To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - Testy prasowe ASX-a.

jurekschroda - 03-08-2011, 19:03

Cytat:
prędkości maksymalnej wynoszącej według pomiarów 198 km/h

Taaa, chyba z przyczepą i pod górę :lol:
Ściemniacze, żadne pomiary tylko dane z katalogu.


Cytat:
Suzuki wygrywa wyraźnie, głównie ze względu na zdecydowanie wyższą przydatność w terenie
czyli ze względu na czynnik decydujący w przypadku 5% kupujących.
Dla tych 5% Vitara rzeczywiście będzie najlepszym wyborem. Dla pozostałych 95% zachowanie tego auta na asfalcie będzie nie do przyjęcia.

Kolejny test zrobiony na zasadzie: dzienikarzyna ogląda stojące samochody, chwyta poprzednie "testy" kolegów po fachu, bierze dane katalogowe, robi z tego jakiś misz-masz, a na końcu oczywiście daje do akceptacji sponsorowi z konkretnej marki.

W Polsce to działa jeszcze prościej - dostajemy artykuł z Auto Bilda i tylko tłumaczymy na polski. Żenada.
Kocham dziennikarzy : twisted:

Dj Lexus - 14-08-2011, 11:04

Mały terenowy test http://www.youtube.com/wa...=1&feature=fvwp
sylb - 17-08-2011, 17:52

Wiele testów, które czytałem w polskiej prasie, była żywcem przepisana ze strony http://www.press.mitsubishi.pl/. Jako, że przed zakupem swojego samochodu przeglądałem Internet w poszukiwaniu informacji o nim i znalazłem test w AŚ który wyglądał jak Ctrl-V z teczki prasowej producenta.
mat777 - 15-09-2011, 23:24

Kolejny "test" - AutoMoto 10/2011, str.91
Nauczony doświadczeniem z dystansem podchodzę do testów przeprowadzanych przez dziennikarzy. Ale błędy i tzw. półprawdy jakie pod adresem ASXa pojawiają się w tym artykule to przesada. Tym bardziej, że artykuł nosi tytuł: "Test jakości, kompaktowe SUV-y, Wykonanie Pod Lupą".

- nikt nie zauważył, że deska rozdzielcza (a dokładniej to duży szeroki pas) jest pokryta elastycznym, miękkim tworzywem wraz z wewnętrznym podszybiem prawych i lewych drzwi przednich

- co to znaczy, że wewnętrzna rączka drzwi jest zbyt mała by umożliwić uchwyt: bzdura

- wyświetlacz radia nieczytelny, wg mnie jest OK, a już na pewno lepszy niż niejeden niebieski LCD ale to może być subiektywny odbiór testującego

- "dużą wagę przyłożono do odpowiedniej izolacji akustycznej kabiny" - i dalej piszą coś o plastikowych nakładkach ograniczających hałas. Jest to w taki sposób napisane, że sugerują ASXa jako pojazd dobrze wyciszony - akurat uważam, że jest to jego największa wada, wewnątrz jest relatywnie głośno

- teraz hit: "nawiewy powietrza pozbawione możliwości całkowitego zamknięcia": BZDURA, wszystkie cztery nawiewy zamyka się przesuwając dźwignię w nawiewie w poziomie mocno w lewo dla 1go i 3go oraz mocno w poziomie w prawo dla 2go i 4go, aż do kliknięcia, licząc z lewej od strony kierowcy. Instrukcja obsługi: str. 5-02

- w podsumowaniu silnik OK (deasel) "ale samo auto przeciętne": sporo już jeżdżę samochodami ale nigdy nikt mnie nie wypytywał na parkingach, stacjach benzynowych o samochód. A tu ludzie sami podchodzą. Również sporo osób ogląda się za jego sylwetką. Więc jakie przeciętne?

Na koniec chcę jeszcze raz podkreślić, że to co powyżej napisałem jest w kontekście tytułu artykułu: "Test jakości, kompaktowe SUV-y, Wykonanie Pod Lupą", a to powinno zobowiązywać do sumienności. A wyszło słabo.

Oczywiście ASX ma swoje wady i zalety jak każdy samochód ale najlepiej o tym czytać na http://forum.mitsumaniaki.pl

Do tabeli punktowej na końcu to nawet nie zaglądajcie, np. projekt/struktura nadwozia: najniższa punktacja

Lento Violento - 16-09-2011, 09:03

mat777 napisał/a:

- "dużą wagę przyłożono do odpowiedniej izolacji akustycznej kabiny" - i dalej piszą coś o plastikowych nakładkach ograniczających hałas. Jest to w taki sposób napisane, że sugerują ASXa jako pojazd dobrze wyciszony - akurat uważam, że jest to jego największa wada, wewnątrz jest relatywnie głośno


To jest najlepsze. Ja również uważam, że to jego największa wada więc jak mogło się to pojawić po stronie zalet ?

A wiesz może czy gazeta ta robiła wcześniej test qashqai'a i jak wygląda punktowe porównanie obu modeli ?

irekmiecz - 02-10-2011, 12:58

Jakiś czasz temu znalazłem stronę "moto-testy.pl" i jest otyle ciekawie że gdy gdzieś pojawi się nowy artykuł z danym modelem to tu się znajdzie w najgorszym wypadku z kilku dniowym opóźnieniem. Dziś postanowiłem odszukać z samymi artykułami o ASX i oto ona http://moto-testy.pl/mitsubishi_asx . A ten zaintrygował mnie bardzo http://www.autokrata.pl/artykul/ecodriving-11314
Uwex - 03-10-2011, 09:43

irekmiecz napisał/a:
znalazłem stronę "moto-testy.pl"


też tam zaglądam- czasem się przydaje.

cefaloid - 03-10-2011, 11:54

Dj Lexus napisał/a:
Mały terenowy test http://www.youtube.com/wa...=1&feature=fvwp


^^^^^ jak ja kocham takie testy! Wjeżdża koleś na suchą jak pieprz drogę gruntową na równym albo na trawę i to niby ma być test auta 4x4? W takim miejscu średnio rozgarnięty kierowca auta z napędem na jedną oś poradzi sobie bez najmniejszego problemu.
Albo zjazd w dól po stoku. No wielka mi sztuka! Nie wiem co to ma udowadniać (oprócz występowania sił grawitacji) skoro każde auto hamuje na 4 koła łacznie z fiatem 126p.

Jedyny fragment który mógłbym uznać za test 'terenowy', to kilkusekundowy epizod w okolicach 1:34. Reszta nadaje się chyba tylko dla tych którzy uważają że jazda po trawniku to jazda w terenie i ze do tego potrzebny jest SUV 4x4 z blokadami mostów.

Tu chłopaki maluchami w o wiele gorsze tereny wjeżdżają:
http://www.youtube.com/watch?v=3YqF4QkKn7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Ox5xci1a7dw -> tu jakieś chłystki co nie umieją jeżdzić i mają malucha padakę w dużo trudniejszy teren wjechali. Buhahahaha dla testera ASX :)

I to ma być test ASX? To jest żałosne a nie test. Zwłaszcza że kręcą kamerą tak by potęgować przechylenie terenu i oszukać oglądającego - zobaczcie np 1:07 jak rosną drzewa. Żałosne!

krzychu - 03-10-2011, 12:48

cefaloid napisał/a:
albo na trawę


Oj zdziwił byś się gdzie kiedyś utknąłem. Już myślałem, że będę dymał po kogoś ze 2km jak na prawie prostym terenem na mokrej trawie nie mogłem ruszyć samochodem. A cięższym Lancerem i twardych Yokohamach to nawet bym nie próbował tam wjechać. Szkoda się skompromitować.

Test jest dobry. To jest crossover i nikt przy zdrowych zmysłach w cięższy teren go nie zabierze. To ma być auto na dojazd na łąkę, pod schronisko, działkę w górach oczywiście po utwardzonej drodze i na plażę... Nigdzie więcej. Przy okazji ma mieć lepsze właściwości jezdne w ciężkich zimowych warunkach. To nie terenówka (jak L200 czy Pajero), żeby na teście utopić w błocie (a takie testy oglądałem z tymi samochodami).

cefaloid - 11-10-2011, 00:05

krzychu napisał/a:
cefaloid napisał/a:
albo na trawę


Oj zdziwił byś się gdzie kiedyś utknąłem. Już myślałem, że będę dymał po kogoś ze 2km jak na prawie prostym terenem na mokrej trawie nie mogłem ruszyć samochodem. A cięższym Lancerem i twardych Yokohamach to nawet bym nie próbował tam wjechać. Szkoda się skompromitować.

Potwierdzam jak zdradliwa bywa mokra trawa ale w teście jest sucha jak pieprz! A utknąć na równym w suchej trawie to nie jest pech. To brak doświadczenia w zachowaniu się auta na trawniku. Długo mieszkałem w górach i miałem zupełnie nieprosty podjazd po trawie i żwirową drogą pod górę. Jak goście nie zrobili mi dosłownie miazgi z trawnika to był prawdziwy sukces (nie jedzie? to gazuuuuuu!!!).

krzychu napisał/a:
Test jest dobry. To jest crossover i nikt przy zdrowych zmysłach w cięższy teren go nie zabierze. To ma być auto na dojazd na łąkę, pod schronisko, działkę w górach oczywiście po utwardzonej drodze i na plażę... Nigdzie więcej.

Ale ja nie mówię by zaraz ASX utopić w bagnie. Dla mnie crossover wypełnia lukę między terenówką a osobówką i powinien umieć coś więcej jak jeżdzić po żwirowej drodze. Jakoś w okolicy było mnóstwo: działek w górach, łąk, itp itd, z utwardzonymi drogami, i jakoś ludzie dojeżdżają zwykłymi zamochodami. Zresztą sam dobrze wiesz jak jest (Bielsko Biała i okolice).

krzychu napisał/a:
Przy okazji ma mieć lepsze właściwości jezdne w ciężkich zimowych warunkach.

Otóż to! O to właśnie mi chodzi z crossoverem i jego testem. Więc niech pokażą test "w ciężkich zimowych warunkach" albo nawet na białej szosie jak z nieba pada breja, podjazd pod stromą górkę, podjazd pod górę po mokrej trawie, jazdę po piasku czy nawet ten sam test co pokazali ale jak popadało i jest mokro. Takie auto ma się wtedy przydać a nie na szosie pod dyskoteką. Takie coś chcę zobaczyć a nie test który przeszedł by wychechłany fiat 126p z chłystkiem za kierownicą. I w którym kamera jest przekręcana by sugerować że auto znajduje się na jakiejś górce podczas gdy jest tam niemal równiutko (zobacz na pochyłe drzewa w tle które obnażają żałosność filmu).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group