Nasze Miśki - Sportowa Elegancja
m6riano - 18-02-2013, 15:44
swinks_UK napisał/a: | danino88 napisał/a:
Czego ciśnienie ?
Oliwy, wyznacznik kondycji silnika, |
Akurat coś takiego też by mi sie przydało..;-)
Torp12 - 18-02-2013, 19:09
danino88 napisał/a: |
trochę, a co dokładnie? |
Głowica, dolot, wydech i ECU Majster.
danino88 - 18-02-2013, 19:38
Cytat: | Głowica, dolot, wydech i ECU Majster. |
i ile km więcej z tego masz ?
Torp12 - 18-02-2013, 19:45
danino88 napisał/a: |
i ile km więcej z tego masz ? |
Dokładnie to cieżko powiedzieć bo te hamownie strasznie przekłamują... Ale generalnie między 30 a 40.
londolut - 18-02-2013, 19:54
Czyli masz wykres na okolice 160-170KM?
danino88 - 18-02-2013, 19:55
Cytat: | Dokładnie to cieżko powiedzieć bo te hamownie strasznie przekłamują... Ale generalnie między 30 a 40. |
to takie troche gdybanie
Torp12 - 18-02-2013, 19:58
170 to nie ma. Na zlocie w warzce wyplul 145 ale jakos teh hamowni mowila sama za siebie a dodatkowo to bylo przed strojeniem.
Generalnie mnie nie interesuje ile jest tylko jak jezdzi. Zeby miec obiektywny wynik to musial bym miec wykresy po kazdym modzie z jednej dobrej hamowni. A brakuje głownie wykresy przed modami...
danino88 - 18-02-2013, 20:01
chłopakom z v6stek pokazywało w miare normalne wyniki więc sądzę że tutaj też jest ten wynik obiektywny, jednak 10koni więcej. Zmierz się z vką a będziesz miał najlepsze porównanie
Anonymous - 18-02-2013, 20:31
Torp12 napisał/a: | Na zlocie w warzce wyplul 145 ale jakos teh hamowni mowila sama za siebie a dodatkowo to bylo przed strojeniem. |
to może tylko diesle dobrze hamowała mi wypluło prawie idealnie tyle ile pokazało na innej hamowni. biorąc pod uwagę różnicę temperatur itd, ten 1 - 2% to nie jest żaden błąd.
chłopaki z Vałkami poza Rafałem i Maćkiem również zadowoleni, tylko Rafał od pierwszego hamowania dobił duuużo km, a Maciek wspominał coś o jakiejś rurce z podciśnienia która była zerwana czy zrzucona.
Automaty powychodziły dziwnie ale tam nikt nie obiecywał, że wyniki wyjdą normalne.
w sumie biorąc pod uwagę, że w bardzo optymistycznej wersji udało Ci się dodać nawet 20KM, to w tym samym hajsie raczej udało by się swapować Vałkę...
Tomek - 18-02-2013, 20:40
Derpin napisał/a: |
to może tylko diesle dobrze hamowała mi wypluło prawie idealnie tyle ile pokazało na innej hamowni. biorąc pod uwagę różnicę temperatur itd, ten 1 - 2% to nie jest żaden błąd. |
powiem nawet, że ta hamownia dodawała gratisy w porównaniu z tymi co gratisów nie dają
Derpin napisał/a: |
w sumie biorąc pod uwagę, że w bardzo optymistycznej wersji udało Ci się dodać nawet 20KM |
20 KM od stanu początkowego, czy 20 KM od mocy seryjnej, to różnica
Derpin napisał/a: | to w tym samym hajsie raczej udało by się swapować Vałkę... |
ale wtedy byłaby to tylko goła V-ka
danino88 - 18-02-2013, 20:41
Cytat: | to w tym samym hajsie raczej udało by się swapować Vałkę... |
albo coś więcej
Torp12 - 18-02-2013, 20:46
tomek84 napisał/a: |
20 KM od stanu początkowego, czy 20 KM od mocy seryjnej, to różnica
|
Właśnie tu jest najwiekszy haczyk. Przed robieniem głowicy a juz na innym wydechu (ale nie tym co jest teraz) bylo tylko 120KM a nie 133KM jak powinno być...
Torp12 - 18-02-2013, 20:47
Derpin napisał/a: |
w sumie biorąc pod uwagę, że w bardzo optymistycznej wersji udało Ci się dodać nawet 20KM, to w tym samym hajsie raczej udało by się swapować Vałkę... |
Ale ja jezdze za duzo po miescie zeby w tej chwili miec Vałkę.
Torp12 - 18-02-2013, 20:47
danino88 napisał/a: |
albo coś więcej |
Jedyne co mnie korci do 2.0 V6 MIVEC z FTO.
i9i - 18-02-2013, 20:50
Torp12 napisał/a: | Jedyne co mnie korci do 2.0 V6 MIVEC z FTO. |
A jak to pięknie brzmi
|
|
|