To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003

Juiceman - 29-11-2020, 13:48

Krzyzak napisał/a:
Juiceman napisał/a:
jak zgasło to już się te dwie kontrolki nie zapaliły
nie świecą się wcale? - czyli na ON i bez uruchamiania silnika też? - to by wskazywało na koniec szczotek


W sensie podczas jazdy się nie zapalają :wink: altek kupiony także na dniach wymiana

Krzyzak - 01-12-2020, 07:39

Juiceman napisał/a:
W sensie podczas jazdy się nie zapalają
to tak ma być cnie? :)
Juiceman - 01-12-2020, 18:39

Krzyzak napisał/a:
Juiceman napisał/a:
W sensie podczas jazdy się nie zapalają
to tak ma być cnie? :)


A i owszem :mrgreen: ale dmucham na zimno :p

Juiceman - 08-12-2020, 16:01

2go grudnia 2020 przy 315999kkm został wymieniony alternator na
AS-PL Alternator A5275.



W międzyczasie zostały zamówione u Hugo lampy z soczewkami. Moje soczewki już świecą trochę gorzej.

Krzyzak - 09-12-2020, 07:12

Juiceman napisał/a:
Moje soczewki już świecą trochę gorzej
zapewne odbłyśnik do regeneracji czy konstrukcja klasyczna czy soczewka, to i tak z tyłu jest odbłyśnik, który się niszczy i łuszczy do plastiku pod nim
Marcino - 09-12-2020, 08:41

Krzyzak napisał/a:
ne odbłyśnik do regeneracji czy konstrukcja klasyczna czy soczewka, to i tak z tyłu jest odbłyśnik, który się niszczy i łuszczy do plastiku pod nim

Tam nic nie jest pewne. W 307 przy xenonach wystarczyło wyczyścić i jasność powróciła.

Hugo - 09-12-2020, 10:20

Jak masz soczewki z jakiegoś francuza, to na 100% są to soczewki firmy Valeo. Niestety Valeo to badziew straszny, nowe świecą super, ale odbłyśniki mają bardzo nietrwałe.
Juiceman - 09-12-2020, 10:42

Soczewki 2-3 letnie były zamontowane z Meganki II w sierpniu 2015 przy przebiegu gala 273 510km.
Czyli wymiana następuje po ETA 5 latach i ~42 500km - z czego ledy w soczewkach siedziały od Maja 2018 i przejechały zaledwie 12k KM.

Jakoś słabo to wygląda - chociaż fakt jest że zapomniałem co to znaczy przepalona żarówka H7 :P

Marcino - 09-12-2020, 11:15

Pokaż jak to wygladało świeciło z tymi ledami i co za zarówkę tam miałeś...
Krzyzak - 09-12-2020, 12:11

Juiceman napisał/a:
fakt jest że zapomniałem co to znaczy przepalona żarówka H7
ja powiem, że też nie narzekam - na philips premium +30 jeżdżę już 3.5 roku z przebiegiem ok. 50 tys km
pamiętam jednak, że jak wsadziłem tego samego dnia żarówki H7 do renówki i Galanta, to w Galancie świecą do dziś a w renówce wytrzymały nieco ponad 1.5 roku (ok. 30 tkm) - ale tam instalacja elektryczna wyglądem przypomina polskie telewizory z czasów PRL, więc nie ma się co dziwić

Juiceman - 09-12-2020, 16:30

Krzyzak napisał/a:
Juiceman napisał/a:
fakt jest że zapomniałem co to znaczy przepalona żarówka H7
ja powiem, że też nie narzekam - na philips premium +30 jeżdżę już 3.5 roku z przebiegiem ok. 50 tys km
pamiętam jednak, że jak wsadziłem tego samego dnia żarówki H7 do renówki i Galanta, to w Galancie świecą do dziś a w renówce wytrzymały nieco ponad 1.5 roku (ok. 30 tkm) - ale tam instalacja elektryczna wyglądem przypomina polskie telewizory z czasów PRL, więc nie ma się co dziwić


To zazdroszczę ja wymieniałem bardzo często żarówki :/ może dlatego że zawsze kupowałem najmocniejsze Philipsa

sampler - 09-12-2020, 20:13

Hugo napisał/a:
Jak masz soczewki z jakiegoś francuza, to na 100% są to soczewki firmy Valeo. Niestety Valeo to badziew straszny, nowe świecą super, ale odbłyśniki mają bardzo nietrwałe.


W PSA nie ma problemu z Xenonami. Jedyny problem to kurz na soczewkach, który można zmyć IPA. Chyba że mówimy o latach <2004 gdzie matowiały klosze poliwęglanowe.

Hugo - 09-12-2020, 21:30

Niestety te żarówki H7 +100% i więcej bardzo szybko się przepalają, ale to też zależy gdzie świecą. Czy w soczewce, jakiej soczewce czy w zwykłym odbłyśniku. W soczewkach dużo mocniej się nagrzewają i przepalają. Są też różne obudowy soczewek, takie bardziej szkieletowe i zamknięte, w tych drugich szybciej się przepalą.
Juiceman - 10-12-2020, 08:42

Marcino napisał/a:
Pokaż jak to wygladało świeciło z tymi ledami i co za zarówkę tam miałeś...


W sensie ?

Kurde o dziwo nie mam żadnych fotek żarówka w soczewce vs led w soczewce.

Ale na pewno wstawię fotki obecna lampa z led vs nowa lampa z led :D

MichciuGT - 16-12-2020, 01:10

Juiceman, większość regulatorów ładowania ma problemy z komunikacją z ECU przez co ładowanie jest za niskie i trzeba ratować się cieniem przewodu od sterowania, jak u Ciebie zachowuje się alternator? tutaj osoba która miała regulator ładowania AS nagrała filmik z problemem https://youtu.be/A3A2n_6dwy8


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group