To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - mystek - Mitsubishi Mirage Turbo '89

Marcin-Krak - 06-03-2012, 21:22

Leszek doliczył coś extra - czy będzie jeszcze trochę budżetu na zrobienie czegoś jeszcze i kiedy masz zamiar się pochwalić na żywo nabytkiem ? :P
mystek - 06-03-2012, 21:26

#Marcin - będę śledził Małopolskie spoty, tak więc jak tylko będzie czas to podjadę :)
Saqu - 07-03-2012, 13:43

mystek napisał/a:
kiedy na fotoradarze był limit 70km/h i - tak wnioskuję - tyle jechali inni kierowcy, to u mnie na budziku jest 50km/h :/


albo po prostu inni nie widzieli ile można jechać albo co jest często "nie chcieli ryzykować" i zwalniali do 50km/h

nawi na pokład i się dowiesz ;)

Xsystoff - 07-03-2012, 13:59

Dopiero teraz odkrylem ten temat :mrgreen:


Fajny, unikatowy klasyk, dobrze ze zostawiasz go w oryginale 8) Szybkie C50-tki to jest to :biggrin:

Hubeeert - 07-03-2012, 15:15

mystek napisał/a:
- prędkościomierz przekłamuje dość grubaśnie. Zdążyłem mniej więcej na fotoradarach wyczaić innych kierowców i kiedy na fotoradarze był limit 70km/h i - tak wnioskuję - tyle jechali inni kierowcy, to u mnie na budziku jest 50km/h :/ Muszę coś z tym zrobić.
Jakie masz koła?
U mnie na kołach z Galanta (o rozmiar większych) pokazuje idealnie prędkość.
mystek napisał/a:
- nie mam światełka w kabinie :/ najpewniej żarówka do wymienienia, bo tam nawet nie widziałem żadnego włącznika tego światła, chyba automat
W słupku drzwi szukaj przy progu.
mystek napisał/a:
pasy - na razie muszę się do nich przyzwyczaić
Wypierz pas i wyczyść mechanizm.
mystek napisał/a:
auto strasznie kopci. Niebieskiego dymu nie ma, ale kopci jak diesel, z tym, że na siwo, spaliny mają specyficzny zapach, nieco inny niż w CJ nawet po wycięciu kata.
Przelewa. Sprawdź wtryski i regulator ciśnienia paliwa. Ale i tak będziesz miał ten zapach - auto ustawione jest na bogata mieszankę a na naszych kiepskich paliwach ECU dodatkowo dolewa i opóźnia zapłon.
mystek napisał/a:
póki co słabe hamulce (
Hmm, pojeździj.
rosomak1983 - 07-03-2012, 15:26

Hubeeert napisał/a:
Wypierz pas i wyczyść mechanizm.
\
ostatnio chyba mkm pisał zeby nie prac.

tomusn - 07-03-2012, 17:53

Hubeeert napisał/a:
mystek napisał/a:
- nie mam światełka w kabinie :/ najpewniej żarówka do wymienienia, bo tam nawet nie widziałem żadnego włącznika tego światła, chyba automat

W słupku drzwi szukaj przy progu.

całym kloszem się przesuwa na boki

mystek - 07-03-2012, 22:15

#Saqu - bardzo prawdopodobne, że kierowcy się bali faktycznie :) bo dzisiaj testowaliśmy na obwodnicy z GPSem i jest mniej więcej tak, że do 100km/h przekłamuje o 10km/h w plecy (licznik 90km/h - GPS 100km/h), natomiast powyżej 100km/h różnica to ok. 15km/h (licznik 130km/h - GPS 145km/h). Czyli różnica w granicach mojej osobistej tolerancji, ale i tak raczej wrzucę seryjne tarcze, ewentualnie kupię europejskie zegary, a te sobie zostawię.

#Xsystoff - hehe, no fajne auto, nie powiem, ale naprawdę trzeba zmienić swoje przyzwyczajenia z CJtki w stosunku do C50 i trzeba wiele wybaczyć, no bo to jednak wiek, dochodzą dziwne dźwięki niekiedy. Jeśli w CJtce skrzypiał mi fotel i jakiś plastik z drzwi, to tutaj dźwięków jest 2x więcej. Ale mu wybaczam :)

#Hubert - 195/50R15 ale te zegary to w ogóle mają jakiegoś laga. Sprawdzaliśmy jak one działają, to np jechałem licznikowe 60km/h wcisnąłem gaz, to zareagowały dopiero po 1-2s około :) .

Lampkę wyczaiłem, że się ją przesuwa, żeby się zapaliła, a ja przycisku szukałem :-X . Także świeci elegancko :)

Co do pasów, to też przy okazji Dedoor pokazał mi, jak się je zapina, tzn jak się ich w zasadzie nie zapina i nie przejmuje nimi tak na dobrą sprawę. A ja się męczyłem z zapinaniem ich :doubt: Brzuszny pas mi się zwija dość dobrze.

Co do paliwa, to dzisiaj wyczaiłem jeszcze coś takiego, że cisnąc go niezależnie od biegu przy około 6700-6800rpm szarpnie nim na ułamek sekundy (tak jakby przestał dawać paliwo). Nie wiem czym to może być spowodowane? Właśnie ów mieszanką, czy wydech nie wyrabia?

#Wszyscy - zrobiłem już nim od wczoraj 225km około, z czego dzisiaj 160-170. Niedługo przetestuję spalanie, będzie ono w cyklu mieszanym, bo dzisiaj sporo kilometrów nabiłem obwodnicą jadąc 80-90km/h.

Ponadto zrobiłem dzisiaj zbieżność, prawe przednie koło było pochylone o 2 stopnie w stosunku do lewego i zrobili mi regulację kąta pochyłu koła, bo fabrycznie tego nie było. Także jest już generalnie równo i wszystko gra.

Wymieniłem jeszcze wycieraczki i muszę zrobić jakieś tulejki pod mechanizm wycieraczek (nie wiem jak nazwać to miejsce :P ), bo coś nie dociskają do szyby, zwłaszcza wycieraczka pasażera. Na tylną szybę nie leci mi płyn, na przednią leci z wszystkich dziurek, ale na początku też dziurki od kierowcy były chyba zasyfiałe i się przepchały.

Dodatkowo kupiłem smary i odrdzewiacz, w sobotę go nieco poluzuję na newralgicznych miejscach.


Kolejne spostrzeżenia z dzisiaj:

- przygasanie, o którym pisałem wczoraj jednak nie ustąpiło, ale jest to zdecydowanie coś związanego z elektryką - wymienię mu bezpieczniki na start, bo klakson też nie działa, a puszka od bezpieczników wygląda jakby nie była ruszana od lat,

- niekiedy słychać z lewego tylnego koła jakby coś o coś ocierało, nie jest to "dynamiczny" dźwięk, a trwa chwilę, niezależnie od prędkości obracania się kół. Miałem podejrzenia co do hamulca, ale to nie jest ten dźwięk, zdecydowanie. Opisując dźwięk - brzmi to tak, jak w filmach, w których jakaś wielka konstrukcja się wali (np most, coś generalnie wielkiego i stalowego), taki gruby dźwięk ocierania się. Jest to słyszalne nie zawsze, jedynie od czasu do czasu. Warunki wydobywania się tego dźwięku - bliżej nieokreślone - warunki bywają różne.

Xsystoff - 07-03-2012, 23:16

Ja tez mam te tulejki w wycieraczkach wywalone, slabo dociska do szyby ramie i przy otwieraniu maski, jej krawedz zahacza o wycieraczke. Tylko ze ja jezdzie nim tak malo i raczej nie w deszczu, ze olalem temat ;)

Fajnie musi kopac niutonem 1.6 z szuszarką, moje 4g63 jednak potrzebuje tych 4k rpm zeby zaczac zakrzywiac czasoprzestrzen :mrgreen:

Hubeeert - 08-03-2012, 08:21

mystek napisał/a:
195/50R15
Fabrycznie było 195/60R14
mystek napisał/a:
cisnąc go niezależnie od biegu przy około 6700-6800rpm szarpnie nim na ułamek sekundy
Podłącz się do laptopa, pokaz logi, może wtedy coś będzie wiadomo. Na razie to wróżenie z fusów.
mystek napisał/a:
klakson też nie działa, a puszka od bezpieczników wygląda jakby nie była ruszana od lat,
Bezpieczniki albo przetarty kabel pod kierownicą jak u mnie.
mystek napisał/a:
niekiedy słychać z lewego tylnego koła jakby coś o coś ocierało
Blaszka od klocka źle założona?
Barciech - 08-03-2012, 16:54

fajne autko :D
mystek - 11-03-2012, 19:29

#Hubert - już jednak wiem, że ten dźwięk idzie z hamulców, także bardzo możliwe, że coś z blaszką. W ogóle prawy tylny klocek ściera tarczę w 50% jedynie. Do ogarnięcia.

Generalnie sporo rzeczy jest do ogarnięcia, ale czekam do wiosny z tym wszystkim, na spokojnie :) Na razie kolejne kilometry pokonuję autem i jest rewelacja, super mi się nim jeździ, stwierdzam.

Świeże foty Mirage'a żyjącego i jeżdżącego :)





#Ja_good - a Ty załóż temat w "innych" ;)

Xsystoff - 11-03-2012, 20:44

Ale felgi to do wymiany :P
Zielu - 11-03-2012, 21:21

Jest po prostu genialny! Ale fele faktycznie won..
wojtas - 11-03-2012, 22:19

e...tam wcale się nie znacie, są genialne i pasują jak żadne inne :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group