Outlander II Ogólne - kupno outlandera
albertopul - 25-11-2016, 21:59 Temat postu: kupno outlandera Czołem!
Mam ochotę kupić outlandera II generacji i chciałbym Was zapytać na co zwrócić uwagę przy oględzinach. Mam galanta i nie wiem, czy jest tak samo np. z blach±, że rdzewieje itd.
Generalnie najbardziej interesuje mnie wersja 3 litrowa w benzynie. Chciałbym to zgazować.
I tu się rodzi następne pytanie, czy ten silnik dobrze znosi gaz? Ewentualnie podpowiedzcie który silnik najlepiej brać.
Z góry dzięki za podpowiedzi
andreek01 - 27-11-2016, 19:46 Temat postu: Ogólnie polecam Witaj posiadam wersje 3.0 benzyna V6 MIVEC w gazie juz 8 ro -przejechane na gazie ponad 100 tys mil.obecnie na liczniku 119 tys mil do kraju trafil z przebiegiem 11 tys mil.Posiadam raport DEKRY przy zakupie ze stanów wraz ze zdjeciami ze byl cały bez uszkodzen.Pali róznie najmniej okolo8.5 litra przy 90km/h a w miescie to i 15-17 litrów zalezy czy szalejesz czy nie.Ale miec 220 koni do dyspozycji i wozic sie ekodrivingiem to nie ten typ auta Regularnie serwisujac instalacje gazowa nie masz problemów zadnych.Kilka detali jednak potrafi pociagnac po kieszeni :
-czujniki cisnienia w kolach sa drogie za 4 wraz z kodowaniem w aso dałem 1300 zeta inaczej tego nie zrobisz tylko kompem serwisowym.
-¶wiece-jest ich 6sztuk i wszystkie irydowe to koszt za sztuke 60 zeta w zwyz
-czasem pojawi mi sie wypadanie zapłonu pierwszego cylindra ale mam elm 327 do kasowania błedów i je kasuje sam w aso 100zeta.
Ogólnie auto bezawaryjne z automatem japonskim 6 biegowym sprawuje sie rewelacyjnie.
Przy zakupie na kazdym elemencie blacharskim jest naklejka homologacyjna z numerem vin auta.jesli nie ma -element byl wymieniany.(błotnik,maska,cwiartka,tylna klapa itp. )
Niestety nie jest to auto na długie trasy fotele sa niewygodne strasznie.Sprawdziłem na trasie polska -chorwacja ...troche sie zawiodłem.
Nie gnije,nie rdzewieje mimo iz stoi pod blokiem.
Jak bys chcial wiecej info pisz postaram sie odpowiedziec.Pozdrawiam
TomiF19 - 28-11-2016, 17:08
Witam. Też mam outlandera od 7 lat w wersji 3.0 v6, co prawda nie jest zagazowany bo nie jestem tego zwolennikiem, ale autko naprawde godne polecenia. Przy regularnym serwisowaniu podstawowych rzeczy masz bezawaryjne i mocne auto. Skrzynia też spisuje się dobrze, 6 stopniowa a nie żadna CVT. Co do wygody foteli jak dla mnie nie jest Ľle. Czujniki ci¶nienia to według mnie kosztowny element i mi akurat niepotrzebny dlatego go dezaktywowałem EtacsDecoderem. Ogólnie polecam jak najbardziej.
SZCZAW - 29-11-2016, 17:52
Witam kolegów, z uwagi iż mojego outlandera 2,4 pan z Litwy pozwolił sobie zniszczyć (szkoda całkowita) dobrze że bez dzieci ... to teraz mam zamiar zostać przy naszej marce i powiedzmy znalazłem 3.0 w benzynie, proszę podpowiedzieć na co mam zwracać uwagę , wszystkie foty z USA mam jak był uderzony, jest już po naprawie, umówiony jestem z diagnost± poleconym przez naszego kolegę REZONA, ale kto ten silnik użytkuje na pewno co¶ może doradzić, cokolwiek na co mam zwrócić uwagę.i jak Wam koledzy się sprawuje.Pozdrowienia od Podlasia
sebaka - 27-02-2017, 14:46
to ja się dorzucę jako nowy "członek" forum.
Też zastanawiam sie bardzo nad 3,0 w gazie. Może podpowiecie czy warto?
http://allegro.pl/mitsubi...719316816.html#
radek79 - 27-02-2017, 19:27
stoi już długo,widać że mocno zardzewiał,maska komora silnika i pewnie spód
sebaka - 27-02-2017, 21:45
radek79 napisał/a: |
stoi już długo,widać że mocno zardzewiał,maska komora silnika i pewnie spód |
Maska wg sprzedaj±cego rdzewieje po uszkodzeniach aitostradowych a co do rdzy pod maska... Nie wiem nie znam sie, dlatego proszę o rade. Podobno bylo kuz o tym konkretnym aucie. Może kto podrzucić?
Bili85 - 05-03-2017, 16:57
Sam temat przerabiałem czy mi¶ka kupować czy jednak nie a je¶li tak to jakiego.
Po 3 mcach studiowania różnych gazet, forów , doradców (kolegów) i mechaników wybór padł na może troszkę słab± ale bezawaryjn± jednostkę benzynow± 2.0 147km oczywi¶cie ot po lifcie II gen. Auto sprowadzone na życzenie w maju 2016 i od razu wizyta w ASO w Opolu na Krapkowickiej. Poza odpryskiem na przedniej szybie nie było do czego się przyczepić. Auto serwisowane w De do 140tys km. Bryka z grudnia 2010 zarejestrowana w 04.2011. Przebieg do maja 2016 to 152tys km a dzi¶ jest 164tys km. Do tej pory w aucie zrobiłem:
1. Serwis na 160kk przy 154kk ( zaraz w czerwcu 2016 ) Wolałem mieć wszystko sprawdzone na tip top skoro planuję zwi±zek na dłużej
2. Montaż DRL
3. 2x dolałem płynu do spryskiwaczy a przed zim± zmiana oponek
To tyle
Je¶li szukacie auta godnego polecenia to ja innego nie obstawiam!
Jedyny minus to jak kolega andreek01 powiedział fotele mogłyby być bardziej komfortowe ale dramatu nie ma.
Powodzenia w zakupie
|
|
|