Sporty Motorowe - FORMUŁA 1 - sezon 2009
Kofi - 26-04-2009, 23:44
Nie moge sie doczekac GP za 2 tygodnie. Ciekawi mnie czy Ferrari wprowadzi dyfuzory i co bedzie z BMW. Z jednej strony dobrze, ze aż tak się zamieszało w F1 a z drugiej szkoda mi Ferrari.
stanik - 27-04-2009, 09:59
A ja już z niecierpliwością czekam na wywiad z Dr. Mario po wyścigu w Barcelonie. Tam spodziewam się podobnych wyników do wczorajszych. Inne zespoły nie siedzą na walizkach i nie czekają jak BMW ich dogoni. Jedyne na co mogą liczyc to albo super idealna strategia albo potknięcia rywali. W czystej walce, jak było widać, wszyscy ich objeżdzają jak chcą.
Pozdrawiam
Anonymous - 28-04-2009, 07:58
Mario wyjdzie i powie że w tym sezonie nie będą walczyć o punkty tylko zbierać doświadczenie. Jak któryś z kierowców zdobędzie punkty ekipa techniczna zadba aby się to nie powtórzyło.
tosztotomasz - 06-05-2009, 07:54
Mario Theissen napisał/a: | - Nie planowaliśmy zmian w trakcie zamorskiej części sezonu przede wszystkim dlatego, że nie mieliśmy ich gdzie przetestować. Wygląda na to, że nasze podejście było złe. Ale poczekajmy jeszcze kilka wyścigów - powiedział Mario Theissen. |
RANY!!! Czy ten człowiek może przestać ośmieszać siebie i cały zespół? W sumie to już nie jest śmieszne, nawet żałosne nie jest.
"...jeszcze kilka wyscigów" - najlepiej 13
Anonymous - 06-05-2009, 08:10
Chyba się Mario przejęzyczył chodziło mu pewnie o kilka sezonów a nie wyścigów.
stanik - 06-05-2009, 10:26
Czyli wiemy już czego sie spodziewamy po występie w Hiszpanii W środę zaczynają po woli przebąkiwać że dobrze nie jest, a w sobote już wszyscy będą mówili oficjalnie że znów się nie udało . A w niedzielę po wyścigu ogłosząże tak miało być, bo to jest taki plan
akbi - 06-05-2009, 10:37
podobno w Hiszpanii BMW ma jechać bez "kersa" i podwójnego dyfuzora, ale za to z jakimś nowym pakietem aerodynamicznym.
Pierwsze uważam za bardzo słuszne, drugie niekoniecznie, aczkolwiek Williams wygrał wyścig już bez tego dyfuzora,a Robert w 1 wyścigu "był" na pudle ... trzecie ...zobaczymy (zobaczycie bo ja w trasie wówczas będę ) w niedzielę.
...powodzenia życzę Kubicy
stanik - 06-05-2009, 12:31
w sumie tak pomyslalem sobie, ze jeszcze ze dwa wyscigi i zaczna prace nad bolidem na 2010 rok a co to oznacza w przypadku BMW to juz wiemy
siwek - 08-05-2009, 11:59
Wyniki I treningu:
lp. kierowca, zespół, czas, strata, okrążenia
1. Button, Brawn GP, 1,21,799, 21
2. Trulli, Toyota, 1.22,154, + 0,355, 30
3. Kubica, BMW-Sauber, 1.22,221, + 0,422, 24
4. Heidfeld, BMW-Sauber, 1.22,658, + 0,859, 14
5. Nakajima, Williams, 1.22,659, + 0,860, 24
6. Rosberg, Williams, 1.22,667, + 0,868, 26
7. Piquet, Renault, 1.22,753, + 0,954, 24
8. Glock, Toyota, 1.22,828, + 1,029, 29
9. Massa, Ferrari, 1.22,855, + 1,056, 15
10. Barrichello, Brawn GP, 1.22,859, + 1,060, 24
11.Raikkonen, Ferrari, 1.22,873 + 1,074, 20
12. Webber, Red Bull, 1.22,934, + 1,135, 25
13. Vettel, Red Bull, 1.22,959, + 1,160, 24
14. Hamilton, McLaren, 1.23,077, + 1,278, 21
15. Bourdais, Toro Rosso, 1.23,088, + 1,289, 30
16. Fisichella, Force India, 1.23,089, + 1,290, 25
17. Alonso, Renault, 1.23,157, + 1,358, 18
18. Buemi, Toro Rosso, 1.23,185, + 1,386, 31
19. Kovalainen, McLaren, 1.23,522, + 1,723, 17
20. Sutil, Force India, 1.23,536, + 1,737, 19
widać że się na coś przydał KERS wystarczyło go wyrzucić i od razu są wyniki
JCH - 08-05-2009, 12:01
Wyniki 1 treningu są takie:
1. BUT
2. TRU
3. KUB
4. HEI
Czy to coś oznacza ja nie wiem. Przez prawie całą sesję mechanicy BMW coś mieszali przy zawieszeniu w samochodzie Heidfelda. Biedak robił po 1 kółku i wracał do boksu. Robert coś tam jeździł ale przez długi czas był 14-ty, 17-ty. Dopiero na ostatnim kółku wykręcił drugi czas zaraz za Trulim, który o pół sekundy wyprzedzał stawkę. Chwilę potem Button pokazał kto "rzondzi" w tym roku.
akbi - 08-05-2009, 12:03
nooo ...to dopiero pierwszy trening, ale zapowiada się ciekawie ...a ja niestety nie będę mógł tym razem obejrzeć wyścigu , bo będę w trasie
Czy ktoś zadeklaruje się zdawać mi smsową relację on-line
tosztotomasz - 08-05-2009, 12:13
Czyżby powstanie z popiołów
Jednocześnie Przegląd Sportowy donosi o jakimś skrzydełku na tylknym płacie, które może być oprotestowane przez inne zespoły.
Ale jaja są w tym sezonie. Nie ma co. F1 na pewno stała się ciekawsza bez wzg. na to czy in +, czy in -.
harpagan - 08-05-2009, 12:24
Dobra dobra, cala sesje kiblowali na koncu stawki, a na ostatnie kolko zalozyli miękka mieszanke i wyszlo niby niezle. Czy nie tak samo bylo na ostatnio GP ?
Czekam na drugi trening
tosztotomasz - 08-05-2009, 12:40
Czy gdzieś można już zobaczyć ten cudowny, nowy pakiet aero?
JCH - 08-05-2009, 14:26
harpagan napisał/a: | a na ostatnie kolko zalozyli miękka mieszanke i wyszlo niby niezle | Button też to najszybsze kółko pojechał na miękkim. DaleCooper napisał/a: | Czy gdzieś można już zobaczyć ten cudowny, nowy pakiet aero? | Tutaj są zdjęcia i są opisane zmiany.
|
|
|