Space Star Ogólne - JAKI MACIEPRZEBIEG W SWOICH AUTACH I JAKIE USTERKI MIELISCIE
cns80 - 07-07-2011, 14:40
pablo eldiablo napisał/a: | cns80 napisał/a: | JCH napisał/a: | Dario_W napisał/a: | Dzisiaj pojawiło się u mnie 40 000 KM | Wow Gratuluję Skąd aż tyle mocy I w dodatku w Space Starze ..... | Wymienił turbinę na tą z F16 |
Do Space Stara podobno z X-winga pasują... | Tylko R2D2 zajmuje dużo miejsca w bagażniku
Anonymous - 07-07-2011, 22:40
a ja właśnie wróciłem moim spacem z Hiszpanii i kolejne 5000km na blacie zrobione.brakuje 2000 do magic 100.000km. autko spisywało się bez zarzutu, cała trasa przebyta na lpg.
Redmann - 05-08-2013, 20:56
MSS 1.9DiD, 115KM, 2003r, 215kkm
- kompletny rozrząd
- tarcze+klocki, przód+tył (ATE)
- filtry MANN, olej 10W40 Liquy Moly
- wachacze przód (Oyodo)
- amortyzatory i sprężyny przód tył KYB
- przednia szyba
- drążki, łączniki, itp
pzdr
honor - 11-08-2013, 18:12
Ostatnio w MSS stuknęło mi 60 tys. km. Jestem drugim właścicielem w rodzinie, samochód spisuje się bez zarzutów. Były wymieniane tylko części ulegające typowemu zużyciu, nigdy nie zdarzyła się żadna usterka.
Wypadło mi z głowy:
po ok. 55 tys. padła sonda lambda pierwsza, niedawno wymieniałem krańcówkę drzwi kierowcy - obie usterki standardowe dla tego modelu.
Japko - 15-09-2013, 16:57
MSS 1,9DiD, 102KM, 162kkm
Przez 5,5 roku jazdy i 80kkm wymieniałem sporo:
* pasek rozrządu z napinaczem
* pompa wody x2
* termostat x2
* czujnik temp. płynu chłodniczego
* akumulator
* komplet mocowania amotr. przód prawo
* świece żarowe
* klocki przód, tył
* tarcze przód, tył wkrótce
* sprzęgło komplet wraz z kołem dwumasowym
* uszczelniacze wału oba
* olej w skrzyni biegów (prewencyjnie)
* manszeta przód prawo
* węże hamulcowe elastyczne wszystkie (jeden pękł na skrzyżowaniu! radzę wymieniać prewencyjnie, byłem tydzień po przeglądzie i nic wtedy nie ciekło)
* zaciski z tyłu (bo w niemieckim warsztacie nie regenerowali :/)
* turbina (nówka Garrett) z uszczelnieniami, czyszczeniem dolotu powietrza wraz z intercoolerem
* przepływomierz powietrza
Sprzęgło i turbina w tym roku. W tej chwili chyba najdroższe rzeczy wymienione. nic tylko śmigać. Chętni na kupno? ))
darcun4 - 15-09-2013, 22:29
Japko podpowiedz jakie świece żarowe kupiłeś?
Aha, mój przejeździł do tej pory 180 000.
emjot - 16-09-2013, 08:56
Za mojej kariery (oprócz eksploatacji, świece, oleje, filtry, tarcze, klocki blablabla)
- wymiana skorodowanej miski olejowej
- regeneracja sworzni w obu przednich wahaczach
- łączniki stabilizatora przód
- osłona przegubu prawy przód
- profi zabezpieczenie antykorozyjne (już spód rudy dość był)
- wymiana pękniętej przedniej szyby
- teraz mam zapieczony tylny prawy zacisk do zrobienia
Japko - 16-09-2013, 18:33
@darcun4: NGK Y-515J
Wymieniałem przy 100kkm, dokładnie 4 lata temu. Do dziś nie ma problemów, ostatnio były ostre zimy a auto odpalałem bez problemu po długim postoju na zewnątrz.
marecki338 - 16-09-2013, 21:35
MSS 1,9 DID 115 HP
263 tys ( zgodny z przeglądami TIV , kupiony z podwórka u niemca)
na zamówienie wg życzeń ( kiosk w swiecku 1,5 km od granicy )
naprawy sprawy eksploatacyjne ( olej ,filtry, hamulce )
RaVciO - 17-09-2013, 21:54
Mam propozycję aby nie zamieszczać tutaj informacji o rzeczach eksploatacyjnych typu olej, hamulce, amortyzatory, filtry, rozrząd, pęknięta szyba, przepalona żarówka, wyładowany akumulator itd. bo to nie są usterki. Według mnie warto tylko pisać o usterkach, w przeciwnym razie mamy temat na 8 stron, w którym nie ma zbyt wiele pożytecznych informacji.
Usterki u mnie:
70tys.km przegub prawy przód
72tys. zaśniedziała krańcówka drzwi kierowcy i pasażera
75tys. sonda lambda
Auto ma obecnie 108tys. km
ZbujMadej - 18-09-2013, 21:43
No popatrz, u mnie też sonda lambda wyzionęła ducha w okolicach 75k km Teraz mam 85.000km przejechane.
No i krańcówka również, ale tylko od kierowcy
Mam nadzieję, że przegubowi nic nie będzie ;p
honor - 20-04-2014, 17:22
Dzisiaj auto osiągnęło 65 tys. km. Przez ostatnie 5 tys. pękła obejma osłony półosi i zacinała się klapka zasłaniająca radio. To wszystko z "usterek". Tylko lać i jeździć .
kisian - 20-04-2014, 18:52
Do tej pory 180000km. Usterki: 1 lambda i dwa razy wywalony bezpiecznik od zapłonu - instalacja gazowa. 2 razy wymienione amory tył - chyba klękły sprężyny. 3. Zacinający się ręczny - do wymiany pójdą zaciski i linki. Tyle przez 10,5 roku eksploatacji autka. Ktoś ma w czymś lepiej???
Redmann - 13-05-2014, 23:17
przebieg 230kkm - przyszedł czas na sprzęgło, wysprzęglik i dwumas :/
czeka mnie jeszcze turbina (regeneracja) i delikatne naprawy blacharsko-lakiernicze - rudy na prawym tylnym nadkolu
kristoov - 02-08-2014, 07:25
przebieg 310 000 km. Do tej pory wymieniłem 2 x rozrząd, poduszki pod silnikiem i wirnik od alternatora. Ciekawe kiedy sprzęgło i turbo.... no i w standardzie ruda na masce i nadkolach.
Ogólnie DiDol daje radę. Pozdrawiam.
|
|
|