To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - 4 tryby pracy w skrzyni S-AWC 3.0 GT

SZCZAW - 06-01-2017, 10:21
Temat postu: 4 tryby pracy w skrzyni S-AWC 3.0 GT
Witam serdecznie, moje pytanie brzmi jak poprawnie używać i w jakich warunkach 4 trybów pracy w moim outku z 2014 czyli: 1. AWC-ECO, 2. NORMAL, 3. SNOW, 4. LOCK, posiadałem wcześniej 2,4 cvt ale to jest inna skrzynia i wolę się was dopytać. Auto jest z usa i najbardziej mi brakuje instrukcji obsługi, może ktoś posiada , to bym odkupił lub pożyczył.Pozdrawiam.[/b]
kubabrzesko - 07-01-2017, 14:41

Widze ze nie ma tu zbyt wielu posiadaczy S-AWC wiec jako posiadacz tegoz cudownego napedu w outladerze II (tez USA) moge podpowiedziec Ci tyle ze mam trzy ostatnie z tego co TY.
-NORMAL ( u mnie TARMAC-asfalt ) - sluzy do jazdy na codzien w lecie
-SNOW-snieg - do jazdy w czasie deszczu ,sniegu i jak zjedziesz z asfaltu tez mozesz wlaczyc .
-LOCK -blokada 4X4 -szperują sie 4 kola.Nie polecam na asfalcie gdyz nawet ciezko sie po nim skreca.
Podejrzewam ze ten pierwszy to naped ekologiczny czyli dluzsze trasy itd.
Ja juz od trzech lat ujezdzam SAWC i jestem bardzo zadowolony.Jakbym zmienial kiedys auto ( puki co mi sie nie spieszy do tego ) to tez szukalbym outlandera III 3.0 V6 lub GT z SAW-C

Grimm - 07-01-2017, 15:10

SZCZAW, kubabrzesko a wnętrze waszych OIII różni się od tych z UE?
kubabrzesko - 07-01-2017, 16:25

Z tego co kojarze wnetrze nie rozni sie niczym, no moze tym ze MMCS jest a USA i nie odbiera stacji parzystych , ma amerykanski system muzyczny i nawi na stany .Zewnatrz to przednie tarcze sa grubsze o 1 mm i klocki pasują od lancera ,a w tylnych kloszach lamp przeciwmgielnych wraz ze swiatlami mijania swiecą na czerwono obrysowki .Najwazniejsze to SAWC nie wystepuje w europejczyku .
A jak jest o O III USA kontra Europa??

SZCZAW - 07-01-2017, 16:40

kubabrzesko w moim wcześniejszym outku II2,4 CVT było przełączenie na przód lub na cztery koła i zastanawiam się czy przełożenie NORMAL w moim wypadku to cztery koła a AWC- ECO to napęd tylko na przód ?????,co do różnicy w środku tak jak napisałeś wszystko się zgadza, teraz jestem na etapie zakupu całej stacji multimedialnej z aliexp, szukam tylko modelu współgrającego z rocforem. Skrzynia obecna jest zajebiozka w porównaniu z CVT i silnik 3.0v6 do 2,4 to różnica wielka. Muszę jeszcze dokładnie sprawdzić jak ie są spręzyny tylne , bo w modelu II były bardzo miękkie i dokupiłem dodatkowe wewnętrzne aby nie siadał na zad.
kubabrzesko - 07-01-2017, 17:24

Racja , sprezyny ori sa za miekkie i sam zamowilem i zalozylem twardsze i chyba 2 cm wyzsze.Jesli chodzi o 2,4 i skrzynie CVT to slyszalem ze jest to nieporozumienie jesli chodzi o eksploatacje i awaryjnosc.
Z tego co widze na napedzie TARMAC auto napedzane jest na kola przednie , ale pamietam sytuacje , ze jak auto bylo na podnosniku i wlaczylem bieg do przodu to krecily sie wszystkie kola , takze podejrzewam ze wtedy dziala naped na przod dolaczając w razie utraty przyczepnosci kola tylne .Ale jak wjechalem w lekki teren ( na zalączonym TARMAC-u ) to kola przednie buksowaly i srednio chcial sie grzebac w czasie podjazdow.
Wydaje mi sie ze NORMAL to naped na jedna os (przod) a w razie utraty przyczepnosci dolaczanie automatyczne tylu ,a ECO to naped na sam przod i zalecana tylko trasa (asfalt).
A jaka jest roznica outka III wersja USA a europa ??

SZCZAW - 07-01-2017, 17:31

W moim wymieniłem światła na przednie na europę, śmieszne ale idzie przyzwyczaić się imitacja drewna, brak tylne przeciwmgielne (dwa białe cofania) a reszta to chyba tak samo
Grimm - 07-01-2017, 19:11

Wrzuććie kiedyś jakieś foty jak to wygląda :wink:
SK666 - 07-01-2017, 19:49

Grimm napisał/a:
SZCZAW, kubabrzesko a wnętrze waszych OIII różni się od tych z UE?

kubabrzesko napisał/a:
A jaka jest roznica outka III wersja USA a europa ??

Grimm napisał/a:
Wrzuććie kiedyś jakieś foty jak to wygląda :wink:

Jeśli tylko ktoś z Panów ma możliwość dokonać porównania, to zamieśćcie proszę opis a nawet może pokusicie się o dokumentacje foto? Wasze subiektywne odczucia - bo może wnętrze i takie samo, ale jakość wykonania całkiem inna. Miło byłoby dowiedzieć się o tych różnicach, a i pewno niejednemu, który gryzie paznokcie przed wyborem salon PL czy USA pomożecie. Pomożecie? ;)

Grimm - 07-01-2017, 19:58

SK666 chcesz zobaczyć jak wygląda wersja z Polski OIII? Wnętrze Czy całość?
SK666 - 07-01-2017, 20:07

Grimm napisał/a:
SK666 chcesz zobaczyć jak wygląda wersja z Polski OIII? Wnętrze Czy całość?


Mam wersję z polskiego salonu, chciałbym usłyszeć a może zobaczyć jak wygląda wersja amerykańska. Mam możliwość kupna samochodu zza oceanu, jednak tym razem nie zdecydowałem się na taki manewr. Zbieram opinie.

Grimm - 07-01-2017, 20:18

Ja tez bym chciał zobaczyć wersję amerykańską :lol:
SZCZAW - 07-01-2017, 20:27

co was koledzy interesuje, jakie i czego foty , auto z usa tylko temu że za rok 2014 zapłaciłem czapkę gruszek i zajefajna skrzynia i silnik , zastanawiałem się nad nowym 2016 z PL salonu ale cena , cena i silnik tylko 2.0 benza brak większych i skrzynia CVT miałem i raz wystarczy fajna ale damska przy 2,4 motorze , nie wiem co to będzie przy 2,0 , poczytam jak wrzucić foty , ale widząc Europę i mojego to nie znalazłem złego wykończenia lub jakiegoś defektu , fakt mam wersję 3.0 gt , mocny wybór i wszystko ma , w salonie zaskoczenie że ten rocznik i model ma wszystkie systemy . w wolnej chwili będą zdjęcia
SK666 - 07-01-2017, 20:34

SZCZAW napisał/a:
w wolnej chwili będą zdjęcia

no i o to nam chodzi, plus opinie co do użytkowania wersji silnikowej niedostępnej w Europie.

SZCZAW - 07-01-2017, 20:53

CK666 widzę że masz outka III i CVT skrzynkę to pewnie motor 2,0 , czy jesteś zadowolony , chodzi mi o silnik moc jazdę wyprzedzanie bo zastanawiam się czy dokonałem dobrego wyboru ściągając z USA


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group