To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

m6riano - 18-02-2013, 15:44

swinks_UK napisał/a:
danino88 napisał/a:

Czego ciśnienie ?

Oliwy, wyznacznik kondycji silnika,

Akurat coś takiego też by mi sie przydało..;-)

Torp12 - 18-02-2013, 19:09

danino88 napisał/a:

trochę, a co dokładnie?


Głowica, dolot, wydech i ECU Majster.

danino88 - 18-02-2013, 19:38

Cytat:
Głowica, dolot, wydech i ECU Majster.

i ile km więcej z tego masz ?

Torp12 - 18-02-2013, 19:45

danino88 napisał/a:

i ile km więcej z tego masz ?


Dokładnie to cieżko powiedzieć bo te hamownie strasznie przekłamują... Ale generalnie między 30 a 40.

londolut - 18-02-2013, 19:54

Czyli masz wykres na okolice 160-170KM?
danino88 - 18-02-2013, 19:55

Cytat:
Dokładnie to cieżko powiedzieć bo te hamownie strasznie przekłamują... Ale generalnie między 30 a 40.

to takie troche gdybanie :)

Torp12 - 18-02-2013, 19:58

170 to nie ma. Na zlocie w warzce wyplul 145 ale jakos teh hamowni mowila sama za siebie a dodatkowo to bylo przed strojeniem.

Generalnie mnie nie interesuje ile jest tylko jak jezdzi. Zeby miec obiektywny wynik to musial bym miec wykresy po kazdym modzie z jednej dobrej hamowni. A brakuje głownie wykresy przed modami...

danino88 - 18-02-2013, 20:01

chłopakom z v6stek pokazywało w miare normalne wyniki więc sądzę że tutaj też jest ten wynik obiektywny, jednak 10koni więcej. Zmierz się z vką a będziesz miał najlepsze porównanie :)
Anonymous - 18-02-2013, 20:31

Torp12 napisał/a:
Na zlocie w warzce wyplul 145 ale jakos teh hamowni mowila sama za siebie a dodatkowo to bylo przed strojeniem.


to może tylko diesle dobrze hamowała ;) :P mi wypluło prawie idealnie tyle ile pokazało na innej hamowni. biorąc pod uwagę różnicę temperatur itd, ten 1 - 2% to nie jest żaden błąd.

chłopaki z Vałkami poza Rafałem i Maćkiem również zadowoleni, tylko Rafał od pierwszego hamowania dobił duuużo km, a Maciek wspominał coś o jakiejś rurce z podciśnienia która była zerwana czy zrzucona.

Automaty powychodziły dziwnie ale tam nikt nie obiecywał, że wyniki wyjdą normalne.

w sumie biorąc pod uwagę, że w bardzo optymistycznej wersji udało Ci się dodać nawet 20KM, to w tym samym hajsie raczej udało by się swapować Vałkę...

Tomek - 18-02-2013, 20:40

Derpin napisał/a:

to może tylko diesle dobrze hamowała ;) :P mi wypluło prawie idealnie tyle ile pokazało na innej hamowni. biorąc pod uwagę różnicę temperatur itd, ten 1 - 2% to nie jest żaden błąd.


powiem nawet, że ta hamownia dodawała gratisy w porównaniu z tymi co gratisów nie dają

Derpin napisał/a:

w sumie biorąc pod uwagę, że w bardzo optymistycznej wersji udało Ci się dodać nawet 20KM


20 KM od stanu początkowego, czy 20 KM od mocy seryjnej, to różnica

Derpin napisał/a:
to w tym samym hajsie raczej udało by się swapować Vałkę...


ale wtedy byłaby to tylko goła V-ka

danino88 - 18-02-2013, 20:41

Cytat:
to w tym samym hajsie raczej udało by się swapować Vałkę...


albo coś więcej :)

Torp12 - 18-02-2013, 20:46

tomek84 napisał/a:

20 KM od stanu początkowego, czy 20 KM od mocy seryjnej, to różnica


Właśnie tu jest najwiekszy haczyk. Przed robieniem głowicy a juz na innym wydechu (ale nie tym co jest teraz) bylo tylko 120KM a nie 133KM jak powinno być...

Torp12 - 18-02-2013, 20:47

Derpin napisał/a:

w sumie biorąc pod uwagę, że w bardzo optymistycznej wersji udało Ci się dodać nawet 20KM, to w tym samym hajsie raczej udało by się swapować Vałkę...


Ale ja jezdze za duzo po miescie zeby w tej chwili miec Vałkę.

Torp12 - 18-02-2013, 20:47

danino88 napisał/a:

albo coś więcej :)


Jedyne co mnie korci do 2.0 V6 MIVEC z FTO.

i9i - 18-02-2013, 20:50

Torp12 napisał/a:
Jedyne co mnie korci do 2.0 V6 MIVEC z FTO.

A jak to pięknie brzmi :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group