To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Co wybrać - Lancer 1.5 - 1.6, czy 1.8 - silnik benzynowy ?

filippoz - 18-02-2009, 17:40

jurekschroda napisał/a:
Cytat:
a co do 1.8 , dziś elegancko sobie zrzuciłem z 5 na 4 i podłoga i cyk znalazłem się na właściwym pasie do prawo skrętu bo koleś Octavią nie chciał puścić mimo że uprzejmie prosiłem długo włączonym kierunkowskazem.


:D jeszcze przyjemniejsze "cyk" przy redukcji z 5 na 3 przy setce :P


wirnik w baku i PLN na stacji :D

przy okazji Colt (zaparkowany naprzeciw salony) to zielonkawy metalik?

Trik - 18-02-2009, 19:56

el_diablo napisał/a:
Tak z ciekawości zapytam: ile obr/min ma manualne 1.8 i 1.5 przy 100 km/h na najwyższym biegu?

Będzie coś koło 3000obr/min

mazin - 18-02-2009, 21:17

To ja napiszę o swoich motywacjach przy wyborze. Przez cztery lata miałem 1,8 i 8,9 sek. do 100km/h. Potem przez 9 lat 1,4 i 13,5 sek. do setki. No i dlatego właśnie, by przypomnieć sobie młodzieńcze czasy wybrałem znów 1,8 :-)
A tak poważnie, to zachowałem się niczym blondynka - nie lubię sedanówi hatchback to była miłość od pierwszego wejrzenia. Wolałbym nawet kombi od sedana, a hatchbackami jeżdżę "od zawsze", więc alternatywy nie było :-0

piomic - 18-02-2009, 22:53

filippoz napisał/a:
wirnik w baku i PLN na stacji
Nie jest tak źle, 5-> 3->decha->5->spoko. Nawet nie zauważysz ubytku.
el_diablo - 18-02-2009, 23:01

Trik napisał/a:
el_diablo napisał/a:
Tak z ciekawości zapytam: ile obr/min ma manualne 1.8 i 1.5 przy 100 km/h na najwyższym biegu?

Będzie coś koło 3000obr/min


CVT mnie zaskoczyło - 2 tys. obr/min przy 100 km/h - efekt: jedzie się cicho pomimo słabego wygłuszenia silnika.

tomekrvf - 18-02-2009, 23:05

el_diablo napisał/a:
CVT mnie zaskoczyło - 2 tys. obr/min przy 100 km/h - efekt: jedzie się cicho pomimo słabego wygłuszenia silnika.

A ile pali w mieście?

Trik - 18-02-2009, 23:06

Ja dla odmiany zakochłem się w sedanku jak tylko zobaczyłem fotki w 01.2007.
Ważne było w zasadzie tylko to żeby był mniej awaryjny i bardziej pojemny od poprzednika. Próbną jazdę robiłem na 1,8 w 12.2007 bo do diesla nawiet mnie nie ciągneło. W zasadzie wszysko było tam gdzie trzeba poza pozycją za kierownicą. Moc nie miała znaczenia. Moc w 1.5 była większa o 37 KM od poprzednika i stwierdziłem że mi to wystarczy.
A najlepsze jest to, :mrgreen: że żona wiedziała jaki mamy samochód ale zobaczyła go tak naprawdę dopiero po 5 dniach. :mrgreen: (wyjazd do pracy 6 powrót z pracy 19, auto kupione w marcu), a jeszcze przez te 5 dni i ciągle byłem pytany co ja robie w tym garażu tyle czasu po przyjeździe. "Całkiem jak mały dzieciak z nową zabawką".

filippoz - 18-02-2009, 23:07

piomic napisał/a:
filippoz napisał/a:
wirnik w baku i PLN na stacji
Nie jest tak źle, 5-> 3->decha->5->spoko. Nawet nie zauważysz ubytku.


wiem :D ale staram się nie wracać do starego stylu jazdy, stonowałem emocje za kierownicą - długa historia :D

piomic - 19-02-2009, 01:23

Człowiek z czasem zmienia podejście do wielu rzeczy. I dobrze.
Radassss - 19-02-2009, 09:59

ktos nazekal na tyl w sportback'u to spojrzcie co BMW wymyslilo ;)

http://moto.wp.pl/gid,108...riazdjecie.html

jaca71 - 19-02-2009, 10:16

Tył jak tył, ale fele szykowne - w sam raz do dresu... :P

Nie wiem dlaczego ale hatch, lift sport itp. backi mi się już przejadły. Lubie 3 bryłowe sylwetki znaczy klasykę. Po kilkunastu latach z hatchbeckami stwierdziłem że następny będzie sedan... i tak się stało. Nie żałuję, wprawdzie gdy urządzałem mieszkanie to hatch jako ciężarówka sprawdził się świetnie, ale nie planuje więcej takich historii.
A silnik - zabrzmi to jak dwulicowość ale gdybym wybierał między 1,5 a 1,8 pewnie wybrałbym 1,5. A tu gdzie kupowałem ten co mam był najmniejszy.

el_diablo - 19-02-2009, 11:42

tomekrvf napisał/a:
el_diablo napisał/a:
CVT mnie zaskoczyło - 2 tys. obr/min przy 100 km/h - efekt: jedzie się cicho pomimo słabego wygłuszenia silnika.

A ile pali w mieście?


Trudno powiedzieć, mam dopiero 350 km przebiegu.
Dzisiaj przy kilku króciótkich odcinkach komp mi pokazał średnie zużycie 20 l/100 km ;)

Anonymous - 19-02-2009, 16:04

A jak wrażenia z jazdy CVT? czy jest porównywalne z DSG VW?
el_diablo - 19-02-2009, 21:22

Zorro123 napisał/a:
A jak wrażenia z jazdy CVT? czy jest porównywalne z DSG VW?


Raczej nie. Właściwie CVT nie przypomina niczego, czym do tej pory jeździłem. W trybie automatycznym działa to w ten sposób, że stopień wciśnięcia pedału gazu ustawia poziom obrotów silnika, a przyspieszenie odbywa sie poprzez płynną zmianę przełożenia - czyli masz np. cały czas 3 tys. obr/min, a samochód przyspiesza. W trybie ręcznym działa jak "normalny" samochód z 6-biegowym tiptronikiem. Zmiany przełozeń nie są tak błyskawiczne jak w DSG, ale odbywają się w przyzwoitym tempie (do zwykłej jazdy) - tak na oko jakieś 0,5 sekundy - zdecydowanie szybciej niż w klasycznym automacie jakim jeździłem do tej pory.

Crimson - 19-02-2009, 22:02

el_diablo napisał/a:
Właściwie CVT nie przypomina niczego, czym do tej pory jeździłem.

Jak oceniasz CVT w stosunku do klasycznego automatu? Lepiej, gorzej, czy jeszcze nie wyrobiłeś sobie zdania.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group