Lancer Ogólne - Premiera Lancera X w Polsce
Student - 27-09-2007, 06:53
Jak dla mnie to każda wersja jest za droga ale żona już powiedziała że trzeba zbierać i jedziemy na premierę w jakimś warszawskim salonie.
No i Carisma idzie w odstawkę
Ale chyba zostanę przy silniku 1.8 to taka fajna pojemność
Anonymous - 27-09-2007, 07:33
Jeśli coś przegapiłem to sorry, ale może ktoś ma cennik każdej wersji nie tylko podstawowych i Instyle?
Właśnie 1,8 Intense to mój obiekt zainteresowań W DE sa już ceny 1,8 choć dostępne od lutego.
Anonymous - 27-09-2007, 08:15
Student napisał/a: | ..... i jedziemy na premierę w jakimś warszawskim salonie. |
szczerze przyznam ze na zywo auto mniej ciekawie sie prezentuje niz na zdjeciach ale moze to tylko moje subiektywne odczucie, uprzedzone wczesniejszym ogladaniem ferrari i lamborghini
Wook@sH - 27-09-2007, 08:53
eMBe, poszukaj mojego wcześniejszego posta tam jest link do specyfikacji auta i wszystko co potrzebujesz znajdziesz.
Anonymous - 27-09-2007, 08:55
No i już jest na allegro http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3262811
Anonymous - 27-09-2007, 09:32
Wook@sH napisał/a: | I wszystko jasne, że tak powiem ...
Podaje dane na temat Nowego Lancera.....
http://www.polmasters.pl/...wy_Lancer_rar81
Jakby ktoś z Was miał jakieś pytania to piszcie w tym temacie lub na PW.
Za niedługo bedzie juz można zamawiać
A pod koniec października obejrzeć w salonie w Katowicach na ul. Francuskiej (mam nadzieję ) |
Ok już mam dzięki. Rozumiem, żę specyfikacja dotyczy wersji europejskiej, bo na zdjęciach jest amerykańska. W sumie całkiem ładny w tym białym kolorze.
Jednego nie mogę się dopatrzeć, czego ostatnio Mitsubishi nie umieszcza. Pojemność bagażnika i to w wersji z subwoferem. Kwestie transportowe były dla mnie zawsze ważne, już idealnie byłoby gdyby wymiary były W Carismie bagażnik jest ok, choć trochę nadkola za bardzo wnikają do środka.
Dlatego czekam aż pokażą wersję 5 drzwiową, mam nadzieję, że przy lepszej funkcjonalności nie straci na wyglądzie.
Robson86 - 29-09-2007, 10:16
eMBe napisał/a: | Jeśli coś przegapiłem to sorry, ale może ktoś ma cennik każdej wersji nie tylko podstawowych i Instyle? |
http://www.autokrata.pl/lod/2561/lancer_w_polsce/
pozdroo
sla - 29-09-2007, 18:23
Cena najsłabszej wersji 1,5 nie jest zła, tylko silnik do samochodu tej wielkości to w/g mnie nieporozumienie, zobaczymy ile będzie kosztował 1,8 lub 2,0. Z tymi silnikami ma sens ewentualne kupno tego samochodu. Koszt w przedziale 70-80 tys. byłby do przyjęcia. Jeżeli 2,0 kombi kosztuje w Niemczech ok 20tys. Euro a nowy 1,8 Invite podobnie, zaś Intense 22tys. to jeżeli Mitsu nie będzie za bardzo kombinował to jest to mozliwe.
Wook@sH - 29-09-2007, 18:40
sla, obecny silnik 1.6 ma podobne osiągi jak planowany 1.5 więc mnie nie wydaje się aby to było nieporozumienie. Tym bardziej że może to był sposób na to aby cena nie była wyższa od obecnego modelu.
W kazdym razie szkoda ze nie wszedł odrazu silnik 1.8 do sprzedaży.Na pewno miałby większe powodzenie niż 1.5 a cenowo byłby tańszy od 2.0 DI-D.
sla - 29-09-2007, 18:44
Ale obecne 1,6 to słabizna do samochodu o tej masie.Ja mam 2,0 i też nie jest to nic nadzwyczajnego. W/g mnie od 1,8 ma sens ten samochód, tym bardziej ,że jest mocniejszy od obecnej 2,0.
Wook@sH - 29-09-2007, 18:54
Zgodzę sie z Tobą że faktycznie ok 100KM w takim aucie do mnie też nie przemawia. Ale jeżeli ktoś lubi duzo miejsca i tylko rekreacyjnie jeżdzi czyli większosc po mieście spokonie a raz w roku na wakacje w trasę jeździ to takie 1.6 czy 1.5 wystarczy w zupełności. Natomiast jeżeli lubi sie mieć moc pod nogą to nawet diesel 2.0 o mocy 140 czy po chip tuningu 170KM to za mało.
Dwa dni temu na salonie u nas stał Lancer EVO IX o mocy ok 400KM ... mimo ze oglądałem go jak miał wył silnik to czuć było po nim ta drzemiącą moc ... nie mówiąc o tym jak serwisant zrobił rundkę wokół salonu aby sprawdzić czy wszystko ok z samochodem ... biurko i ściany w salonie sie trzęsły od wibracji z wydechu EVO ...
sla - 29-09-2007, 19:16
Ja nie potrzebuję demona prędkości, ale moc silnika musi by adekwatna do wielkości i masy samochodu, aby pewne manewry można było wykonywac bezpiecznie i żeby jazda samochodem sprawiała przyjemnośc a nie zagrożenie i obawę czy zdążę wykonac np. manewr wyprzedzania furmanki.
Anonymous - 04-10-2007, 09:05
Drobna wpadka w nowym lancerze - brak regulacji kierownicy w dwóch płaszczyznach. Żródło: amerykańskie forum.
Paweł_BB - 04-10-2007, 16:48
kiedy będzie można obejrzeć Lancera w salonach w PL?
Anonymous - 04-10-2007, 17:09
Cytat: | aby pewne manewry można było wykonywac bezpiecznie i żeby jazda samochodem sprawiała przyjemnośc a nie zagrożenie i obawę czy zdążę wykonac np. manewr wyprzedzania furmanki. |
aby wykonywać ten manewr bezpiecznie musisz niestety wydać trochę więcej pieniędzy i kupić EVO:D
|
|
|