To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

rezon - 03-09-2016, 07:54

mnerd napisał/a:
Wystarczy trochę chęci i minimum wiedzy, resztę zrobi technologia:
to zapraszam na któryś z portali (np. motostat.pl, spritmonitor.de), tak z 50 tankowań, a później ikonkę z rzeczywistym spalaniem w podpis. W O2 dieslu, minimum miałem z tankowania 5,2l/100km, ale średnia i tak wychodziła ponad 8, a rekord w drugą stronę ponad 12 ;) . Po za tym komputery by Mitsu często są jeszcze większymi optymistami niż bajkopisarze w ulotkach reklamowych podający dane o spalaniu
Georg - 03-09-2016, 13:26

rezon napisał/a:
Po za tym komputery by Mitsu często są jeszcze większymi optymistami niż bajkopisarze w ulotkach reklamowych podający dane o spalaniu

...brak rzetelności i krętactwo w temacie zużycia paliwa, to przypadłość wszystkich producentów a wyjątkowo dużo za uszami ma grupa VW. :wink:

grzes - 03-09-2016, 16:51

Kolegę sla oraz Kolegę rezona i tak co do spalania nie przekonacie. Oni wiedzą swoje choć jeździli innymi autami..
Akurat komputer w misku ma raczej tendencję do minimalnego zawyżania spalania.

rezon - 03-09-2016, 22:39

grzes napisał/a:
Kolegę sla oraz Kolegę rezona i tak co do spalania nie przekonacie.
ależ mnie bardzo łatwo przekonać - nawet napisałem jak: tankowanie, notowanie, ikonka w podpis i tyle. Co najwyżej będę gratulował umiejętności ekojazdy i zazdrościł niskiego spalania :)
Na tle Mitsu to VW jest miszczem rzetelności ;) . Nie mam większych problemów z dojściem do spalania podanego w instrukcji - tylko cierpliwości mi brakuje :D . A poważniej to po prostu ponieważ nie mam parcia na ekojazdy to wyregulowałem sobie komp pokładowy tak, aby pokazywał mi mniej więcej rzetelnie (łatwo sprawdzić tankowania z podpisu i opisy) - samodzielnie, kabelkiem za 60zł. W Mitsu można o tym tylko pomarzyć.
średnia z 5 samochodów (coś malutko ich) na spritmonitor.de to 9,15l/100km czyli std http://www.spritmonitor.d...14&powerunit=2.
Dla Superbów 1.8/2.0 (123szt.) jest to 8,54 czyli nieco mniej ale też bez szaleństw. A ja tradycyjnie powyżej średniej :twisted:

Georg - 04-09-2016, 11:07

Zachwyt nad jednym litrem benzyny szybko mija w zderzeniu z realiami. Jest tajemnicą poliszynela, że koszty serwisowania i napraw wyrafinowanych technicznie silników w pojazdach grupy WV pożerają z naddatkiem wszelkie oszczędności w zużyciu paliwa. :wink:
_tm_ - 04-09-2016, 11:15

Georg napisał/a:
Zachwyt nad jednym litrem benzyny szybko mija w zderzeniu z realiami. Jest tajemnicą poliszynela, że koszty serwisowania i napraw wyrafinowanych technicznie silników w pojazdach grupy WV pożerają z naddatkiem wszelkie oszczędności z zużycia paliwa. :wink:


Z drugiej strony możliwość tuningu i przyjemność z jazdy silnikami VW jest dużo większa niż silnikami Mitsubishi. Mówię to nie teoretycznie tylko praktycznie jako właściciel aut z obu koncernów, oba mają po 2 litry, tylko Mitsu ma 150KM, a Octavia RS ponad 310.

rezon - 04-09-2016, 21:44

Georg napisał/a:
że koszty serwisowania i napraw wyrafinowanych technicznie silników w pojazdach grupy WV pożerają z naddatkiem wszelkie oszczędności w zużyciu paliwa.
poczytaj trochę w wątku OII o kosztach serwisowania 2.2DiD MIVEC w Mitsubishi to stwierdzisz, że naprawy VW to "Panie okazja";) BTW uważam ten silnik za bardzo dobry, tylko polityka cenowa Mitsu na części zamienne jest chora.
Ja nie zachwycam się litrem w tę czy w tę, tylko sugeruję aby zachwyty nad oszczędnymi silnikami popierać czymś więcej niż wskazaniami kompa, który potrafi być baaaardzo wielkim optymistą. Jak widać wg danych ze spritmonitor powodów do zachwytów dla Outka nie ma, do rozpaczy też nie ma. Po prostu standard dla mułowatego wolnossaka.

bodo44 - 22-09-2016, 10:37
Temat postu: układ kierowniczy Mitsubishi Outlander 2016
Mam pytanie do użytkowników Otlandera 2016.
Czy macie wrażenie że samochód wymaga ciągłej korekty toru jazdy (wspomaganie elektryczne) ? W mieście nie jest to uciążliwe, ale ostatnio w trasie zaczęło mnie to męczyć, że samochód nie trzyma jazdy na wprost.
Może jestem "skażony luksusem" bo poprzednie auto to Chrysler Pacyfica 4.0 - która prowadziła się jak po sznurku :) ale miała hydrauliczne wspomaganie.

Czy Outlander 2016 to to samo co Outlander III ? Bo chyba zmiany były dość spore i nie tylko wizualne.

Grimm - 22-09-2016, 11:11
Temat postu: Re: układ kierowniczy Mitsubishi Outlander 2016
bodo44 napisał/a:
Czy Outlander 2016 to to samo co Outlander III ? Bo chyba zmiany były dość spore i nie tylko wizualne.


Outlander 2016 to OIII . Taki sam jak ten z 2012 czy po faceliftingu w 2014 . W 2016 zmienili przedni grill (tak jak w 2014) zmienili światła na słabsze i mniej widoczne (LED) , dodali LED z tyłu. Na plus- podobno lepsze wyciszenie. Jest również inna kierownica - ta sama co w 2014 tylko teraz się błyszczy. Reszta to ten sam samochód, z tymi samymi silnikami i nowym sterownikiem CVT.

bodo44 - 22-09-2016, 11:24

Dzięki Grim :)
a możne wypowiesz się na temat Twoich odczuć co do prowadzenia MO.
Chyba masz już MO jakiś czas.

Grimm - 22-09-2016, 16:03

Puszczam kierownicę auto jedzie prosto a nalatane mam 50K . Może warto pojechać na geometrię skoro cie to męczy?
emil_d - 22-09-2016, 19:14

Grimm napisał/a:
Puszczam kierownicę auto jedzie prosto a nalatane mam 50K . Może warto pojechać na geometrię skoro cie to męczy?


Ja mam OII i prawie 130k - wspomaganie elektryczne - jedzie prosto po puszczeniu kierownicy.

Sim1 - 22-09-2016, 22:18

Ja też puszczam kierownicę i jedzie prosto, mam 23kkm, samochód z tego roku.
sebowy - 22-09-2016, 22:35

A ja staram sie nie puszczać kierownicy podczas jazdy :lol: ...ale jak mi się zdarzy to tez jedzie prosto... coś w tym jest :) :D :mrgreen:
a tak poważnie, to tak jak Grimm pisze, sprawdź geometrię...

bodo44 - 23-09-2016, 10:00

Dziękuje za pomoc
tak zrobię - pojadę na sprawdzenie geometrii - zbieżności



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group