektroniczne sterowanie napędami nie pasuje do samochodu terenowo-roboczego.
 
 
Wyposażenie imponujące, aczkolwiek niekoniecznie przewyższające intense+ z poprzedniej generacji.
 
 
Ostatecznie kupiłem trzecie L200 - IV generację, model intense+ z 2014 roku. Znalazłem 2-latka z przebiegiem 13000 km, polski salon, stan idealny, na dotarciu. Czasem trzeba mieć szczęście   . I szczerze nie zamieniłbym na topową wersję V generacji.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |