To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

sveno - 28-12-2012, 15:54

Torp12, uderz do byłej fabryki Ursusa, kiedyś grałem tam w turbogolfa :)
Co do zamknięcia to dogadaj się z cieciem :) to jest Polska, tu za flaszkę dużo załatwisz :)
Filmik super.

mkm - 28-12-2012, 16:51

Torp12, olej gruzy :mrgreen: .
Klimaty ruin fabrycznych to chyba najbardziej oklepana sceneria.
Też bym się skłaniał ku "nowoczesności" - choćby jakiś równie oklepany parking podziemny...
Ja obejrzałem filmik z zainteresowaniem, choć faktycznie się zgodzę, że troszeczkę się "ciągnie" :wink: .
Sam Galant pokazany bardzo dobrze.
Podejrzewam, że kolejny film (a mam nadzieję, że będzie), będzie jeszcze lepszy :wink:

Torp12 - 04-01-2013, 23:36

Ktos z Was wie jak u nas działa rezerwa?

Chodzi mi oto ze przed podmianka tarcz na te od Sveno bida zapalała sie przy około 9 litrach w zbiorniku, a teraz dopiero poniżej 7... Coś sie da z tym zrobic?

Torp12 - 08-01-2013, 12:40

A może by tak ... FTO

:evil: :evil: :evil:

sveno - 08-01-2013, 13:12

Torp12, dorabianie dechy czy SWAP bebechów do Galanta?
Torp12 - 08-01-2013, 13:24

sveno napisał/a:
Torp12, dorabianie dechy czy SWAP bebechów do Galanta?


Jesli juz to tylko SWAP:) Ale to moze moze kiedys ;)

krzychuzzz - 08-01-2013, 13:32

Sorry za OT ale dużo jest rzeźby żeby to przełożyć do Galanta?
Torp12 - 08-01-2013, 13:58

krzychuzzz napisał/a:
Sorry za OT ale dużo jest rzeźby żeby to przełożyć do Galanta?


Postaw mi obok siebie Gala i FTO to Ci powiem:)

A tak na poważnie to chyba nikt tego jeszcze nie robił, a najwiecej rzezby by bylo przy poduszkach silnika, póloskach i elektryce.

danino88 - 08-01-2013, 21:24

myślę że dla chcącego nic trudnego, a temat na przednią ośkę tańszy niż 6A13TT :)
Torp12 - 08-01-2013, 22:17

Chyba Galantowi nawet sama mysl o SWAP-ie sie nie spodobala bo strzelil focha i to rownego:) Mianowicie najpierw przepalil jedna zarowke od swiatel, no to ja wymienilem. Wlaczylem zeby sprawdzic to poszla z drugiej strony...

Do tego prawi przedni zacisk przecieka i sie na dobre zapowietrzyl takze musze rozmontowac na dobre... Ech

Torp12 - 08-01-2013, 22:22

Do przedniego zacisku po lifcie zestaw naprawczy Autofrenu to D4604 prawda?
fj_mike - 08-01-2013, 23:20

Torp12 napisał/a:
Do przedniego zacisku po lifcie zestaw naprawczy Autofrenu to D4604 prawda?

Ile masz tam mm na tłoczku?
D4606
http://www.seinsa.es/ref/94438/1
Dotyczy ø 46mm. Według ich katalogów jest do koreańca.

Ori zestaw to MR527672.
Autofren wyrzuca zestaw D4908
http://www.seinsa.es/ref/97794/1
zestaw na średnicę ø 62mm.

Google podaje też zamiennik MN102203
http://www.e-pajero.pl/pr...b798c57cc0de4a6

Torp12 - 08-01-2013, 23:26

Moim zdaniem na tłoczku jest 60mm
robertdg - 08-01-2013, 23:31

W przed liftach jest 60,2mm, radze to dokładniej sprawdzić, bo 0,2 różnicy to dużo
Torp12 - 08-01-2013, 23:34

robertdg napisał/a:
W przed liftach jest 60,2mm, radze to dokładniej sprawdzić, bo 0,2 różnicy to dużo


No ale ja mam polift przeciez... Autofreny sa dwa na 60mm i 60,3mm. Mi sie kojarzy ze ten mniejszy chociaz...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group