Nasze Miśki - EA:20016A13A69AT
Hugo - 25-10-2013, 11:07
Owczar napisał/a: | jak się sprawują na seryjnej pompce? | Miałem takie w SE. Do dozwolonych prędkości jakoś tam pryskały, przy dużych prędkościach płyn leciał pod wycieraczki
Owczar - 25-10-2013, 11:50
Właśnie tego się obawiałem....
Fragu - 25-10-2013, 12:38
Sprawdzę dzisiaj jak psikają przy wyższej prędkości.
mszolc - 25-10-2013, 13:30
Fragu napisał/a: | mszolc, no tak pokrywają całą szybę - ale bez przesady, widać tak jak podczas deszczu przed przetarciem szyby. Poza tym używasz sprysków świadomie, więc wiesz, że przez sekunde/dwie będzie troche gorsza widoczność |
Jadąc 140km/h pokonujesz w jedną sekundę prawie 40 metrów. Zamknij oczy i przejdź się prosto 40 metrów wtedy zrozumiesz co mam na myśli.
A że na drodze trwa to o wiele krócej?
Zgadza się, tylko przy prędkościach autostradowych znaczenie mają milisekundy (no może ich setki), i może się zdarzyć, że właśnie tych kilku setek zabraknie...
Ja generalnie do mgłowych już bym nie wrócił, bo między pociągnięciem dźwigni spryskiwacza a ruchem wycieraczek czułem się jakbym jechał prosto w ścianę.
Dziękuję za takie wrażenia podczas jazdy.
Fragu - 25-10-2013, 13:34
Nie popadajmy w skrajności, jakoś wiele aut ma takei spryski seryjnie i masowo ludzie nie giną
Hugo - 25-10-2013, 13:47
Fragu napisał/a: | Nie popadajmy w skrajności, jakoś wiele aut ma takei spryski seryjnie i masowo ludzie nie giną | Tak, ale ma do tego przystosowane sterowanie wycieraczek i mocniejsze pompki.
Fragu - 25-10-2013, 14:17
Hugo napisał/a: | sterowanie wycieraczek |
tzn że co? cisną po suchym zanim jeszcze płyn pryśnie?
Fragu - 30-10-2013, 07:06
No to tak:
EA 160km AT vs 120i 143km MT
...Galant robi jak chce z niedociśniętym gazem
Owczar - 30-10-2013, 09:37
Tak chyba nie do końca Tak BTW to chyba 118i 2.0.
Katalogowo ma 8,8s do setki, galant ma 9.1, przy czym z gazem w podłodze bez trybu sekwencyjnego robi setkę około 9,5 sek. Jeśli przeciągniesz na jedynce do 7200 i zapniesz dwójkę to zrobi w około 9 sek. Z niedociśniętym gazem poniżej 10 sek nie schodzi
Tomek - 30-10-2013, 10:16
Owczar napisał/a: | Tak chyba nie do końca Tak BTW to chyba 118i 2.0.
Katalogowo ma 8,8s do setki, galant ma 9.1, przy czym z gazem w podłodze bez trybu sekwencyjnego robi setkę około 9,5 sek. Jeśli przeciągniesz na jedynce do 7200 i zapniesz dwójkę to zrobi w około 9 sek. Z niedociśniętym gazem poniżej 10 sek nie schodzi |
a gdzie jest napisane, że ktoś kogoś do setki robił
BTW ostatnio jeden Pan w oplu ingigni się zdziwił co potrafi CA4A
na trójce już mu odpuściłem, bo szkoda benzyny, a on mógł się przynajmniej popisać przed blond panienką na fotelu pasażera
Owczar - 30-10-2013, 10:23
tomek84 napisał/a: | a gdzie jest napisane, że ktoś kogoś do setki robił |
Jeśli wyżej, to galant tym bardziej nie ma się czym popisać. Przełożenia w AT są baaardzo duże. Jeśli do 60 to tak samo- jedynka jest długa i start nie jest kosmiczny. Przy wyciskaniu maksa może by szły w miarę równo, ale bez dociskania gazu nie ma szansy.
tomek84 napisał/a: | BTW ostatnio jeden Pan w oplu ingigni się zdziwił co potrafi CA4A |
Wiele zależy od umiejętności kierowcy. No i pytanie co Insignia miała pod maską
Tomek - 30-10-2013, 10:25
Owczar napisał/a: | Wiele zależy od umiejętności kierowcy. No i pytanie co Insignia miała pod maską |
a tam, tylko lekko wcisnąłem gaz
Insignia na bank nie miała nic ciekawego
numer WE, czyli pewnie przedstawiciel handlowy, w granicach 120 KM
ale zachowywał się jakby był conajmniej na pole position F1
Fragu - 30-10-2013, 11:24
Heh, wierzcie lub nie:) Start był równiutko..do około 50 szliśmy równo...a później byłem o 3/4 samochodu z przodu i cały czas odchodząc(wyraznie bylo to widac)
Owczar, masz racje, 118i -> 2.0 143km. Z resztą sam jeździłęm tą beemka i odczucia są takie, że jest mniej dynamiczna.
Fragu - 30-10-2013, 11:26
tomek84, insignie w wiekszosci tylko szybko wygladaja, 2.0 cdti ma ponad 11 do setki..w tej slabszej odmianie
Szwagroz - 30-10-2013, 12:18
no widze że dużo zmian od naszego ostatniego spotkania, trza sie na jakąś "kawkę" zgadać, (u nas, albo u was, do wyboru), bo na spot to raczej nie ma co liczyć przed wiosną
|
|
|