To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003

Krzyzak - 10-09-2020, 13:02

To widziałem, od Hanżka, myślałem, że masz może jeszcze coś od drugiego Mateusza :) , z jmcp
Ten zestaw to też brak uszczelniaczy, trzeba osobno dokupić.

Juiceman - 10-09-2020, 21:39

Ja brałem od Matiego z Legnicy ale w sumie w dwóch paczkach i z innymi gratami to ceny Ci nie podam :/
Juiceman - 15-09-2020, 22:06

Rozrząd, świece, kable uszczelniacze i uszczelki z olejem i filtrami wymienione przy 315kkm (dokładnie 314947km) i w końcu 2 złote znowu stoją na sztorc na silniku :) jeszcze nauka obrotów i będzie git :) także Galant wyjechał z Dolnośląskiego SPA dostał dwa dni przepustki i wraca w czwartek na wymianę jednej rolki od napinacza klimy oraz wymianę prawej poduszki silnika. Dodatkowo prawy górny wahacz zaczął pokazywać oznaki zużycia wiec też zostanie wymieniony.
Jutro wrzucę jakieś fotki które dostałem od Dr. Deejay'a. A i gal się załapał na czyszczenie klimy :)

Juiceman - 17-09-2020, 13:09

No to parę obiecanych fotek :
Przed wymianą :



W trakcie :

Po wymianie:


Także za dużo się nie zmieniło

Co do wymiany uszczelek to :


A tak to wyglądało w lutym 2013 :




No i trzeba było trochę poczyścić bo było bardzo brudno efekt:


Dziś Gal jedzie ostatni raz (na ten miesiąc ) do Dolnośląskiego SPA : )

Marcino - 17-09-2020, 15:00

Juiceman napisał/a:
No i trzeba było trochę poczyścić bo było bardzo brudno efekt:


Dokładnie to samo czysciłem przy okazji remontu kominka.

Juiceman - 17-09-2020, 21:42

Test monety na 'zimnym' silniku ;) kable i świece na razie dają radę zobaczymy co będzie za 30kkm i 60kkm
https://youtu.be/LjAqcIIu2ek

No i któryś popychacz stuka :roll:

Marcino - 17-09-2020, 22:17

Pięknie. Co do popyhacza - powiedz ze ten typ tak ma.
Hugo - 18-09-2020, 08:29

Ten typ jak jest sprawny 100% to tak nie ma Marcino :wink:
Marcino - 18-09-2020, 09:25

Hugo napisał/a:
Ten typ jak jest sprawny 100% to tak nie ma Marcino :wink:

wiem wiem, ale bez sensu rozbierac wszytko. U mnie bardzo duzo zalezy od oleju, na swiezym jest zawsze ok, pozniej czasami klepnie, Z Valvoline max life 5w40 byłem zadowolony,

Juiceman - 18-09-2020, 11:47

Marcino napisał/a:
Hugo napisał/a:
Ten typ jak jest sprawny 100% to tak nie ma Marcino :wink:

wiem wiem, ale bez sensu rozbierac wszytko. U mnie bardzo duzo zalezy od oleju, na swiezym jest zawsze ok, pozniej czasami klepnie, Z Valvoline max life 5w40 byłem zadowolony,


No niestety, ale wkurza mnie to cykanie wiec będę powoli odkładał $$ co by mieć święty spokój przez jakiś czas ale to już 2021....

Marcino - 18-09-2020, 12:20

Ja czyściłem, płukałem, niby są ok a jednak tez jeden zastuka czasem. Tak wiec wymiana to na pewno spokój.
Krzyzak - 18-09-2020, 12:54

jak je wyciągniesz, to łatwo stwierdzić, które są kaput - nie zmieniałbym wszystkich
Hugo - 18-09-2020, 12:58

Niekoniecznie po wymianie wszystkich popychaczy będzie spokój. Warto zmierzyć ciśnienie oleju, zdarza się, że pompa oleju nie wyrabia i wtedy mimo nowych popychaczy i wyczyszczonej magistrali olejowej dalej któryś stuka. W Mazdach 626 zużywała się sprężynka w zaworze ciśnieniowym pompy oleju i szklanki stukały. Warto by było też wyjąć, sprawdzić i umyć chociaż ten zaworek.
Marcino - 18-09-2020, 14:02

Krzyzak napisał/a:
jak je wyciągniesz, to łatwo stwierdzić, które są kaput - nie zmieniałbym wszystkich

Wyciągałem, założyłem wszystkie dobre a i tak od czasy do czasu stuknie jakiś. Może faktycznie trzeba by ciśnienie zmierzyć,

Krzyzak - 18-09-2020, 19:22

to może być kwestia czystości magistrali olejowej albo przepustowości samej krzywki (dźwigienki) - być może z czasem luzy są na tyle duże, że sporo oleju ucieka bokiem


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group