To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

jurekschroda - 13-11-2014, 14:38

Ayu napisał/a:


To ciekawe co piszesz, moje doświadczenia z ASO Mitsubishi są pozytywne jak do tej pory a jestem od niedawna posiadaczem EVO X które w czasie trwania gwarancji przeszło więcej zmian niż chiptuning i jakoś nikt nie robił nigdy kłopotów z naprawami w ramach gwarancji czy to w krakowskim czy warszawskim ASO.


Najlepiej zadzwoń do MMC i zapytaj, czy będą honorowali gwarancję na silnik 2.2 z wirusem - sam zobaczysz .

PiotrKw - 14-11-2014, 08:46

Ayu napisał/a:
Outlander staje w moich rozważaniach do konkurencji z Foresterem, jednak zaczynam się bać diesla typu boxer.


I słusznie , może nie do końca silnika , ale reszty bym się obawiał . Dwumasa , sprzęgło , skrzynia . Jeżeli patrzymy na trwałość , to słabo to ze sobą współpracuje .

Ayu - 14-11-2014, 09:50

jurekschroda napisał/a:
Najlepiej zadzwoń do MMC i zapytaj, czy będą honorowali gwarancję na silnik 2.2 z wirusem - sam zobaczysz .
Mam wrażenie że próbujesz mi wytłumaczyć oczywistą oczywistość, wiem jak to działa :wink:

PiotrKw napisał/a:
Dwumasa , sprzęgło , skrzynia . Jeżeli patrzymy na trwałość , to słabo to ze sobą współpracuje


Skrzynia akurat chyba nie jest tutaj problemowa za bardzo. Dwumasa i sprzęgło - to się da wymienić :wink:

rezon - 14-11-2014, 21:02

do tego przeguby, sprzęgło tyłu - jest trochę elementów zależnych od niutków i koników ;)
Ayu - 18-11-2014, 17:12

rezon napisał/a:
do tego przeguby, sprzęgło tyłu - jest trochę elementów zależnych od niutków i koników
Miałem przez długi czas zdłubaną Octavię 1.8 TSI (mniej KM i Nm) niż _tm_ ale żadne przeguby, półosie, czy inne podzespoły nie cierpiały z tego powodu.

Dzięki za opinie na temat Outlandera. Wybrałem inne auto.

rezon - 18-11-2014, 17:57

Ayu napisał/a:
Miałem przez długi czas zdłubaną Octavię 1.8 TSI (mniej KM i Nm) niż _tm_ ale żadne przeguby, półosie, czy inne podzespoły nie cierpiały z tego powodu.
Mowa była o gwarancji - leci na wszystko co jest powiązane z napędem - nie ważne czy nie wytrzymają wirusa czy po prostu padną bo tak miało być i bez wirusa. Też bez problemów z przegubami czy półosiami jeździłem z wirusem ponad 80kkm, ale sprzęgło wymieniałem. Akurat przeguby łatwo załatwić dłubniętym turbodieslem.
PiotrKw - 18-11-2014, 18:08

Ayu napisał/a:
Dzięki za opinie na temat Outlandera. Wybrałem inne auto.


Powodzenia , może i dobrze ? :wink:

http://autokrata.pl/wideo...ilo-auto_a22909

CVT ???

[ Dodano: 18-11-2014, 18:11 ]
Ayu napisał/a:
Skrzynia akurat chyba nie jest tutaj problemowa za bardzo. Dwumasa i sprzęgło - to się da wymienić :wink:


Tylko po co ( przy przebiegach 30-60 tyś km ) jak można wybrać markę która się nie rozlatuje bo "ten model tak ma " :wink:

krzychu - 18-11-2014, 18:48

PiotrKw napisał/a:

CVT ???


No na pewno CVT. Tylko co ma skrzynia do wysokich obrotów? Może gaz się zablokował? A to nie Toyota :finga: A może tak po ludzku bucik się ześlizgnął?

[ Dodano: 18-11-2014, 18:50 ]
Ayu napisał/a:
Miałem przez długi czas zdłubaną Octavię 1.8 TSI (mniej KM i Nm) niż _tm_ ale żadne przeguby, półosie, czy inne podzespoły nie cierpiały z tego powodu.


A to nie chodzi o auto czy markę, ale o pewnych użytkowników, którzy niezależnie gdzie nie zapytasz jakieś wydumane mankamenty wymyślą.

Komandor - 18-11-2014, 19:35

Stawiam ze pani pomyliła gaz z hamulcem co sie nader czesto zdarza po przesiadce z manuala na automat
rezon - 18-11-2014, 20:12

Komandor napisał/a:
Stawiam ze pani pomyliła gaz z hamulcem co sie nader czesto zdarza po przesiadce z manuala na automat
łatwo się myli :) ale częściej sprzęgła się szuka. Gaz i hamulec działają podobnie jak w manualu, więc nie mam z nimi problemu. Raczej obstawiłbym pomyłkę D i R, pewnie miała sobie przestawić i cofnąć ;) Całe szczęście, że nikomu nic się nie stało. Ale Misiek to już chyba w szkodę całkowitą wskoczy
Ayu - 19-11-2014, 09:59

PiotrKw napisał/a:
Powodzenia , może i dobrze ?
Dziękuję. Jestem już przekonany, że bardzo dobrze :mrgreen:

krzychu napisał/a:
No na pewno CVT
Nie. Po 4 latach spędzonych w aucie z DSG7 chcę manualną skrzynię.
krzychu - 19-11-2014, 10:08

Ayu napisał/a:
krzychu napisał/a:
No na pewno CVT
Nie. Po 4 latach spędzonych w aucie z DSG7 chcę manualną skrzynię.


Ale to był komentarz do filmu... Z drugiej strony nie wiem co ma DSG do CVT... Ale osobny temat.

elektri - 20-11-2014, 08:41

To może zakończcie komentarze do filmu....

Wypadki zdarzają się wszystkim....

Osądzanie przyczyn na podstawie opinii kierującej jest delikatnie mówiąc śmieszne.

Czy ktoś znalazł choć policyjną wypowiedź o prawdopodobnych przyczynach?

Ja obstawiam, że było to "na szybko" i mogło dojść do pomyłki biegu (D -R) co skutkowało stresem i dociśnięciem przez pomyłkę gazu zamiast hamulca.

Sam często mam podobny problem przesiadając się z Misia na żonki Corsę (w Corsie wsteczny jest do tyłu a Drive do przodu) :( Wiem jednak o tej różnicy..... Ale w stresowej sytuacji mogę kiedyś też się "mocniej" pomylić....

Karolewskiej - 20-11-2014, 15:45

Jako, iż w swojej wersji nie mam tego ficzera... Co sadzicie o takiej ofercie? Widze, ze u sasiadów na ebay, mozna to kupić za połowę ceny.

http://mitsubishi.autogt....mocja-denon.pdf

Warte to swojej ceny?

diller - 28-07-2015, 23:15

wracając do sedna tematu
OIII city style od października'14, przejechane 8kkm:
- głośnie zawieszenie (brak luzów, ten typ tak ma),
- beznadziejne radio, system multimedialny,
- brak automatycznego sterowania wszystkimi szybami (tylko kierowcy),
- tapicerka słabej jakości,
- szereg drobnych niedociągnięć -pendrive, komputer pokładowy,
- niedziałające wybieranie głosowe,
- problemy z wbijaniem wstecznego biegu,
- słaba klimatyzacja, brak możliwości ustawienie konkretnej strefy/stref w trybie automatycznym, pracuje jakby na pół gwizdka,
- brak podświetlania większości przycisków w drzwiach,
- twarde, nieprzyjemne plastiki,
- podłokietnik za nisko, nie sposób z niego korzystać,

i tak pewnie jeszcze coś się znajdzie
ogólnie jak na auto tej klasy można spodziewać się czegoś więcej.
jest to moje pierwsze mitsu i ostatnie.
chyba nie dojrzałem do japońskiej motoryzacji lub filozofii (np włącznik od wycieraczek działa w drugą stronę :) )
mam tylko nadzieję, że przez kilka następnych lat auto odwdzięczy mi się mityczną niezawodnością aut z kraju kwitnącej wiśni

proszę nie odbierać mojego postu jako użalanie się
ogólnie auto jest poprawne, ale w mojej opinii nie zasługuje na ach i och. na szczęście kupiłem prawie najtańsze auto, pluł bym sobie w brodę, gdybym wybrał wyższą wersję wg mnie za prawie dwa razy więcej dostaniemy tylko/aż napęd na 4, dwa niepotrzebne siedzenia i gadżety, nie warte swojej ceny



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group