To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

pawela - 29-12-2009, 22:22

miedziane? bjuti ;)
Anonymous - 30-12-2009, 00:12

orientujecie się, czy buda z CJ0 1,3 pasowałaby na swap gratów z CyborgaR CJ0 ?
londolut - 30-12-2009, 00:40

pawel129, to te same budy co w 1,6 więc raczej w 1,3 też nie ma znaczących różnic.
Anonymous - 30-12-2009, 10:04

czyli rozumiem że zawiasy z Cyborga również spokojnie by podeszły do budy z 1,3? a jak wygląda sprawa z maglownicą ?
Kleju - 30-12-2009, 10:38

W CJ0 masz o tyle lepiej że jest bardzo dużo elementów do cyborga, od części osprzętu silnika po właśnie wspomniany zawias.
W budzie z silnikem 1.3 na pewno nie ma stabilizatora, ale to nie problem przełożyć z cyborga. Nie wiem tylko jak wygląda sprawa zawieszenia z tyłu... W cao 1.3 różni się od wersji Cyborg.

Najlepiej jakbyś miał całego colta 1.3 lub lepiej 1.6 i przekładać wszystko.

EDIT:
Trochę koni na pewno dodadzą ;)

Anonymous - 30-12-2009, 19:29

Kleju napisał/a:
Nie wiem tylko jak wygląda sprawa zawieszenia z tyłu... W cao 1.3 różni się od wersji Cyborg.

no właśnie jakby były wszystkie mocowania w każdej budzie takie same, to wystarczyłoby Plug'n'Play i jazda. Przydałaby się serwisówka do serii CJ0 to by człowiek pooglądał..

Tak wypytuje i teoretyzuje sobie, bo oglądając jebaja, pistonheads i parę innych, twierdze że w sumie nie ciężko cyborga dostać i to łatwiej w cj0 niż ca0 :wink: co sobiście mi się bardziej podoba w tej wersji. W nadchodzącym sezonie planuje zmienić auto, napewno coś z RWD lub bardziej 4x4, i prawie napewno będzie to colt :D

Kleju napisał/a:
Trochę koni na pewno dodadzą

nie szalej tak z wlepkami bo Twój cukierek zacznie przypominać golfa po pierwszej fazie optik-tjuningu...

pawela - 30-12-2009, 20:13

przecie to brakujące ori naklejki, miód :D
Anonymous - 30-12-2009, 20:56

no z tymi w środkowej linijce i połowie dolnego to bym się zgodził... :>
Kleju - 30-12-2009, 21:16

pawel129 napisał/a:
nie ciężko cyborga dostać i to łatwiej w cj0 niż ca0


CJ0 cały czas się przewijają się przez aukcje, w sumie więcej ich jest. Ja szukasz to tylko wersji RS :D Ostatnio nawet widziałem na forum w UK wersję RS w budzie CAO :shock:

pawel129 napisał/a:
nie szalej tak z wlepkami bo Twój cukierek zacznie przypominać golfa po pierwszej fazie optik-tjuningu...


Spokojnie, wszystko będzie z umiarem, jakby co to wołajcie :D

pawel129 napisał/a:
no z tymi w środkowej linijce i połowie dolnego to bym się zgodził... :>


pawela napisał/a:
przecie to brakujące ori naklejki, miód


tak, tak

Trochę ich jest z tymi naklejkami. Mitsubishi i Cyborg jest na każdym, MIVEC na drzwiach albo na błotniku też. W niektórych jeszcze jest dopiska "Mitsubishi Innovative Valve..."

"Brembo" wiadomo gdzie powędruje 8) A "Mivec Inside" jeszcze nie wiem, może na szybę z tyłu, pod maskę nie wiem dokładnie. Później będę się zastanawiał ;)

Tak naklejki wyglądają na innych autach:





Anonymous - 30-12-2009, 22:51

Kleju napisał/a:
CJ0 cały czas się przewijają się przez aukcje, w sumie więcej ich jest. Ja szukasz to tylko wersji RS

Ano właśnie powoli trawie dupeczke CeJotki, co mi się kiedyś wogóle nie podobała, ale jak stary woził się przez 2 miechy tą generacją, to dotarło do mnie, że ten stajl CJ0 jakoś ujdzie w tłumie :) przód ma piękny.

Ale jak zobaczyłem to....
http://www.pistonheads.co.uk/sales/1411938.htm
miłość od pierwszego wejrzenia... :love7:

a jak to jest z moturami spod logo 'MIVEC' w CJ0 i CA0? bo to chyba nie do końca te same stadko..

Kleju - 30-12-2009, 23:01

pawel129 napisał/a:
a jak to jest z moturami spod logo 'MIVEC' w CJ0 i CA0? bo to chyba nie do końca te same stadko..


Niby ta sama moc i moment. W CJ0 silnik jest obrócony o 180st i jest to 4G92 gen 2. Tylko nie widziałem jeszcze wykresu który by się zbliżył do magicznej sumy 175 koni... Ostatnio widziałem wykres CJ0 cyborga 140 koni :?
Niby w japonii osiągają 175 koni bo paliwo jest min 100 oktanowe.
Na plus w CJ0 Cyborg to na pewno LSD i inne wałki w głowicy w wersji RS :)

Anonymous - 31-12-2009, 14:16

Kleju napisał/a:
W CJ0 silnik jest obrócony o 180st i jest to 4G92 gen 2

nie przeszkadza to w swapie do budy z LH ?

Kleju napisał/a:
Na plus w CJ0 Cyborg to na pewno LSD i inne wałki w głowicy

:D

Kleju napisał/a:
Niby w japonii osiągają 175 koni bo paliwo jest min 100 oktanowe.

To w Polsce trzeba montować podtlenek LPG :>

Kleju - 31-12-2009, 14:30

pawel129 napisał/a:
Kleju napisał/a:
W CJ0 silnik jest obrócony o 180st i jest to 4G92 gen 2


nie przeszkadza to w swapie do budy z LH ?


W CJ0 1.3 albo 1.6 też już masz silnik obrócony względem budy CAO, więc to żaden kłopot. Gorzej jakbyś chciał w bude CAO wpakować silnik z CJ0 albo odwrotnie.

EDIT
I nowe śruby do przykręcenia zacisków, twardość 10.9 podkładki z nierdzewki.


Mały problem bo gwint ma skok 1.25 i jednego typu śrub nie dostałem. Muszę poszukać w innym sklepie.

Kleju - 10-01-2010, 15:26

Stabilizator wyszlifowany, teraz pójdzie do malowania. Jeszcze nie wiem na jaki kolor, może złoty ;)



Zaciski pomalowane, 2x bazą i 3x lakier bezbarwny. Ale nie o taki efekt dokładnie mi chodziło... Farba była perłowa z grubym ziarnem metaliku, ale ziarno się gubi. Przez porowatą powierzchnię zacisków. Mogłem zamiast metaliku dorobić z domieszką brokatu. No ale cóż już za późno, innym razem ;)






mkm - 10-01-2010, 15:31

"Brembo" naklejane czy malowane?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group