To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - tomusn - Colt Z34A allshift - ciąg dalszy

wojtas - 25-06-2017, 01:14

Czyli coś raczej po stronie osprzętu, jakieś łożysko, rolka napinacza...
Krzyzak - 25-06-2017, 13:17

koło pasowe...
tomusn - 25-06-2017, 21:00

koło pasowe na wale?
to raczej wyżej...
ale na drugim filmie tego nie słychać...

tomusn - 26-06-2017, 21:03

dziś, gdy jechałem w koreczku, zaczął szarpać, ale głównie na niskich obrotach, jak mu lekko wstawiłem (pow 3tys obr) - chodził normalnie.

zgasiłem, zapaliłem i wszystko wydaje się ok
poradźcie...

wojtas - 27-06-2017, 11:21

Ja już bym nie ryzykował, trzeba rozbierać i zobaczyć co w trawie chrobocze.
mkm - 27-06-2017, 16:25

tomusn, warsztat i to szybko.
Mam nadzieję, że to pierdoła, ale było w dziale Colta kilka podobnych usterek i dobrze się nie kończyły, więc nic więcej nie piszę, żeby nie krakać.

Gazu nie masz?

Może ASO lub warsztat specjalizujący się w Mitsu na wstępną diagnozę?

tomusn - 28-06-2017, 22:53

mkm, byłem u zaprzyjaźnionego kowala i akurat wszystko grało, nic nie słychać.
jego opinia: zawiesza się "vanos" :D

gazu nie mam, warsztatu od Mitsu też nie mam.
Może ASO odwiedzę.

kracz, nie rusza mnie to :)

mkm - 29-06-2017, 02:41

No to kra, kra - rozlatuje Ci się rozrząd.
Jemu bym się przyglądnął w pierwszej kolejności.

Objawy tylko odsłuchowe czy coś pod nogą się zmienia?

Zerknij też do oleju - sprawdź kolor i zawartość "metali" - nie zmieniłeś marki ostatnio, nie robiłeś płukanki?

Druga myśl - głowica - któryś zawór się nie wiesza?

tomusn - 29-06-2017, 23:25

olej wygląda dobrze, ostatnie zamiany to Edge 5w30, Edge 5w30, Shell 5w30 , a teraz Magnatec 5w30 A3 i przejechane 5tys

rozrząd - ciężko z częściami, jak pisałem - łańcuch mam u siebie, ale napinacz tylko oryginał około 450zł (w sumie cały rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi, bez kółek) to ponad 1000zł, a i tak nie ASO ma na miejscu)
są zestawy np. japanparts, http://www.japanparts.it/item.jsp?code=KDK-M04
ale muszę zamówić z Włoch i co to warte?
a na all: http://allegro.pl/rozrzad...6870344318.html
ale jaki to producent?
co do zaworu - myślę, że też to możliwe,
może w sobotę dojadę na serwis do ASO Byd

najbardziej to chciałbym usłyszeć diagnozę i że ktoś mi to zrobi, bo zacznę na rozrząd, a skończy się na wymianie głowicy :D

tomusn - 29-06-2017, 23:30

"koło pasowe" - Darek rozwiń myśl - pękło? za mocno naprężone? czy co?

nowe w ASO jakieś 70zł

robertdg - 30-06-2017, 07:44

tomusn napisał/a:
a na all: http://allegro.pl/rozrzad...6870344318.html
ale jaki to producent?
W treści 2 razy pisze - oryginał mitsubishi, są watpliwosci to trzeba dzwonić - telefonów do wyboru do koloru ;-)
Krzyzak - 30-06-2017, 08:53

tomusn napisał/a:
Darek rozwiń myśl - pękło?
nie wiem jak tam wygląda, ale chodziło mi o koło na wale - czy nie jest wulkanizowane z 2 kół i guma między nimi
częsta usterka np. w EA2 czy EA3

Bizi78 - 30-06-2017, 09:30

robertdg napisał/a:
W treści 2 razy pisze - oryginał mitsubishi, są watpliwosci to trzeba dzwonić - telefonów do wyboru do koloru

Albo spytać Zbyszka na forum :wink: .

tomusn - 02-07-2017, 21:56

zwykłe kółko na wale:
http://allegro.pl/mitsubi...6117829615.html

a że pisze to widziałem, ale ASO chce nieco więcej za te same graty.

Krzyzak - 03-07-2017, 08:17

To raczej nie ma się tam co rozpaść.
Jak masz zmienne fazy rozrządu to może być to wg mnie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group