Nasze Miśki - tomusn - Colt Z34A allshift - ciąg dalszy
wojtas - 25-06-2017, 01:14
Czyli coś raczej po stronie osprzętu, jakieś łożysko, rolka napinacza...
Krzyzak - 25-06-2017, 13:17
koło pasowe...
tomusn - 25-06-2017, 21:00
koło pasowe na wale?
to raczej wyżej...
ale na drugim filmie tego nie słychać...
tomusn - 26-06-2017, 21:03
dziś, gdy jechałem w koreczku, zaczął szarpać, ale głównie na niskich obrotach, jak mu lekko wstawiłem (pow 3tys obr) - chodził normalnie.
zgasiłem, zapaliłem i wszystko wydaje się ok
poradźcie...
wojtas - 27-06-2017, 11:21
Ja już bym nie ryzykował, trzeba rozbierać i zobaczyć co w trawie chrobocze.
mkm - 27-06-2017, 16:25
tomusn, warsztat i to szybko.
Mam nadzieję, że to pierdoła, ale było w dziale Colta kilka podobnych usterek i dobrze się nie kończyły, więc nic więcej nie piszę, żeby nie krakać.
Gazu nie masz?
Może ASO lub warsztat specjalizujący się w Mitsu na wstępną diagnozę?
tomusn - 28-06-2017, 22:53
mkm, byłem u zaprzyjaźnionego kowala i akurat wszystko grało, nic nie słychać.
jego opinia: zawiesza się "vanos"
gazu nie mam, warsztatu od Mitsu też nie mam.
Może ASO odwiedzę.
kracz, nie rusza mnie to
mkm - 29-06-2017, 02:41
No to kra, kra - rozlatuje Ci się rozrząd.
Jemu bym się przyglądnął w pierwszej kolejności.
Objawy tylko odsłuchowe czy coś pod nogą się zmienia?
Zerknij też do oleju - sprawdź kolor i zawartość "metali" - nie zmieniłeś marki ostatnio, nie robiłeś płukanki?
Druga myśl - głowica - któryś zawór się nie wiesza?
tomusn - 29-06-2017, 23:25
olej wygląda dobrze, ostatnie zamiany to Edge 5w30, Edge 5w30, Shell 5w30 , a teraz Magnatec 5w30 A3 i przejechane 5tys
rozrząd - ciężko z częściami, jak pisałem - łańcuch mam u siebie, ale napinacz tylko oryginał około 450zł (w sumie cały rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi, bez kółek) to ponad 1000zł, a i tak nie ASO ma na miejscu)
są zestawy np. japanparts, http://www.japanparts.it/item.jsp?code=KDK-M04
ale muszę zamówić z Włoch i co to warte?
a na all: http://allegro.pl/rozrzad...6870344318.html
ale jaki to producent?
co do zaworu - myślę, że też to możliwe,
może w sobotę dojadę na serwis do ASO Byd
najbardziej to chciałbym usłyszeć diagnozę i że ktoś mi to zrobi, bo zacznę na rozrząd, a skończy się na wymianie głowicy
tomusn - 29-06-2017, 23:30
"koło pasowe" - Darek rozwiń myśl - pękło? za mocno naprężone? czy co?
nowe w ASO jakieś 70zł
robertdg - 30-06-2017, 07:44
W treści 2 razy pisze - oryginał mitsubishi, są watpliwosci to trzeba dzwonić - telefonów do wyboru do koloru
Krzyzak - 30-06-2017, 08:53
tomusn napisał/a: | Darek rozwiń myśl - pękło? | nie wiem jak tam wygląda, ale chodziło mi o koło na wale - czy nie jest wulkanizowane z 2 kół i guma między nimi
częsta usterka np. w EA2 czy EA3
Bizi78 - 30-06-2017, 09:30
robertdg napisał/a: | W treści 2 razy pisze - oryginał mitsubishi, są watpliwosci to trzeba dzwonić - telefonów do wyboru do koloru |
Albo spytać Zbyszka na forum .
tomusn - 02-07-2017, 21:56
zwykłe kółko na wale:
http://allegro.pl/mitsubi...6117829615.html
a że pisze to widziałem, ale ASO chce nieco więcej za te same graty.
Krzyzak - 03-07-2017, 08:17
To raczej nie ma się tam co rozpaść.
Jak masz zmienne fazy rozrządu to może być to wg mnie.
|
|
|