To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

Hubeeert - 10-12-2014, 11:54

MKV napisał/a:
Je się jakoś regeneruje? Bo wiem że chyba towar trudno dostępny ??
Wymienia się cewkę. Koszt do określenia po diagnozie aparatu. Ostatnio płaciłem za diagnozę i wymianę z gwarancją na rok 370 zł.
KsiadzRobak - 10-12-2014, 12:03

Bartek napisał/a:
jak Paweł wymieniał kopółkę ;)
razi Bartku, razi ;)
dodam, że cewka do nabycia na Allegro za ok. 250 zł, wymiana banalna

MKV - 10-12-2014, 12:51

Strasznie droga ta cewka ;-)
Ja widziałem teraz cały aparat po regeneracji z gwarancją 3 lata za 500zł

Hubeeert - 10-12-2014, 12:52

Cewki sa drogie i trudne do dostania. W Warszawie ma je nowe na półce jeden warsztat o którym wiem.
MKV - 10-12-2014, 14:27

No to miejmy nadzieję, że to nie cewka a np świece bo problem pojawi się dość rzadko przy rozgrzewającym się silniku i nieco większym obciążeniu i chyba tylko na LPG - potem po rozgrzaniu silnika całkowitym już nie występuje.
KsiadzRobak - 10-12-2014, 14:33

http://allegro.pl/cewka-z...4885649698.html
ja stąd kupuję

Hugo - 10-12-2014, 14:57

Z ciekawości, czy wymiana tej cewki wymaga lutowania i jakichś skomplikowanych czynności czy tylko kręcimy śrubki? :wink:
KsiadzRobak - 11-12-2014, 08:52

Hugo napisał/a:
tylko kręcimy śrubki?
tak
Hubeeert - 11-12-2014, 09:10

Dobrze wiedzieć, dzięki.
KsiadzRobak - 11-12-2014, 12:37

Jedyne co mogę dodać, to jeszcze że cewka do obudowy aparatu jak i potem do elektroniki czujnika wałka rozrządu jest uszczelniona. Fabrycznie czarny silikon, można dać coś podobnego odpornego na temperatury i wilgoć przede wszystkim.
Także ta czynność - prócz kręcenia śrubkami - dochodzi (i wycięcie starego uszczelnienia nożykiem do tapet).

Hugo - 11-12-2014, 14:26

KsiadzRobak napisał/a:
tak
Świetnie.
KsiadzRobak napisał/a:
cewka do obudowy aparatu jak i potem do elektroniki czujnika wałka rozrządu jest uszczelniona. Fabrycznie czarny silikon, można dać coś podobnego odpornego na temperatury i wilgoć przede wszystkim.
Może być silikon wysokotemperaturowy RTV?
KsiadzRobak - 11-12-2014, 15:00

Hugo, może być. Jedyne co tam może nakapać to płyn chłodniczy z obiegu przepustnicy.
MKV - 01-02-2015, 09:38

Zaczęło mi coś skrzypieć/trzeszczeć jakby "gumowo" podczas skręcania kierownicą np na parkingu. Co to może być? Wahacz prosty ?
Niecałe 2 miesiące temu z przodu były wymienione wszystkie wahacze poza prawym prostym... wkurzę się jeśli to ten jedyny nie wymieniony - a jeśli to nowy to co - wymiana ponownie na gwarancji? Smarowanie?

robertdg - 01-02-2015, 09:44

Może być wahacz prosty który nie był wymieniony, jeżeli chodzi o nowe wahacze to czasami ilość smaru stosowana do sworzni może być zaskakująco niska ;-) Ewentualnie można się jeszcze przyjrzeć tulejkom stabilizatora
Tomek - 01-02-2015, 10:35

tak jak robertdg mowi. najpewniej to prosty.
jak kupilem wahacze SH to smaru praktycznie nie bylo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group