To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Zloty i Spoty - Zlot Kraków 2013. Hamownia - zapisy

Rafal_Szczecin - 05-08-2013, 15:52

:shock: :? Macku masakra ...
MKV - 05-08-2013, 15:55

Rafal_Szczecin napisał/a:
:shock: :? Macku masakra ...


No właśnie... fakt, że rok temu było 15 stopni a teraz 38 no ale to raczej nie jest powód... może prekaty już się nieźle przytopiły i robią tak duże opory przepływu?? W końcu już prawie 250tys przebiegu w tym chyba 60tys na LPG...

Struna - 05-08-2013, 15:56

jak popatrzeć na moc z kół z tamtego roku to masz w zasadzie to samo co u nas na silniku :)

MKV napisał/a:
fakt, że rok temu było 15 stopni a teraz 38


norma DIN to kompensuje

btw - miałem kiedyś ( dawno temu ) MagicJet-y i jeden katalizator mi na nich popłynął, nie dużo brakło żeby mi się auto zapaliło.

MKV - 05-08-2013, 16:02

Struna napisał/a:
jak popatrzeć na moc z kół z tamtego roku to masz w zasadzie to samo co u nas na silniku :)

MKV napisał/a:
fakt, że rok temu było 15 stopni a teraz 38


norma DIN to kompensuje

btw - miałem kiedyś ( dawno temu ) MagicJet-y i jeden katalizator mi na nich popłynął, nie dużo brakło żeby mi się auto zapaliło.


W sumie to już od pewnego czasu myślę o nowym tłumiku na koniec a przy okazji wymianie wszystkich 3 katalizatorów na nowe ale metalowe i o mniejszej gęstości - fabrycznie chyba jest ceramika o gęstości 400 a metalowe sa chyba 100 i 200 - taką setke bym założył chętnie, ale pytanie co na to wszystkie 4 sondy lamdba?? (dwie sa chyba przed prekatami i dwie za po ostatnim lifcie??)

Tomek - 05-08-2013, 16:12

MKV napisał/a:
fakt, że rok temu było 15 stopni a teraz 38 no ale to raczej nie jest powód..


z tego co pamiętam to rok temu nie było tak zimno
a nawet było dość ciepło

MKV napisał/a:
może prekaty już się nieźle przytopiły i robią tak duże opory przepływu?? W końcu już prawie 250tys przebiegu w tym chyba 60tys na LPG...


u mnie jest 235tys w tym 70tys na LPG

szukałbym dziury gdzie indziej
może ci rozrząd przeskoczył?

Juiceman - 05-08-2013, 17:05

A u mnie to tak wygląda:



Norma po lifcie po 2001to 218Nm @ 4500U/min
Przed liftem do 2001 223Nm @ 4500U/min

tomusn - 05-08-2013, 18:21

seria
95KM/70kW (6000obr/min)
125Nm (4300obr/min)

a u mnie wyszło optymistycznie
102,6KM/75,5kW (6016obr/min)
132Nm (4109obr/min)

G-CS - 05-08-2013, 18:37

no to masz igiełkę :D
MKV - 05-08-2013, 18:47

G-CS napisał/a:
no to masz igiełkę :D


A z Galantów chyba Keleronowi najwięcej wypluło :)

Tomek - 05-08-2013, 19:08

MKV napisał/a:
G-CS napisał/a:
no to masz igiełkę :D


A z Galantów chyba Keleronowi najwięcej wypluło :)


ile konkretnie?
w tamtym roku też miał najwięcej - chyba 166 KM

MKV - 05-08-2013, 19:15

tomek84 napisał/a:
MKV napisał/a:
G-CS napisał/a:
no to masz igiełkę :D


A z Galantów chyba Keleronowi najwięcej wypluło :)


ile konkretnie?
w tamtym roku też miał najwięcej - chyba 166 KM


Jeśli dobrze pamiętam 164.7km ??

mjsystem - 05-08-2013, 19:20

Struna napisał/a:
No i jeszcze kolega mjsystem jakby maila podał to by był komplet.

Już wysyłam PW. :)
Struna jesteście wielcy. Za to, że byliście i było z wami fajnie. Staliście się atrakcją zlotu. :)
Jak dostanę wszystkie wykresy to puszczę tu i powysyłam mailem zainteresowanym. :wink:

mouseman - 05-08-2013, 19:47

U mnie potwierdziła się słabość mojego GDI:


hamownia potwierdziła wszystkie moje przypuszczenia

czyli czas na podjęcie zdecydowanych kroków odzyskania utraconych po 50 Nm oraz PS

przede mną kompleksowe czyszczenie głowicy kolektora ssącego ... a następnie sprawdzian na kolejnym zlocie

MKV - 05-08-2013, 19:52

mouseman napisał/a:
U mnie potwierdziła się słabość mojego GDI:


Ale wykres to mógłbyś większy wrzucić a nie sam w linku sobie przerabiać na większy musiałem ;)

Widzę, że strata sporo większa nawet niż u mnie... ale ja do następnego zlotu nie będę czekał z poszukiwaniem rozwiązania... na początek chyba do wymiany pójdą prekaty coś czuję...

mouseman - 05-08-2013, 20:04

MKV napisał/a:
le wykres to mógłbyś większy wrzucić a nie sam w linku sobie przerabiać na większy musiałem ;)

poprawione.

MKV napisał/a:
ale ja do następnego zlotu nie będę czekał z poszukiwaniem rozwiązania...


Niestety GDI ma inną przypadłość, kata miałem miesiąc temu sprawdzonego.

Dlaczego się nie spieszy, bo auto śmiga w normalnym trybie jazdy.

Inna sprawa że nie idzie osiągnąć prędkości maksymalnej i przyspieszenie do setki to jakieś 11,5 sekundy.

Czyszczenie głowicy połączę z wymianą rozrządu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group