Zloty i Spoty - Zlot Kraków 2013. Hamownia - zapisy
Rafal_Szczecin - 05-08-2013, 15:52
Macku masakra ...
MKV - 05-08-2013, 15:55
Rafal_Szczecin napisał/a: | :shock: Macku masakra ... |
No właśnie... fakt, że rok temu było 15 stopni a teraz 38 no ale to raczej nie jest powód... może prekaty już się nieźle przytopiły i robią tak duże opory przepływu?? W końcu już prawie 250tys przebiegu w tym chyba 60tys na LPG...
Struna - 05-08-2013, 15:56
jak popatrzeć na moc z kół z tamtego roku to masz w zasadzie to samo co u nas na silniku
MKV napisał/a: | fakt, że rok temu było 15 stopni a teraz 38 |
norma DIN to kompensuje
btw - miałem kiedyś ( dawno temu ) MagicJet-y i jeden katalizator mi na nich popłynął, nie dużo brakło żeby mi się auto zapaliło.
MKV - 05-08-2013, 16:02
Struna napisał/a: | jak popatrzeć na moc z kół z tamtego roku to masz w zasadzie to samo co u nas na silniku
MKV napisał/a: | fakt, że rok temu było 15 stopni a teraz 38 |
norma DIN to kompensuje
btw - miałem kiedyś ( dawno temu ) MagicJet-y i jeden katalizator mi na nich popłynął, nie dużo brakło żeby mi się auto zapaliło. |
W sumie to już od pewnego czasu myślę o nowym tłumiku na koniec a przy okazji wymianie wszystkich 3 katalizatorów na nowe ale metalowe i o mniejszej gęstości - fabrycznie chyba jest ceramika o gęstości 400 a metalowe sa chyba 100 i 200 - taką setke bym założył chętnie, ale pytanie co na to wszystkie 4 sondy lamdba?? (dwie sa chyba przed prekatami i dwie za po ostatnim lifcie??)
Tomek - 05-08-2013, 16:12
MKV napisał/a: | fakt, że rok temu było 15 stopni a teraz 38 no ale to raczej nie jest powód.. |
z tego co pamiętam to rok temu nie było tak zimno
a nawet było dość ciepło
MKV napisał/a: | może prekaty już się nieźle przytopiły i robią tak duże opory przepływu?? W końcu już prawie 250tys przebiegu w tym chyba 60tys na LPG... |
u mnie jest 235tys w tym 70tys na LPG
szukałbym dziury gdzie indziej
może ci rozrząd przeskoczył?
Juiceman - 05-08-2013, 17:05
A u mnie to tak wygląda:
Norma po lifcie po 2001to 218Nm @ 4500U/min
Przed liftem do 2001 223Nm @ 4500U/min
tomusn - 05-08-2013, 18:21
seria
95KM/70kW (6000obr/min)
125Nm (4300obr/min)
a u mnie wyszło optymistycznie
102,6KM/75,5kW (6016obr/min)
132Nm (4109obr/min)
G-CS - 05-08-2013, 18:37
no to masz igiełkę
MKV - 05-08-2013, 18:47
G-CS napisał/a: | no to masz igiełkę |
A z Galantów chyba Keleronowi najwięcej wypluło
Tomek - 05-08-2013, 19:08
MKV napisał/a: | G-CS napisał/a: | no to masz igiełkę |
A z Galantów chyba Keleronowi najwięcej wypluło |
ile konkretnie?
w tamtym roku też miał najwięcej - chyba 166 KM
MKV - 05-08-2013, 19:15
tomek84 napisał/a: | MKV napisał/a: | G-CS napisał/a: | no to masz igiełkę |
A z Galantów chyba Keleronowi najwięcej wypluło |
ile konkretnie?
w tamtym roku też miał najwięcej - chyba 166 KM |
Jeśli dobrze pamiętam 164.7km ??
mjsystem - 05-08-2013, 19:20
Struna napisał/a: | No i jeszcze kolega mjsystem jakby maila podał to by był komplet. |
Już wysyłam PW.
Struna jesteście wielcy. Za to, że byliście i było z wami fajnie. Staliście się atrakcją zlotu.
Jak dostanę wszystkie wykresy to puszczę tu i powysyłam mailem zainteresowanym.
mouseman - 05-08-2013, 19:47
U mnie potwierdziła się słabość mojego GDI:
hamownia potwierdziła wszystkie moje przypuszczenia
czyli czas na podjęcie zdecydowanych kroków odzyskania utraconych po 50 Nm oraz PS
przede mną kompleksowe czyszczenie głowicy kolektora ssącego ... a następnie sprawdzian na kolejnym zlocie
MKV - 05-08-2013, 19:52
mouseman napisał/a: | U mnie potwierdziła się słabość mojego GDI:
|
Ale wykres to mógłbyś większy wrzucić a nie sam w linku sobie przerabiać na większy musiałem
Widzę, że strata sporo większa nawet niż u mnie... ale ja do następnego zlotu nie będę czekał z poszukiwaniem rozwiązania... na początek chyba do wymiany pójdą prekaty coś czuję...
mouseman - 05-08-2013, 20:04
MKV napisał/a: | le wykres to mógłbyś większy wrzucić a nie sam w linku sobie przerabiać na większy musiałem |
poprawione.
MKV napisał/a: | ale ja do następnego zlotu nie będę czekał z poszukiwaniem rozwiązania... |
Niestety GDI ma inną przypadłość, kata miałem miesiąc temu sprawdzonego.
Dlaczego się nie spieszy, bo auto śmiga w normalnym trybie jazdy.
Inna sprawa że nie idzie osiągnąć prędkości maksymalnej i przyspieszenie do setki to jakieś 11,5 sekundy.
Czyszczenie głowicy połączę z wymianą rozrządu.
|
|
|