Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
danino88 - 22-03-2014, 23:55
Cytat: | Nawet jak masz zaciski dwutłoczkowe to kup tarcze 276mm ale koniecznie 26mm grube. U mnie na zacisku 1tłoczkowym II lift sprawują się u mnie wyśmienicie |
Bez obrazy i z całym szacunkiem ale to jest szit jakich mało. Tarcza po 1 sezonie zimowym nadaje się do wyrzucenia. Minimum 294mm z Outka tak jak pisze Bartek daje dopiero rade przy normalnej jeździe bez konieczności częstych wymian
Owczar - 23-03-2014, 11:03
Już bez przesady, mi przy nie normalnym użytkowaniu hamulce dają radę. Tarcza i zacisk po II lifcie. A to nienormalne użytkowanie to bardzo częste hamowanie ze 160 do 100 i ponowne rozpędzanie. Klocki kończą po 15kkm, a tarcza cały czas prosta.
Tomek - 23-03-2014, 13:51
danino88 napisał/a: |
Bez obrazy i z całym szacunkiem ale to jest szit jakich mało. Tarcza po 1 sezonie zimowym nadaje się do wyrzucenia. Minimum 294mm z Outka tak jak pisze Bartek daje dopiero rade przy normalnej jeździe bez konieczności częstych wymian |
bez przesady
u mnie tarcze TRW po drugim lifcie przelatały 3 lata i jeżdżą dalej
a na pomiarze było ponad 3 niutki, z tyłu ponad 2, łącznie 11-12 niutków, to już nie jest źle
Fragu - 23-03-2014, 16:06
Ale tu nie chodzi o siłe hamowania tylko o przegrzewanie się...ja przod mialem pod 4kN
danino88 - 29-03-2014, 20:49
dokładnie, tu nie chodzi o siłe a o przegrzewanie. Podobnie jak w VR4 i 294mm
MKV - 03-04-2014, 21:05
Misiek po kolejnym przeglądzie przy 253312km, wymienione:
- olej Motul 300V 5W40
- tarcze hamulcowe przód i tył - nawiercane i nacinane oraz malwoane na czarno Mikoda GT
- klocki przód - TEXTAR, tył ATE
- szczęki hamulcowe (ręczny) - TRW
- piasta kompletna lewy przód - BTA
- płyn hamulcowy Bosch DOT4
- uszczelki zacisków hamulcowych
- filtr oleju, filtr kabinowy
- czyszczenie wkładki K&N (filtr powietrza)
MKV - 12-04-2014, 01:10
Ktoś ma pomysł co to takiego może być?
Odpalam silnik na zimno i jest ok ale jak później go rozgrzanego zgaszę to po odpaleniu od razu czasami mam coś takiego - ktoś ma pomysł co to może być?
http://youtu.be/RQ1CHNLL5i8
robertdg - 12-04-2014, 07:25
Zobacz że CheckEngine daje o sobie znać, więc pod kompa i odczytać błedy, jezeli pozatym problemem auto normalnie jeździ, to może jest to sporadyczny problem z układem zapłonowym.
A może to przez dziurawe tarcze
Tomek - 12-04-2014, 07:46
Imho bedzie to problem z tpsem, albo uklad zaplonowy, jak pisze robertdg
bialyjayz - 12-04-2014, 10:52
Ja zasugeruje nieszczelny dolot chociaż w takim przypadku by ciągle obroty spadały a nie jak piszesz czasami
MKV - 12-04-2014, 12:04
To się zdarza tylko czasami po odpaleniu silnika ciepłego.
Błąd to "P0173: Fuel Trim Malfunction (Bank 2)"
Tomek - 12-04-2014, 13:36
MKV, spróbuj na benzynie
bo tutaj czuję, że będzie coś z dawkowaniem LPG
auto masz rozgrzane, od razu przełącza na LPG
MKV - 12-04-2014, 14:06
tomek84 napisał/a: | MKV, spróbuj na benzynie
bo tutaj czuję, że będzie coś z dawkowaniem LPG
auto masz rozgrzane, od razu przełącza na LPG |
W każdej chwili mogę zmienić na benzynę i tak też odpalałem w tym filmie - to jest na benzynie.
Torp12 - 12-04-2014, 14:56
Może regulator cisnienia paliwa? Wylacz pompę paliwa i sprobuj na samym gazie.
Tomek - 12-04-2014, 15:54
ja miałem dokładnie te same objawy niedawno w Colcie
problem leżał gdzieś w przepustnicy (rozsypany silniczek krokowy) i była dziura w jednym podciśnieniu
tyle, że tam gasnął nie tylko na ciepłym
w Twoim przypadku szukałbym "dziury" w przepływce, przepustnicy (TPS/krokowy) - najłatwiej próby krzyżowe
|
|
|