Nasze Miśki - Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97
xluki - 01-03-2015, 12:02
Gratuluję nabytku. Świetnie się prezentuje
Może kiedyś sobie pozwolę na takie cudeńko.
mati_z - 01-03-2015, 14:22
Myślę, że gdyby w zwykłym Galu zimą zablokować dolot zimnego powietrza z grilla to też by się szybciej nagrzewał
swinks_UK - 01-03-2015, 14:45
piotrkor1 napisał/a: | swinks_UK, Może ty znasz jakieś tajemne procedury programowania kluczyka?
Ciekawe jak to jest w EVO VII??? |
Niestety nie znam. Inaczej już bym ci coś podpowiedział.
Co ciekawe, kiedyś w moim ex-vr4 wymieniałem zamki i stacyjkę (bo mi padła), co za tym i kluczyk, i nie potrzebowałem wymieniać ETACSu, bez problemu załapał. Tyle tylko, że w Farcie jako główne badziewie siedział Toad Ai606.
W Evo obecnie mam tańszy Toad Sterling, bardzo niefachowo założony przez jakiś rzeźników, więc jest póki co masakra (kłóci się z fabrycznym modułem), kiedyś muszę to ogarnąć. Jedyne co, to mam wyłączone immo w ecu (w Evo tak jak w Galantach n/a immo było w ecu programowane).
piotrkor1 - 01-03-2015, 15:41
swinks_UK napisał/a: | Niestety nie znam. Inaczej już bym ci coś podpowiedział. |
Przetłumaczyłem już sobie chyba wszystkie posty z Waszego forum VR-4 i żadnej procedury oprócz tej już znanej każdemu nie znalazłem.Nawet ta z Australii z skąd nabyłem oryginalny kluczyk jest taka sama.Na forum ktoś od Was pisał że wspomniana procedura nie zaskoczyła ale w końcu po kilkunastu minutach uruchomili kluczyk.Tylko nie napisano jakie odprawili czary.
Hugo - 01-03-2015, 21:56
swinks_UK napisał/a: | jako główne badziewie siedział Toad Ai606 | Czemu badziewie?
danino88 - 03-03-2015, 10:44
Hugo napisał/a: | Torp12 napisał/a: | Hugo masz już jakiś plan na Leguminę? | Nie mam czasu nawet o nim myśleć. Torp12 napisał/a: | Czy inna buda? | Inna buda to bez sensu, bo ta jest w świetnym stanie blacharskim, a w budzie ze zwykłego Gala nie zrobisz 4x4. |
A mój Legnum to z jakiej budy jest...??
piotrkor1 - 03-03-2015, 22:12
danino88, Napisz jakie jakie numery ma ta podmieniona centralka z V6 i dlaczego ją zmieniłeś?Też padł ci pilot?
danino88 - 04-03-2015, 22:54
Piotrze nie będę zaśmiecał tematu, priv
Hugo - 16-03-2015, 22:39
danino88, w "jamborze" po modelu auta i nawet po podaniu wymiarów przegubów i półosi nie mogą znaleźć żadnych pasujących osłon przegubów. Masz może jakieś pudełka po tych osłonach co montowałeś od nich? Odezwij się tutaj lub na maila: h.nowak@op.pl
kabar - 17-03-2015, 08:27
Porównanie przegubu V6 i VR4:
Hugo - 17-03-2015, 08:55
Dzięki za fotki kabar, wysłałem im je parę dni temu i stwierdzili, że nie mogą nic dopasować.
danino88 - 17-03-2015, 11:24
Hugo napisał/a: | Dzięki za fotki kabar, wysłałem im je parę dni temu i stwierdzili, że nie mogą nic dopasować. |
dziwny masz ten sklep
Hugo - 17-03-2015, 12:49
danino88 napisał/a: | dziwny masz ten sklep | Przecież Ty mi go poleciłeś...
swinks_UK - 17-03-2015, 17:12
Zrób tak ja zrobiłem, jak 3 lata temu podczas pobytu w PL mi jakiś drut rozpruł osłonę przegubu. Weź osłonę ze sobą, udaj się do jakiegoś lepszego sklepu moto, pokaż osłonę i dobierz coś na wymiar. Ja wtedy dobrałem osłonę z Forda Fiesty, minimalnie krótsza, ale spokojnie weszła na wymiar kielicha i półoś. Tymczasowe rozwiązanie, ale jakoś dawało radę przez następne 2 lata i 15k mil, aż w końcu nabyłem właściwą osłonę z Camskilla. BTW, ponoć z którejś Hondy są identyczne, nie sprawdzałem.
kabar - 18-03-2015, 08:53
Ja zamówiłem przez zaprzyjaźnioną hurtownie dwie osłony z Blue Printa ale nie jestem pewien czy będą takie jak powinny. W katalogu Blue Printa nie mają osłon do VR4. Cena niewielka, dwadzieścia parę zł netto ale czas oczekiwania do miesiąca :)
Nr kat: ADC48136
|
|
|