Outlander II GEN Techniczne - Diesel z GTL czy ktoś z zalał nim OII DiD 2.0?
mitsu00 - 28-10-2010, 12:34
13zbyszek13 napisał/a: |
a gdzie Audi że brykasz MO II , czyżby gorszy komfort jazdy ? |
Odpoczywa w Szwecji
13zbyszek13 - 28-10-2010, 12:38
mitsu00 napisał/a: | Odpoczywa w Szwecji |
Ach takie buty
rezon - 28-10-2010, 14:14
mitsu00 napisał/a: | tylko weź pod uwagę że 2.2 generalnie pali więcej niż czołgowóz | nigdy tego nie kwestionowałem, ale niektórzy fani francuskiej myśli technicznej mieli inne zdanie. 6,5 to ładny wynik - rzadko udaje mnie się taki osiągnąć, o zejściu poniżej 6 to już nie wspomnę, muszę mieć masę czasu. Ostatnio na drogach to masakra, albo ciągniki, albo sznur samochodów - kilka wyprzedzań i całe oszczędności idą w rurę (wydechową)
papcio - 28-10-2010, 14:21
rezon napisał/a: | 6,5 to ładny wynik - rzadko udaje mnie się taki osiągnąć, o zejściu poniżej 6 to już nie wspomnę, muszę mieć masę czasu. Ostatnio na drogach to masakra, albo ciągniki, albo sznur samochodów - kilka wyprzedzań i całe oszczędności idą w rurę (wydechową) |
6,5 l/100 to jest piękny wynik - chyba że na autostradzie - bo na polskich drogach - nieosiagalne dla mnie
podczas wakacyjnych wojaży (na pusto) średnia z 1000 km trasy wychodziła około 7,2 l/100
żeby zejść na poziom 6,8 - uprawiałem PSJ - ale to się szybko nudzi.
jesteście cudotwórcami
sylb - 28-10-2010, 14:43
Z moich obserwacji wynika, poza oczywista oczywistością ze z górki mniej pali, zauważyłem coś takiego. Jadę z miejsca A do B i pomiędzy nimi jest różnica wysokości dajmy na to 100m przy odległości 25km. I jadąc w jedna stronę mam spalanie 6.8-7.4 wracając (pod górkę) nie jestem w stanie robić wyniku lepszego nisz 7.6-8.4 a bywa, że i 10 wyjdzie.
mitsu00 - 28-10-2010, 15:21
sylb napisał/a: | Z moich obserwacji wynika, poza oczywista oczywistością ze z górki mniej pali, zauważyłem coś takiego. Jadę z miejsca A do B i pomiędzy nimi jest różnica wysokości dajmy na to 100m przy odległości 25km. I jadąc w jedna stronę mam spalanie 6.8-7.4 wracając (pod górkę) nie jestem w stanie robić wyniku lepszego nisz 7.6-8.4 a bywa, że i 10 wyjdzie. |
Ja w 90% jeżdżę francą w dalekie trasy i dlatego srednia wychodzi mi dosyć przyzwoita. W mieście to pali średnio 9-10l/100 km. Teraz na zimno rano to zanim się dogrzeje to i 14l Francuz ma niestety to do siebie, że powyzej 120 km/h pali juz jak smok, tzn. 9-10, a raz autostrada A2 do Berlina z boxem, pod wiatr i z predkością 140 km/h, to komp. pokazał 13,5l 100/km. Generalnie nie jest tragicznie. Q5 z 3.0 i automatem pali jak na razie około 10l, ale jest jeszcze na dotarciu
rezon - 28-10-2010, 17:02
mitsu00 napisał/a: | Q5 z 3.0 i automatem pali jak na razie około 10l, | chyba niedotarcie ma mniejszy wpływ niż 3.0 . Masz V6 czy rzędowy?
13zbyszek13 - 28-10-2010, 17:30
papcio napisał/a: | 6,5 l/100 to jest piękny wynik - chyba że na autostradzie |
Aż nie możliwe
bonito - 28-10-2010, 17:31
4,9 oraz 5,2 litra? - Nie wierzę, rezon przyznaj się lepiej, że dłubałeś przy zdjęciach w Photoshopie...
bonito
13zbyszek13 - 28-10-2010, 17:36
bonito napisał/a: | 4,9 oraz 5,2 litra? - Nie wierzę, rezon przyznaj się lepiej, że dłubałeś przy zdjęciach w Photoshopie...
bonito |
Po 3 kilometrowym zjezdzie z górki na luzie nie trzeba grzebać masz zdjęcie w oryginale.
mitsu00 - 28-10-2010, 18:59
rezon napisał/a: |
chyba niedotarcie ma mniejszy wpływ niż 3.0 . Masz V6 czy rzędowy? |
A nawet nie myslalem jaki jest tam rozstaw cylindrów. To dizelek w każdym bądź razie.
rezon - 28-10-2010, 20:32
bonito napisał/a: | 4,9 oraz 5,2 litra? - Nie wierzę, rezon przyznaj się lepiej, że dłubałeś przy zdjęciach w Photoshopie... | zazwyczaj nie mam tyle czasu więc jak widać w podpisie średnią mam nieco inną. W historii tankowań jest tylko jedno z takim nienormalnym zużyciem 5.22 (wpisane z datą 24.04.2010). Chciałem wtedy sprawdzić, jak podniesienie mocy (165KM) wpływa na minimalne zużycie paliwa i jechałem sobie 85-88 na tempomacie...., a że droga pustawa była to i udało się wykręcić małe zużycie. 13zbyszek13 napisał/a: | Po 3 kilometrowym zjezdzie z górki na luzie nie trzeba grzebać masz zdjęcie w oryginale. | lepiej jechać z górki na 6 biegu - wyjdzie jeszcze mniej jak dobra górka to nawet 0,1l/100km. Tylko po co?
Zdjęcia robiłem dla siebie jeszcze w kwietniu, w dwóch kolejnych dniach, tankowanie mam wpisane w historię - jakoś nie muszę się dowartościowywać wpisując bzdury na forum. Mam też uwieczniony wcześniejszy rekord - 5.8 (na ori 140KM) oraz fotkę z powrotu z nart w Austrii średnia na granicy PL była 98km/h i średnie zużycie 8,1. Później niestety średnia prędkość spadła, a zużycie wzrosło .
mitsu00 napisał/a: | A nawet nie myslalem jaki jest tam rozstaw cylindrów. | Nie wiem jak V6 (montują do Pasków i chyba do Superba), ale V12 w Q7, V10 w Touaregu mają super kulturę pracy - zupełnie inną niż rzędowe . Lubię taki dźwięk silnika. Dlatego pytałem
mitsu00 - 28-10-2010, 20:46
rezon napisał/a: | mitsu00 napisał/a:
A nawet nie myslalem jaki jest tam rozstaw cylindrów.
Nie wiem jak V6 (montują do Pasków i chyba do Superba), ale V12 w Q7, V10 w Touaregu mają super kulturę pracy - zupełnie inną niż rzędowe . Lubię taki dźwięk silnika. Dlatego pytałem |
Sprawdziłem: to fałka 240 KM i chodzi jak rakieta. Katalogowo 0-100 km/k w 6,9s. Nie mierzyłem osobiście ale chodzi pięknie....
rezon - 28-10-2010, 22:00
mitsu00 napisał/a: | : to fałka 240 KM i chodzi jak rakieta | mitsu00 napisał/a: | Nie mierzyłem osobiście ale chodzi pięknie | wierzę i gratuluję wyboru Bez problemów można je dłubnąć na ok. 280-290KM jakby 240 było za mało . No i S-tronic - miodzio Najlepsza kombinacja w Q5 Kultura pracy silnika chyba "nieco" wyższa nawet niż 2.2HDI
janekzpolic - 29-10-2010, 01:21
no jak można kupować samochód i nie wiedzieć ile ma cylindrów w jakim układzie
podoba mi się to bardzo ,strzelam że jesteś info robolem w korporacji
|
|
|