To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] Problem z silnikiem . Pomocy !!!

rocy72 - 06-01-2017, 17:03
Temat postu: [3.2 DID] Problem z silnikiem . Pomocy !!!
Witam

Auto dziwnie odpaliło bardzo nierówno ale potem było ok, następnego dnia odpaliło normalnie, przejechałem kawałek i dało się jechać tylko do 3tysi obrotów, powyżej zero mocy, dojechałem spokojnie do domu i silnik zaczął pracować normalnie obroty już szły na maxa.
Wymontowałem filtr paliwa, zero brudu i zero wody, zamontowany nowy
Zapalanie silnika przekręci rozrusznikiem dwa trzy razy i pali jak zimny, jak ciepły pali od strzała
Pompa po regeneracji u Zbyszka przelatane ok 5 000 km, nowy zbiornik i smok zbiornika tez od Zbyszka
Macie pomysły co może się dziać

pozdrawiam
Robert

jepm - 07-01-2017, 00:02

Z duzym prawdopodobienstwem EGR

[ Dodano: 07-01-2017, 00:05 ]
Lub zawor Tps lub grucha - poszukaj na forum
Ale pierwszy podejrzany to Egr - mialem podobnie - przejsciowe spadki mocy przy przyspieszaniu - brak check engine - samo mijalo i pojawoalo sie.

Podlasiak - 08-01-2017, 04:05

To mój pierwszy post , więc witam wszystkich maniaków :D
Miałem to samo po przyjściu większych mrozów , pomógł środek przeciwko zamarzaniu diesla w przewodach paliwowych, ogrzanie auta w ogrzewanym parkingu i dolanie do baka lepszej ropy ( dynamic , verva itp. ). Myśle ,że opłaca sie najpierw wypróbować taki prosty sposób bo może po prostu zamarzło Ci troche paliwa w przewodach i to spowodowało problem (też nie miałem nadzwyczajnych problemów z samym odpaleniem ,ale silnik nie dawał rady osiągnąc wiecej niz 2,5 - 3 tyś obrotów).
pozdrawiam Hubert

zbyszekm2 - 09-01-2017, 09:27

W pajero 3 nie wolno stosować dodatków do paliwa ani lepszego paliwa (jest bardziej suche)

[ Dodano: 09-01-2017, 09:27 ]
rocy72 napisał/a:
Witam

Auto dziwnie odpaliło bardzo nierówno ale potem było ok, następnego dnia odpaliło normalnie, przejechałem kawałek i dało się jechać tylko do 3tysi obrotów, powyżej zero mocy, dojechałem spokojnie do domu i silnik zaczął pracować normalnie obroty już szły na maxa.
Wymontowałem filtr paliwa, zero brudu i zero wody, zamontowany nowy
Zapalanie silnika przekręci rozrusznikiem dwa trzy razy i pali jak zimny, jak ciepły pali od strzała
Pompa po regeneracji u Zbyszka przelatane ok 5 000 km, nowy zbiornik i smok zbiornika tez od Zbyszka
Macie pomysły co może się dziać

pozdrawiam
Robert

Który to tok?
Wygląda to tak jakby przymarzło paliwo.
Promocja jest :)

rocy72 - 09-01-2017, 15:05

Pajero z 2001r

wymieniłem filtr paliwa, przejrzałem połączenia
erg zaślepiony, wtyczki i przewody chyba ok
3 dni stał w ogrzewanym garażu

na razie śmiga, ale nurtuje mnie co mogło być

PS
Zbyszek jest jaka promocja noworoczna :) na olej do skrzyni automat i filtr ??

zbyszekm2 - 09-01-2017, 15:41

Wygląda to tak jakby przymarzło paliwo.
Promocja jest :)

Zioter - 09-01-2017, 17:00

Możesz mieć słabe świece lub któraś spalona
Grzegorz76 - 09-01-2017, 17:56

zbyszekm2 napisał/a:

W pajero 3 nie wolno stosować dodatków do paliwa ani lepszego paliwa (jest bardziej suche
zbyszekm2 napisał/a:
W pajero 3 nie wolno stosować dodatków do paliwa ani lepszego paliwa (jest bardziej suche)

Zawsze mam dylemata które paliwo lać w większości leje te "bogate" Jakiś czas temu czytałem artykuł o paliwach i było chyba o Verwie, że posiada lepsze właściwości smarujące od pozostałych paliw Może artykuł był sponsorowany przez Orlen :roll:

rocy72 - 10-01-2017, 08:39

zbyszekm2 napisał/a:

Promocja jest :)


To biore :) ok 11 literków i filterek :)

Born - 10-01-2017, 09:21

Ja jak wlałem ze 2, 3 razy Verve z Orlena to kopcił i miał muła. Leje Verve z Bliskiej i jest wszystko OK.
Zagadka...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group