To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Cena

Trik - 13-11-2012, 15:42

rezon napisał/a:
A jest i ciekawostka 2.2 diesel ma obniżoną moc ze 177KM do 150KM
Już chyba pisałem, brak MIVECA jest za to CR.
tomekrvf - 13-11-2012, 21:15

Trik napisał/a:
jest za to CR.

Common Rail był także w 177KM. Już od dawna nie ma innego zasilania w silnikach Diesla w autach osobowych.

Trik - 13-11-2012, 23:32

No to niech będzie, że został się ino sam CR :wink: Chociaż wcześniej nie było o tym zbytnio słychać, że MIVEC jest na CR lub wogóle nie zwracano na to uwagi.
tomekrvf napisał/a:
Już od dawna nie ma innego zasilania w silnikach Diesla w autach osobowych.
Jeszcze nie tak dawno były jakieś pompowtryski od VW nawet w Lancerze. Chyba że coś pomieszałem? EOT.
krzychu - 14-11-2012, 07:05

Trik - bo to stare silniki były, które leżały na magazynie VW :P
rezon - 14-11-2012, 07:37

krzychu napisał/a:
Nie doszukuj się wszędzie spisku ze słabym sprzęgłem. Widać prostu zdają sobie sprawę z dość wygórowanej ceny szczególnie dyszla.
Niczego się nie doszukuję - stwierdzam fakt. Przecież sami podają moc - 150KM to chyba mniej niż 177KM. Subaru też ma 147KM a zaczynali bodajże od 165KM. Czy zmniejszyli moment - nie wiem, warto popatrzeć na wykresy, ale moc na pewno poszła w dół.
krzychu - 14-11-2012, 07:41

rezon - jeśli silnik nie był projektowany pod EURO 5 to też mogło być powodem obniżenia mocy ze względu na potrzebę spełnienia normy EURO5
rezon - 14-11-2012, 08:09

Dyszel 177KM chyba miał EURO5 - to przecież nowy silnik. PD'ek VW miał EURO4, nawet HDI było EURO5. Na dodatek w sytuacji kiedy są problemy ze sprzęgłem z powodu niedopasowania sprzęgła do napędu i mocy, to wolałbym na pewno wzmocnienie sprzęgła, ale obniżenie mocy też jest rozwiązaniem znacznie lepszym od udawania, że nic się nie dzieje czy ukrywania reklamacji, co Mitsubishi w Japonii już przerabiało.
mitsu00 - 14-11-2012, 08:20

rezon napisał/a:
Dyszel 177KM chyba miał EURO5 - to przecież nowy silnik. PD'ek VW miał EURO4, nawet HDI było EURO5. Na dodatek w sytuacji kiedy są problemy ze sprzęgłem z powodu niedopasowania sprzęgła do napędu i mocy, to wolałbym na pewno wzmocnienie sprzęgła, ale obniżenie mocy też jest rozwiązaniem znacznie lepszym od udawania, że nic się nie dzieje czy ukrywania reklamacji, co Mitsubishi w Japonii już przerabiało.
Bez Miveca spadla masa o iles tam kg (ni pamietam teraz o ile bo wlasnie wyladowalem w Berlinie po 20h lotu z Tajlandii i w glowie mam budyn. Pomimo nizszej mocy ale i masy, osiagi pozostaly te same albo porownywalne do weczesniejszego Miveca 177hk.

P.S Outek w benzynie zawsze mial wiekszy przeswit niz dyszel.

marrok - 14-11-2012, 08:53

mitsu00 napisał/a:
rezon napisał/a:
Dyszel 177KM chyba miał EURO5 - to przecież nowy silnik. PD'ek VW miał EURO4, nawet HDI było EURO5. Na dodatek w sytuacji kiedy są problemy ze sprzęgłem z powodu niedopasowania sprzęgła do napędu i mocy, to wolałbym na pewno wzmocnienie sprzęgła, ale obniżenie mocy też jest rozwiązaniem znacznie lepszym od udawania, że nic się nie dzieje czy ukrywania reklamacji, co Mitsubishi w Japonii już przerabiało.
Bez Miveca spadla masa o iles tam kg (ni pamietam teraz o ile bo wlasnie wyladowalem w Berlinie po 20h lotu z Tajlandii i w glowie mam. Pomimo nizszej mocy ale i masy, osiagi pozostaly te same albo porownywalne do eczesniejszego Miveca 177hk.

P.S Outek w benzynie zawsze mial wiekszy przeswit niz dyszel.


Z moich informacji:

1: silnik 177 KM miał Euro 5, ale od nowego roku wchodzi Euro 5b, i silnik z mocą 177KM nie spełniłby wymogów...
2: silnik 177 KM sporo "pił", tak więc wywalili MIVEC'a, moc spadłą, spalanie spadło-tym samy poprawiła się norma Euro + mogą się pochwalić niskim spalaniem. Moment na papieże ten sam, jak w praktyce-nie wiem
3: z tego co mówili w Suwałach to żaden 2,2D-ID 177 nie miął jeszcze u nich sprzęgła robionego

Informacje uzyskane z serwisu

mitsu00 - 14-11-2012, 09:03

Marrok>> Wady sprzegla nie dotyczyly 2.2 Mivec, tylko 2.2 HDI w manualu. Aczkolwiek niezmienionym pozostaje fakt ze Mitsu montuje delikatne i malo podatne na tuning sprzegla.
krzychu - 14-11-2012, 10:17

mitsu00 napisał/a:
Mitsu montuje delikatne i malo podatne na tuning sprzegla.


Rozumiem, że wnioskujesz na podstawie silnika od PSA (i sprzęgła) oraz silnika od VW (i sprzęgła)? A nie na podstawie silników wyprodukowanych przez 3 diamenty? A ten 2.2 od PSA to nawet chyba nie miał słabego tylko wadliwe bo ktoś nawet opisywał, że przy (z głowy) 500Nm Outek szedł bokiem przy starcie ze świateł, a przy lekkim bucie na 5-tce ślizgało... Więc chyba jednak nie słabe?

Ciekawe czy jak obcięli dyszlowi trochę elastyczność (wywalając MIVEC-a) skompletują go z CVT? To by był dobre połączenie wtedy silnik nie musi być elastyczny (nawet lepiej żeby nie był to będzie pracował na niższych obrotach).

mitsu00 - 14-11-2012, 10:24

krzychu napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Mitsu montuje delikatne i malo podatne na tuning sprzegla.


Rozumiem, że wnioskujesz na podstawie silnika od PSA (i sprzęgła) oraz silnika od VW (i sprzęgła)? A nie na podstawie silników wyprodukowanych przez 3 diamenty? A ten 2.2 od PSA to nawet chyba nie miał słabego tylko wadliwe bo ktoś nawet opisywał, że przy (z głowy) 500Nm Outek szedł bokiem przy starcie ze świateł, a przy lekkim bucie na 5-tce ślizgało... Więc chyba jednak nie słabe?

Ciekawe czy jak obcięli dyszlowi trochę elastyczność (wywalając MIVEC-a) skompletują go z CVT? To by był dobre połączenie wtedy silnik nie musi być elastyczny (nawet lepiej żeby nie był to będzie pracował na niższych obrotach).
Wnioskuje po wlasnym know how jak rowniez po wielu rozmowach z zaprzyjaznionym dealerem Mitsu w SE u ktorego kupuje swoje smoki:-) W PSA byla wada fabryczna wysprzeglika lub/takze nieszczelnosc miedzy silnikiem a skrzynia i olej dostawal sie na tarcze i stad uslizg. Bylo o tym sporo pisane, poguugluj:-)
Automat bedzie dostepny w SE na wiosne, wiec i w PL tez pojawi sie niebawem. Do dizli nie bedzie to CVT.

krzychu - 14-11-2012, 10:28

mitsu00 - no więc w których samochodach/silnikach występuje to "słabe sprzęgło na styk"?
mitsu00 - 14-11-2012, 10:57

krzychu napisał/a:
mitsu00 - no więc w których samochodach/silnikach występuje to "słabe sprzęgło na styk"?
Nie napisalem ze sprzeglo jest slabe i na styk, ale delikatne i nie podatne na tuning w dluzszej perspektywie. W 3 przypadkach z 4 wysoki moment obr w aucie 4x4 w polaczeniu z nieumiejetnym operowaniem sprzeglem przez wczesniej jezdzacego oska driverem i dynamiczny styl jazdy, robia swoje.
krzychu - 14-11-2012, 11:18

mitsu00 - słabe pomyliłem z delikatnym. A "na styk" masz tutaj: http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#904734

Moim zdaniem jeśli to samo sprzęgło występuje w samochodach innej marki (i one też są niekiedy 4x4) to ciężko tutaj mówić, że akurat w 3 diamentach takie delikatne sprzęgła montują. Ponieważ w konstrukcjach (silniki) wyprodukowanych/zaprojektowane przez MM nie spotyka się problemów ze sprzęgłem....

Zobacz Outlandera I 2.0 i 2,0 Turbo (II-jkę z 3.0 z USA), Lancera 1,8/2,0/2,4, nowego kaszlaka 1,8 i 2,2 MIVEC (lub bez) itd itp. Nie ma problemów.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group