To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003

Hugo - 30-06-2020, 22:11

Co to te tuleje SKR? Pierwsze słyszę takiej firmie, ale widzę, że Made in Japan, więc spoko. Jak cenowo wychodzą i czy produkują wszystkie tuleje metalowo-gumowe zawieszenia jakie występują w tym aucie? Gdzie kupowaliście?
deejay - 30-06-2020, 22:20

Hugo napisał/a:
Co to te tuleje SKR? Pierwsze słyszę takiej firmie, ale widzę, że Made in Japan, więc spoko. Jak cenowo wychodzą i czy produkują wszystkie tuleje metalowo-gumowe zawieszenia jakie występują w tym aucie? Gdzie kupowaliście?


https://jmcarparts.pl/tuleja-zawieszenia-skr-3935.html

Marcino - 01-07-2020, 08:49

Juiceman napisał/a:
Przed wymianą poduszki ciężko powiedzieć czy były jakieś objawy czy do nich przywykłem, A wymiana nastąpiła dlatego iż poducha poprostu była naderwana.
Natomiast po wymianie poduszki, mogę powiedzieć że objawy były ogromne. Mianowicie obecnie nie ma już szarpania przy szybkim przyspieszaniu podczas zmiany biegów jest bajka mówiąc kolowialnie !


deejay napisał/a:
Poduszka była zerwana. Odczuwalne szarpnięcia przy zmianie biegów.


No to u mnie pewnie bedzie podobnie, się przyzwyczajasz jak to się dzieje stopniowo.

Marcino - 01-07-2020, 08:52

Juiceman napisał/a:
Jest plan aby Galant w tym miesiącu pojechał do blacharza i wyzbycie się rudej i porządnej konserwacji.

No w koncy 5 lat minęło.... u mnie po prawie 4 latach (3 zimy w tym jednej nie było) też znajdzie się coś do poprawki.

Juiceman - 05-07-2020, 13:40

Przyszła w końcu knserwa
8puszek noxodul 1600
6puszek noxodul 750

Jak galant wyjedzie od blacharza to będzie trzeba wymienić
Rozrząd, świece i kable świec, uszczelki pod kolektor i pokrywy i oringi gumowe i naturalnie wymiana oleju. I mam nadzieje ze to koniec wydatków na gala w tym roku po za rzeczy eksploatacyjnymi.

I tu mam dwa pytania?

Zawsze kupowałem kable i świece NGK i powiem szczerze średnio jestem z nich zadowolony.

Pytanie czy warto pakować się w kable TESLA ? Ktoś ma jakieś opinie na ich temat? Myślałem tez nad świecami denso zamiast NGK ma to sens czy zostać przy secie NGK?

Powiedzcie mi jeszcze w rozrządzie pompa wody jest wymieniana co drugi raz, a jak to jest z napinaczem?

jacek11 - 05-07-2020, 15:12

Juiceman napisał/a:
Pytanie czy warto pakować się w kable TESLA ? Ktoś ma jakieś opinie na ich temat?

Kilka miesięcy już jeżdżę na tych przewodach. Jak na razie działają dobrze, auto nie kopie :wink: Natomiast nie zgadzają się wymiary, i są trochę za długie. Może di fałki są dokładniej zwymiarowane. Kupiłem bardziej z ciekawości, bo cena mocno zachęca.
Co do świec to ja od początku na Denso jeżdżę.

Bizi78 - 05-07-2020, 18:29

jacek11 napisał/a:
Natomiast nie zgadzają się wymiary, i są trochę za długie.

Ja w moim bolidzie kiedyś kupiłem przewody BluePrint-a i musiałem je skrócić bo mnie denerwowały :wink: .

Krzyzak - 05-07-2020, 21:32

Przemas - ja jeżdżę na denso, mam je z 50k, zmienione razem z montażem LPG. Wziąłem jakieś irydowe, zdaje się, że 300zł za komplet płaciłem. Były już z przerwą 0.8mm.
Hugo - 05-07-2020, 22:52

Montowałem przewody WN Tesli w 2 szt. 2,5 V6 i nie ma problemów.
Marcino - 06-07-2020, 00:34

Napinacz sprawdź nie wymieniaj. Pompa... bym chyba nie ryzykował. No chyba ze wymieniasz z racji na przebieg a nie wiek. W sumie nie ma się co w niej zepsuć.
Juiceman - 16-08-2020, 12:11

No tak dużo konserw miało miejsce wśród galantów to i ja się pochwale wykwitami rudej,

Z racji że ostatnia konserwacja miała miejsce 5 lat temu podczas robienia nadkoli to później temat został zaniedbany :( stąd postanowiłem Galanta troszku zreanimować :) Czyli Konserwacja Galanta start: Druga połowa lipca 2020 - stan licznika ~315kkm

Auto zostało wypiaskowane, połatane pospawane i zakonserwowane oraz zalane woskiem, a na koniec wypolerowane. Na całego galanta poszło 9l Noxudol 1600 oraz 5L Noxudol 750 xl epoksydu. Poniżej parę zdjęć przedstawiających tą nierówną walkę, sorki za kiepską jakość:
Pas przedni przed konserwacja


nadkola po 5 latach (ten sam blacharz zajmuje się tym autem)

progi

tył auta - wnęka na koło


tylna belka/sanki zawieszenia czy jak to się zwie :P - belka zostanie wymieniona na nową sztukę wypiaskowaną i pomalowaną proszkowo. Ta niestety trochę spuchła jak widać :

przód :

błotnik też miał naloty rudej :

Parę fotek z piaskowania i niektóre wykwity :



próg tył:


Pas przedni:



Oczywiście to tylko część fotek dalej poszedł epoksyd:



I coś z konserwy :





Halogeny przed polerką:

i po polerce:


Przy okazji i Gal się załapał małą polerkę :


Obecnie Galant czeka jeszcze aż lakiernik ogarnie zderzak przedni.

Następny cel to rozrząd, nowe świece/kable, uszczelniacze etc. Pod koniec roku pewnie wymiana sanek tylnego zawieszenia. I za ~2 lata zalanie profili zamkniętych ponownie woskiem.

deejay - 16-08-2020, 13:00

Kawał dobrej roboty 👍. Chyba jednym słuszny blacharz 😉

PS. Wy naprawdę chyba kochacie te Galanty, kolejny wariat 😜

mouseman - 16-08-2020, 14:03

Cytat:
Kawał dobrej roboty 👍. Chyba jednym słuszny blacharz 😉
Co racja to racja 8)

Widać że tylne nadkole super się trzymają, gdyby nie zewnętrze uszkodzenia :wink:

Hugo - 16-08-2020, 17:32

Blacharsko 5 z dużym plusem jak na Galanta. Ten kto wszedł pod to auto podparte jakimiś kołkami w dodatku postawionymi na cegłach ma jaja :mrgreen:
Krzyzak - 16-08-2020, 17:34

Patrząc na spód myślałem, że to "pan srebrzanka" - czyli nasz deejay był wykonawcą, ale czytając jego wypowiedź to już sam nie wiem :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group