To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Outek I Turbo Leszka R.

Bizi78 - 28-12-2017, 10:24

turek61 napisał/a:
Co może być przyczyną zużywania się tych elementów ?

Zamienników, pewnie jakość użytych materiałów :wink: .

turek61 - 29-12-2017, 00:47

Witam.
Chciałbym kupić do swiateł drogowych HB3 jakieś dobre halogenowe żarówki ale koniecznie o białej barwie światła ( żeby żółte nie gryzły się z moimi białymi ksenonami tak jak mam teraz). Wysłałem do jednego ze sklepów zapytanie o ŻARÓWKI LUCAS HB3 12V 60W +50% PREMIUM JASNO BIAŁE :
Cytat:

Witam. Zależy mi przede wszystkim na białym świetle. Zamierzałem kupić OSRAM HB3 NIGHT BREAKER UNLIMITED +110% lub jakieś Philipsy ale te są w konkurencyjnej cenie. Niestety w sieci niewiele o ich producencie Lucas i opinii na ich temat.
Proszę o informację czy bardzo ustępują tym firmy Osram. Barwa , trwałość itp


Otrzymałem odpowiedź:


Cytat:
Witam, jeśli chodzi Panu o dosłownie białe światło to Żarówka Lucas czy tak samo night breaker nie spełnią Pana wymagań. Proszę szukać Żarówki Osram HB3 cool blue intense która posiada 4200K i ma barwę zimno biała


Czy ktoś z was koledzy ich używa/ł ? Jak z barwą, trwałością itp ?

Dziękuję z góry za odpowiedź 😉

jacek11 - 29-12-2017, 16:24

Ostatnio kupiłem takie osramy,tyle że H7, barwa 4200K. Świecą przyzwoicie,ładne białe światło. Nie wiem jak z trwałością,ale na opakowaniu coś pisało,że chyba dwa razy krócej niż zwykłe żarówki.
Sxizo - 29-12-2017, 17:14

Cool blue miałem i polecam, ale lepsze są Philips White Vision.
turek61 - 04-01-2018, 14:32

Witam.
Moje problemy z łożyskami w górnym mocowaniu amora były chyba spowodowane złym centrowaniem talerza. Nie wiem czy otwór zaznaczony na czerwono w poniższym poście był w odpowiednim miejscu:

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1551739#1551739

Poducha tak się przekasza tak, że uszkadza łożysko a dolny nit poduchy drze po rancie talerza sprężyny:






Bzyk_R1 - 06-02-2018, 22:11

Cześć Leszku, udało Ci się rozwiązać problem ? Po miesiącu to już chyba coś więcej powiesz czy pomogło?
turek61 - 23-02-2018, 15:39

Bzyk_R1 napisał/a:
Cześć Leszku, udało Ci się rozwiązać problem ? Po miesiącu to już chyba coś więcej powiesz czy pomogło?


Cześć Krzysztof.
Jeszcze przed wyjazdem do sanatorium w Dziwnówku (koniec stycznia) założyłem OEM łożyska i jak na razie spokój. Na jak długo ...zobaczymy.
Już jestem w domku ale planuje już kolejny pobyt rehabilitacyjny. Tym razem chciałbym w twojej okolicy - Busko Zdrój. Może się uda...

Bzyk_R1 - 23-02-2018, 18:32

Cieszę się że wszystko dobrze. A jeszcze bardziej się cieszę z Buska zdroju :-D :-D :-D serdecznie zapraszam, mam rzut kamieniem tam, na pewno się spotkamy!
turek61 - 11-06-2018, 14:20

Witam po dłuższej przerwie. Póki co maszyna smiga.
W ostatnim czasie oprócz przeglądu LPG po 15 tys. km., wymiany oleju w silniku oraz płynu hamulcowego nic więcej sie nie działo.
Teraz niestety przyszedł u mnie czas na wymianę tulei tylnego mostu. Po kontakcie z Krzysztofem (👍) juz jadą do mnie cztery poliuretany z Olkusza.
Na dniach wymiana.
Oprócz w/w muszę się zająć klmą gdyż wyłącza sie sama w najmniej odpowiednim momencie.
Może ktoś z Was miał podobny problem i mógłby pod podpwiedzieć co może być tego przyczyną?
Czynnik nabity, bezpieczniki sprawne. Sprawdzenie pobiezne w jednym z zakładów i wstępna diagnoza:
instalacja kompresora lub sprzęgło kompresora.

Bzyk_R1 - 11-06-2018, 14:51

Zacznij od regulacji szczeliny kompresora klimatyzacji. Temat dokładnie omówiony na forum. Szczegóły są w dziale technicznym outlandera I generacji. Spróbuj wywalić podkładkę pod sprzęgłem kompresora. Szczelina powinna mieć od 0,3-0,5 mm. Jeżeli to nie pomoże to nowy zamiennik sprzęgła 270pln
Fragu - 11-06-2018, 20:31

Potwierdzam słowa Krzysztofa - u mnie pomogło wywalenie podkładki :wink:
Pawel1988 - 11-06-2018, 20:47

U mnie również pomogło wyjecie podkładki i śmiga już ponad rok 😁
turek61 - 14-06-2018, 19:57

Dzięki koledzy.
Podkładka usunięta ale szczelina po tej operacji wynosi 0,2 mm. Klima na razie działa.
Czy szczelina nie jest zbyt mała ?
Mój kolega mechanik twierdzi, że jak kiedyś zajmował się naprawą sprzęgieł magnetycznych to ustawiał szczelinę właśnie 0,2 mm.



Bzyk_R1 - 14-06-2018, 20:27

Manual mówi że ma być 0,3-0,5mm na 0,2 też będzie działać ale wiesz... Zmierz ile miała podkładka i zobaczysz ile było dodane w drugą stronę.
Matejko - 15-06-2018, 22:55

Jeśli startuje i działa, i się wyłącza wtedy kiedy powinno, to może zostać - jeśli będzie za mało to sie wytrze :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group