To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - EA:20016A13A69AT

Hugo - 25-10-2013, 11:07

Owczar napisał/a:
jak się sprawują na seryjnej pompce?
Miałem takie w SE. Do dozwolonych prędkości jakoś tam pryskały, przy dużych prędkościach płyn leciał pod wycieraczki :mrgreen:
Owczar - 25-10-2013, 11:50

Właśnie tego się obawiałem....
Fragu - 25-10-2013, 12:38

Sprawdzę dzisiaj jak psikają przy wyższej prędkości.
mszolc - 25-10-2013, 13:30

Fragu napisał/a:
mszolc, no tak pokrywają całą szybę - ale bez przesady, widać tak jak podczas deszczu przed przetarciem szyby. Poza tym używasz sprysków świadomie, więc wiesz, że przez sekunde/dwie będzie troche gorsza widoczność :wink:

Jadąc 140km/h pokonujesz w jedną sekundę prawie 40 metrów. Zamknij oczy i przejdź się prosto 40 metrów wtedy zrozumiesz co mam na myśli.
A że na drodze trwa to o wiele krócej?
Zgadza się, tylko przy prędkościach autostradowych znaczenie mają milisekundy (no może ich setki), i może się zdarzyć, że właśnie tych kilku setek zabraknie...
Ja generalnie do mgłowych już bym nie wrócił, bo między pociągnięciem dźwigni spryskiwacza a ruchem wycieraczek czułem się jakbym jechał prosto w ścianę.
Dziękuję za takie wrażenia podczas jazdy.

Fragu - 25-10-2013, 13:34

Nie popadajmy w skrajności, jakoś wiele aut ma takei spryski seryjnie i masowo ludzie nie giną :mrgreen:
Hugo - 25-10-2013, 13:47

Fragu napisał/a:
Nie popadajmy w skrajności, jakoś wiele aut ma takei spryski seryjnie i masowo ludzie nie giną
Tak, ale ma do tego przystosowane sterowanie wycieraczek i mocniejsze pompki.
Fragu - 25-10-2013, 14:17

Hugo napisał/a:
sterowanie wycieraczek


tzn że co? cisną po suchym zanim jeszcze płyn pryśnie? :roll:

Fragu - 30-10-2013, 07:06

No to tak:

EA 160km AT vs 120i 143km MT

...Galant robi jak chce z niedociśniętym gazem ;)

Owczar - 30-10-2013, 09:37

Tak chyba nie do końca :) Tak BTW to chyba 118i 2.0.

Katalogowo ma 8,8s do setki, galant ma 9.1, przy czym z gazem w podłodze bez trybu sekwencyjnego robi setkę około 9,5 sek. Jeśli przeciągniesz na jedynce do 7200 i zapniesz dwójkę to zrobi w około 9 sek. Z niedociśniętym gazem poniżej 10 sek nie schodzi :)

Tomek - 30-10-2013, 10:16

Owczar napisał/a:
Tak chyba nie do końca :) Tak BTW to chyba 118i 2.0.

Katalogowo ma 8,8s do setki, galant ma 9.1, przy czym z gazem w podłodze bez trybu sekwencyjnego robi setkę około 9,5 sek. Jeśli przeciągniesz na jedynce do 7200 i zapniesz dwójkę to zrobi w około 9 sek. Z niedociśniętym gazem poniżej 10 sek nie schodzi :)


a gdzie jest napisane, że ktoś kogoś do setki robił

BTW ostatnio jeden Pan w oplu ingigni się zdziwił co potrafi CA4A
na trójce już mu odpuściłem, bo szkoda benzyny, a on mógł się przynajmniej popisać przed blond panienką na fotelu pasażera

Owczar - 30-10-2013, 10:23

tomek84 napisał/a:
a gdzie jest napisane, że ktoś kogoś do setki robił


Jeśli wyżej, to galant tym bardziej nie ma się czym popisać. Przełożenia w AT są baaardzo duże. Jeśli do 60 to tak samo- jedynka jest długa i start nie jest kosmiczny. Przy wyciskaniu maksa może by szły w miarę równo, ale bez dociskania gazu nie ma szansy.

tomek84 napisał/a:
BTW ostatnio jeden Pan w oplu ingigni się zdziwił co potrafi CA4A


Wiele zależy od umiejętności kierowcy. No i pytanie co Insignia miała pod maską :)

Tomek - 30-10-2013, 10:25

Owczar napisał/a:
Wiele zależy od umiejętności kierowcy. No i pytanie co Insignia miała pod maską


a tam, tylko lekko wcisnąłem gaz
Insignia na bank nie miała nic ciekawego
numer WE, czyli pewnie przedstawiciel handlowy, w granicach 120 KM
ale zachowywał się jakby był conajmniej na pole position F1

Fragu - 30-10-2013, 11:24

Heh, wierzcie lub nie:) Start był równiutko..do około 50 szliśmy równo...a później byłem o 3/4 samochodu z przodu i cały czas odchodząc(wyraznie bylo to widac) :wink:

Owczar, masz racje, 118i -> 2.0 143km. Z resztą sam jeździłęm tą beemka i odczucia są takie, że jest mniej dynamiczna. 8)

Fragu - 30-10-2013, 11:26

tomek84, insignie w wiekszosci tylko szybko wygladaja, 2.0 cdti ma ponad 11 do setki..w tej slabszej odmianie :wink:
Szwagroz - 30-10-2013, 12:18

no widze że dużo zmian od naszego ostatniego spotkania, trza sie na jakąś "kawkę" zgadać, (u nas, albo u was, do wyboru), bo na spot to raczej nie ma co liczyć przed wiosną


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group