To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black Beauty by robertdg

robertdg - 09-11-2012, 23:01

Witaj BRyhu, jako tako po japońsku leci :P życze dużo zdrówka, niestety nie potrafię jednoznacznie stwierdzić od czego jest ten kabelek ;-(
robertdg - 11-12-2012, 22:04

Wykryto minimalny luz na lewej końcówce drązka kierowniczego, wymienione obie końcówki w komplecie, przesmarowane sworznie wahaczy, zrobiona geometria zawieszenia (przód i tył), pozostało wymienić żarówke w podświetleniu tablicy no i ponownie przyszykować się do wymiany złacza elastycznego wydechu.
Arturro-86 - 11-12-2012, 22:12

robertdg napisał/a:
Wykryto minimalny luz na lewej końcówce drązka kierowniczego, wymienione obie końcówki w komplecie, przesmarowane sworznie wahaczy, zrobiona geometria zawieszenia (przód i tył), pozostało wymienić żarówke w podświetleniu tablicy no i ponownie przyszykować się do wymiany złacza elastycznego wydechu.

No i wszystko w jak najlepszym porządeczku 8)
Ile Twoje złącze elastyczne pośmigało :?: :wink:

Hugo - 11-12-2012, 22:30

robertdg napisał/a:
Wykryto minimalny luz na lewej końcówce drązka kierowniczego
Jakie objawy były?
robertdg - 11-12-2012, 22:34

2 lata

Hugo na skręconych kołach w prawo przy przejeżdżaniu przez lekki krawężnik z lekkiego toczneia coś jakby strzykło, luz był tylko wyczuwalny w pozycji drogowej przy krótkich ruchach kierownicą, dosłownie minimalny - powód zatarta gałka, brakło smaru :P

m6riano - 12-12-2012, 00:10

robertdg napisał/a:
pozostało wymienić żarówke w podświetleniu tablicy

Jak chcesz to wyślij mi te dwie lampki to ci zrobie to w ledach...będzie cacy..;-)

Tomek - 12-12-2012, 09:02

robertdg napisał/a:

2 lata

Hugo na skręconych kołach w prawo przy przejeżdżaniu przez lekki krawężnik z lekkiego toczneia coś jakby strzykło, luz był tylko wyczuwalny w pozycji drogowej przy krótkich ruchach kierownicą, dosłownie minimalny - powód zatarta gałka, brakło smaru :P


u mnie dokładnie to samo
2,5 roku i 40 tyś km
końcówka 555

co ciekawe to druga końcówka i oba drążki wymieniane wtedy (wszystko 555) są całe

robertdg - 12-12-2012, 10:37

Żle się wyraziłem, 2 lata wytrzymała plecionka wydechu, końcówka drązka kierowniczego wytrzymała ~70tyś km (BluePrint) z tym, ze ja mam tendencje do unikania dziurów ale zaś z drugiej strony 17" genitalii nie oszczędzają
Hugo - 12-12-2012, 20:21

robertdg napisał/a:
Hugo na skręconych kołach w prawo przy przejeżdżaniu przez lekki krawężnik z lekkiego toczneia coś jakby strzykło, luz był tylko wyczuwalny w pozycji drogowej przy krótkich ruchach kierownicą, dosłownie minimalny
Mam bardzo podobne objawy, raz po raz. Nie mogę znaleźć luzu, zamówiłem "w ciemno" końcówkę CTR-30 zł nie majątek.
robertdg - 14-12-2012, 21:22

Wymieniłem sobie te no żaróweczki w podświetleniu tablicy no i przysmarkałem nowy złacz elastyczny wydechu


SHARK1979 - 15-12-2012, 01:49

robertdg napisał/a:
przysmarkałem nowy złacz elastyczny wydechu

Moja czarnula też takie coś dostała nie tak dawno :D

Zielu - 15-12-2012, 03:47

Całkiem ładny spaw :wink:
arturo91 - 18-12-2012, 13:26

śliczny ten Twój Galancik, ja od wiosny zaczynam prace nad moim (akcja doposażanie i styling). Pierwszą rzeczą będą tylne nadkola :D
arturj123 - 17-03-2013, 18:35

Widzę, że kolega przerabiał temat regeneracji pokrywy zaworów. Pozwolę sobie zadać kilka pytań odnośnie tej operacji:
- czym dokładnie od wewnątrz wyczyścić stary olej (kupiłem drugą pokrywę, która jest strasznie zasyfiona - swoją drogą potem ludzie marudzą, że klepie coś:P)
- jak przygotować zewnętrzną stronę do malowania - tylko umyć, odtłuścić?
- zdarza się, że są miejscowe ubytki farby - przeczyścić papierem ściernym i malować?

robertdg - 17-03-2013, 20:46

Nie wiem jak sie środek nazywał, nie pytałem posłużyłem się kimś co to ma i stanowisko do tego, wiem, że napewno był to koncentrat do silnie zabrudzonych rzeczy, po takim zabiegu przemycie zmywaczem i ręczne przygotowanie papierem ściernym (ubytki czy ich brak to bez znaczenia bo całość trzeba oszlifowac) - strasznie mozolne zajęcie, niby wogodne piaskowanie ale trzeba uważać by pył piaskowy nie pozostał w komorze odpowietrzającej - wiadomo z czym to się wiąże


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group