To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

Krzyzak - 27-02-2009, 09:36

przeciez 4WS dziala chyba powyzej 50 km/h i na dodatek skret kol to 1,5-2 stopni, wiec prawie niezauwazalny okiem, ale wyczuwalny podczas jazdy...
gres - 27-02-2009, 14:42

sion2002 napisał/a:
Dokładnie ten...


no to miłego użytkowania i do zobaczenia na trasie

Ja juz mam kolejny ciekawy pomysł na samochód :)

michu_872 - 27-02-2009, 15:09

mitsu_pl napisał/a:
Jak Ci nie działa 4WS to mogą być prpblemy z ABS, jeżeli ABS nie działa, to napewno 4WS nie będzie działało. Te dwa system chodź nie mają ze sobą nic wspólnego to jeden bez drugiego zbytnio żyć nie może... ABS można sprawdzić najprędzej w serwisie, bo zwykłe kompby z nim nie chcą się łączyć.

w e39 nie było z tym problemu...
ja wywaliłem ABS a 4WS nadal działało...
nie wiem jak w waszych ale u mnie czuć było działanie 4WS...
takie dość dziwne odczucie na początku i wyczuwalne tylko przy gwałtownych ruchach sterem przy co najmniej 60 km/h...
co nie zmienia faktu, że kiedyś chcąc się upewnić czy to chodzi auto na podnośnik i mechanik pod spód :ANAL:

mitsu_pl - 27-02-2009, 15:39

W E39A 4WS dział troche inaczej niż w E88A. Z tego co udało mi się wywiedzieć to w E88A działa w dwojaki sposób, już zresztą pisałem już na ten temat, ale napisze jeszcze raz. Przy niskich prędkościach (typu manewrowanie na parkingu) koła tylne skręcają się w przeciwnym kierunku do przednich, aby ułatwić manewry, natomisat powyżej jakiś prędkości (w zakresie 60-80 tego przynznam się bez bicia, że nie pamiętam) koła zaczynają się skręcać w tym samych kierunku co przednie, aby poprawić stabilnośc w zakrętach. Z tego co pamiętam to koła się skręcają w zakresie 2-4 stopnie, natomiast w E39A działa tylko ta druga zasada... czyli stabilnośc w zakrętach.

Co do jedności 4WS z ABS-em, to zauważyłem tylko tyle, że jak miałem problemy z skrętem z tyłu to odrazu zaraz padał mi ABS, a jak uszkodził mi się czujnik ABS-u to 4WS też odrazu padake zaliczyło... Wniosek prosty... Teraz jak już wykrzaczyłem cały skrętny tył (oprócz maglownicy) to z ABS-em nie mam problemów.

sion2002 - 27-02-2009, 16:29

gres napisał/a:
...
Ja juz mam kolejny ciekawy pomysł na samochód :)


Co znalazłeś? Już mam samochód więc tym razem nie podkradnę :roll:

Jeśli chodzi o 4WS to na 100% nie działa przy małych prędkościach (typu manewrowania na parkingu). ABSu niestety nie posiadam - podejrzewam, że wina któregoś czujnika - wszystkie są zawalone rdzą zdrowo - samochód trochę stał.. W porównaniu z moim starym Galem (2,0V6) przy większych prędkościach prowadzi się lepiej - lecz nie wiem czy to za sprawą 4x4 czy może rzeczywiście wyżej 4WS działa?

Dla zainteresowanych, co zrobiłem w Galusiu i ile to kosztowało:

- oliwa + filtry i płyny ok. 200 zł
- hamulce przód i tył około 150 zł (lecz niedługo wymieniam cały przód - bije na starych tarczach) LUKAS
- łożysko z piastą tył około 340 zł - KOYO
- dwa przednie dolne gięte wahacze 330 zł/komplet NIPPARTS
- końcówki drążków - około 30 zł/szt. NIPPARTS
- tuleje przedniego stabilizatora przechyłu - 30 zł komplet
- świece 280 zł/komplet DENSO
- przewody - 180 zł - nie pamiętam firmy
- regulacja gazu (STAG300) - 60 zł
- wydech (strumienica i rurki - wszystkie tłumiki prócz końcowego wywalone - choć on też w najbliższym czasie idzie na wymianę - zbyt zatyka układ - za to gwizda świetnie :) ) 300zł może ktoś podpowie tłumik końcowy? Nie zależy mi na dźwięku
- łącznik stabilizatora przód lewy 41 zł NIPPARTS
- filtr powietrza - nie pamiętam jaki i ile :)

O tym, ile skasował mnie znajomy mechanik nie wspomnę :) Prosił bym się nie chwalił :)
Tak między nami - wyszło może z 10% wartości materiału :)

Coś jeszcze było lecz wypadło mi z głowy.
Zostały gumy tylnego stabilizatora (już zamówione - 30 zł/komplet) i linka ręcznego - prawa - z tym mam problem :?

Dodatkowo blacharka - około 800 zł - wstępna wycena - ale to dopiero za około 2 m-ce

Zobaczymy co jeszcze wyjdzie.

Za to radość jaką mi daje... Nie da się ocenić :twisted:

Pozdrawiam
Szymon

gres - 02-03-2009, 09:45

znalazłem rovera 820 ti Bardzo sportowa limuzyna która cholernie mi się podoba.
Niestety jest troche stara.
Pozatym wygląda na to że moja narzeczona zakochała się w galancie !!
Gala oglądaliśmy wczoraj niestety bez blach więc nie można było się przejechać. Auto wygląda na bardzo zadbane! Przyrdzewiały jedynie zawias , ale nie jeździłem wiec nei wiem jak pracuje
Silnik V6 2.0 czyli chyba nie tak żwawy jak 2,5 No i naped tylko przód :(
Może w środe uda się tym pojeździć :)

Oglądałem też alfe 156 - niestety jak dla mnie to silnik padnięty:(

Frost - 02-03-2009, 10:02

gres napisał/a:
Silnik V6 2.0 czyli chyba nie tak żwawy jak 2,5 No i naped tylko przód
mi tam sie dobrze jeździło,auto szybkie, zrywne i dawało dużo satysfakcji z jazdy :D Porównania między E54A a E88A jeszcze nie mam, bo dopiero końćze nowego robić i tak naprawde nie jeździłem nim pożądnie jeszcze
gres - 02-03-2009, 15:28

pocieszasz a tego potrzebuje bo jak mówiłem , tak się może skończyć. Tyle że szybkość to jednak pojęcie względne :( Taki galant 1400kg ?
Tym bardziej że gość od rovera coś kręci i przekłada spotkanie ( drugie ). Coś mi się wydaje że nie może odpalić po przestanej zimie... :(

sion2002 - 02-03-2009, 16:36

Ja z mojego 2.0V2 byłem bardzo zadowolony i gdyby nie to, że był powypadkowy i zaczynał się sypać to do tej pory bym nim jeździł i nie myślał o zmianie. Z tym, że jest dużo bardziej mułowaty niż 2,5V6 nie byłbym taki pewien.
Frost - 02-03-2009, 17:11

gres jakbyś sie zdecydował na 2,0V6 i coś potrzebował to daj znać, mam z poprzedniego mnóstwo części :D A z mocy byłem szalenie zadowolony :D ludzie z GW którzy mnie widzieli mogą poświadzczyć - o ile zdążyli zabaczyć eheheh :twisted:
gres - 02-03-2009, 19:12

no a jeszcze opór 4 łap trzeba dołożyć
Ja nie mówie że jest mułowaty...tylko no sportowiec to też nie jest , przynajmniej bez dłubania. :) Frost co zrobiłeś ze swoim że szybko jeździł?

A z innej beczki - w tej budzie jakie były diesle , wydawało mi się że tylko 1,8 ?

jacek11 - 02-03-2009, 21:49

gres napisał/a:
A z innej beczki - w tej budzie jakie były diesle , wydawało mi się że tylko 1,8 ?


Były tylko 2,0,i raczej nie są polecane,aczkolwiek są tu na forum osoby,które sobie
chwalą tą jednostkę.
:)

sion2002 - 02-03-2009, 22:17

Miałem Gala 2,0 TD tylko po 97 roku - nowa buda a silnik podobno ten sam tylko symetrycznie odwrócony. Szczerze mówiąc podobno on nie zachwyca. Wg mnie najsłabszą stroną jest skrzynia - reszta ok. Lecz jeśli sprawdzisz go dokładnie przed zakupem i trafisz na dość zadbany model to długo będzie służył. Jeśli chodzi o silnik 90KM - nie chciało mi się wierzyć, że to niby tylko tyle - dość zrywny jak na diesla.
Czy kupiłbym go ponownie? Raczej nie - na dobre przesiadłem się na PB. Ale jeśli już miałbym kupować diesla to poważnie zastanowiłbym się nad nim - tylko szukałbym zadbanego egzemplarza. Byłem w Niemczech to widziałem kilka sztuk z przebiegiem powyżej 400 000km - były jeszcze całkiem sprawne.

Pozdrawiam
Szymon

gres - 03-03-2009, 08:47

nie nie diesla napewno nie chce i napewno nie 90 konnego :)
Tylko czytając o galantach myslalem ze jest tyklo 1,8 - ale najwyraźniej błędny artykuł :(
Jade dziś pojeździć 2.0 V6 ale gość krzyczy 10,5 tyś za auto '96 rocznik bez gazu na niemieckich blachach... Dość sporo tym bardziej że jak zajrzałem pod auto to wahacze widoczne przy kołach strasznie zardzewiałe....
A w bolkowie jest taki sam za 8,5 tys zarejestrowany i z gazem ....http://allegro.pl/show_item.php?item=570052931&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

Frost - 03-03-2009, 13:20

gres napisał/a:
Jade dziś pojeździć 2.0 V6 ale gość krzyczy 10,5 tyś za auto '96 rocznik bez gazu na niemieckich blachach...
to ja za swojego chciałem 10tys przed wypadkiem, zobacz sobie w mojej galerii :D była klima, 17", skóra audio za 3tys, silnik na gwarancji, zawiecha nowa itp itd :D

[ Dodano: 03-03-2009, 13:24 ]
za E88A w Niemczech w październiku dałem 950e

[ Dodano: 03-03-2009, 13:27 ]
gres napisał/a:
Jade dziś pojeździć 2.0 V6 ale gość krzyczy 10,5 tyś za auto '96 rocznik
za tą kase to ja bym nawet nie jechał oglądać, jak zejdzie na 6tys to możesz z nim gadać, za 10tys był na allegro E88A na PL

[ Dodano: 03-03-2009, 14:56 ]
jedź lepiej tego obejrzyj

http://moto.allegro.pl/it..._tej_marki.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group