To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

yrdn - 22-10-2007, 21:47

A tak to wyglada "na zywo" :


Krzyzak - 22-10-2007, 21:56

wyglada jakby pokrywa byla od innego motoru i postawiony dorobiony znak jest w miejscu, gdzie miala go oryginalna pokrywa
nie masz przestawionego rozrzadu :)

yrdn - 23-10-2007, 09:56

Krzyzak napisał/a:
wyglada jakby pokrywa byla od innego motoru i postawiony dorobiony znak jest w miejscu, gdzie miala go oryginalna pokrywa
nie masz przestawionego rozrzadu :)


Mechanik sugerowal, ze moze tak byc - ale czy:
1. rozne silniki 6A13 mialy rozne znaczniki na pokrywach?

2. czy pasowalaby pokrywa od innego silnika?

PS. znacznik nr 3 jest rozjasniony przeze mnie
PhotoShopem, normalnie jest czarnym wglebieniem

Jak bedzie okazja sprawdzi sie silnik na
hamowni :-) a narazie wystarczy mi fakt,
ze na obroty wkreca sie jak szalony :D

Anonymous - 23-10-2007, 13:31

TUTAJ znajdziesz fotke z podobna czarna zaslona, zrob druga taka z tego miejsca co ja i porownaj je.
swees - 23-10-2007, 17:08

6A12 nie mial kompatybilnych pokryw z 6A13?

pozdr

Krzyzak - 23-10-2007, 17:55

dobra - obejrzalem 6A13 Kunty - pokrywa pod kolektorem jest czarna
yrdn - 23-10-2007, 18:23

PLPynton napisał/a:
TUTAJ znajdziesz fotke z podobna czarna zaslona, zrob druga taka z tego miejsca co ja i porownaj je.


Dziekuje PLPynton :mrgreen:
-->mam taka sama pokrywe zaworow, jest czarna i jestem w domu,
nigdy nie wiadomo co sie kupuje :P
-->oryginalny znacznik mam wlasnie taki "niewidoczne wgłębienie",
tylko balem sie ze nikt nic nie zobaczy i ze beda sie ludzie pytac o co mi chodzi ;D

PODSUMOWANIE:
- jednak jest przestawiony :D i działa :idea:
- potrzebna jest konfrontacja :twisted:

Tak dla informacji: o jeden zab w lewo, moze ktos zaryzykuje i da znac
czy tez lepiej pracuje :)

Anonymous - 23-10-2007, 21:48

Ja bym sobie poeksperymentowal, nie mam tylko kola pasowego czym odkrecic bo bez tego sie do napinacza nie dobiore a od rolki nie bede probowal bo jej potem nie zaloze. Jak bede w domu to chyba sproboje na swieta.
Anonymous - 05-11-2007, 20:17
Temat postu: Wymiana rozrządu - polska instrukcja
Witam

Ostatnio z okazji wymiany paska rozrządu przetłumaczyłem moim mechanikom instrukcję wymiany rozrządu

(najpierw bez instrukcji prawdopodobnie za mocno napięli i się rolka rozleciała po 2tyś km)

dotyczy silnika 4g64SOHC


jak by ktoś był zainteresowany to służę...

pozdrawiam
Michał

swinks_UK - 06-11-2007, 00:09

jak dasz radę to puść w dziale "downloads", a tutaj daj jakiegoś linka jak już gdzieś to umieścisz.
Instrukcja się przyda, bo filozofia SOHC 4G64 i 4G63 jest podobna. W sumie w GDI mam dodatkowy wałek w głowicy, ale też postępowanie jest podobne.

Anonymous - 06-11-2007, 16:58

...niestety nie jestem moderatorem, żeby umieszczać w dziale DOWNLOAD....jeszcze :-P

serwera FTP też nie mam - próbowałem na plikuś.pl ale opadłem z sił...


...dlatego najchętniej bym to komuś emailem dał i problemu się pozbył - niech on się martwi jak to rozpowszechnić...


pozdrawiam
Michał

saphire - 07-11-2007, 07:14

zagadaj na PW z forumowiczem wichura1 a on już będzie wiedział co dalej z tym zrobić - wichura1 rządzi działem download :)
Jacko1 - 06-12-2007, 16:55
Temat postu: Rozrząd
Witam.

Mam pytanie czy ktoś spotkał sie z takim objawem. Po wymianie paska rozrządu i balansu dwóch napinaczy i rolki bez napinacza chydraulicznego przy obrotach ok 1000 słychać jakby któraś z rolek była zurzyta. Dzwięk podobny do piszczenia. Przy większych lub mniejszych obrotach dzwięk ten zanika.

Krzyzak - 06-12-2007, 16:59

trafienie na fabrycznie padnieta rolke jest mozliwe, aczkolwiek niezmiernie rzadko spotykane
predzej ktos za mocno napial pasek - w jakiej pozycji byl ustawiony napinacz hydrauliczny?

Jacko1 - 06-12-2007, 17:28

w jakiej pozycji to nie wiem bo zmieniali mechanicy . Widziałem tylko że ściskali napinacz w imadle i wkładali cienki drut żeby go zablokować. Na początku rolek nie zmieniałem założone zostały stare. Po odpaleniu zaczeło gwizdać więc kupiłem nowe rolki u Japaneze rolki zmienione a gwizda dalej. Może paski wadliwe i pasek tak gwizda? Nie wiem czy to jest wogóle możliwe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group