To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Rekin z Lubelskiego

robertdg - 04-10-2012, 20:52

radek79 napisał/a:
ciśnienie na listwie 6 barów i dalej :butthead:
Chyba masz zepsuty manometr, który Ci strasznie zawyża wartości
radek79 - 04-10-2012, 21:58

Cytat:
Osobiscie był zaczął od podstawowej diagnostyki na wstępie ciś spreżania ( kolektor w górę)
weryfikacja swiec i ogledziny porcelanki , następnie pomiary opornosci przwodów i dokładna weryfikacja kopułki zapłonowej czy wewnatrz iskra nie skacze ( białe naloty ) na obudowie

jak pisałem wcześniej ,wszystkie świece wypalone jak powinny bez nalotów ,przewody wn przełożone ze sprawnego gala , cały aparat zapłonowy przełożony ze sprawnego gala , ciśnienia na cylindrach nie sprawdzałem

radek79 - 04-10-2012, 22:00

robertdg napisał/a:
Chyba masz zepsuty manometr, który Ci strasznie zawyża wartości

tyle powiedział znajomy mechanik że ma pokazać i pokazało

robertdg - 04-10-2012, 22:03

Zeskanuj silnik po parametrach rzeczywistych, na wszelki wypadek sprawdź synchronizacje rozrządu, no i tak jak wspominał deejay kompresja
deejay - 04-10-2012, 22:05

radek79 napisał/a:
jak pisałem wcześniej ,wszystkie świece wypalone jak powinny bez nalotów ,przewody wn przełożone ze sprawnego gala , cały aparat zapłonowy przełożony ze sprawnego gala , ciśnienia na cylindrach nie sprawdzałem


Silnik nie pracuje na dwa cylindry , gdzies jest klops i musisz go znaleźć .

deejay - 04-10-2012, 22:08

Czy na biegu jałowym pracuje bez drgawek ?
robertdg - 04-10-2012, 22:12

radek79 napisał/a:
robertdg napisał/a:
Chyba masz zepsuty manometr, który Ci strasznie zawyża wartości

tyle powiedział znajomy mechanik że ma pokazać i pokazało


Szkoda, że manual mówi co innego, ciśnienie układu "gotowego do jazdy" do 265kPa - 2.65bar, ciśnienie z wyłaczonym układem sterowania podciśnienia na regulatorze ciśnieniowym to 324 - 343kPa - 3,24-3,43bar
Osobiście pierwsze słysze o cisnieniu roboczym paliwa rzędu 6bar :/

radek79 - 04-10-2012, 22:12

deejay napisał/a:
Czy na biegu jałowym pracuje bez drgawek ?

nie trzyma biegu jałowego gaśnie lub spadną obroty prawie od zera ale jakoś się podniosą i zaraz spadną i auto gaśnie

deejay - 04-10-2012, 22:14

czyli pracuje nie równo ? czuc wibracje ?
tomasek - 04-10-2012, 22:16

Dee filmik był kręcony na jałowym,bo on ma automat :wink:
radek79 - 07-10-2012, 10:11

Cytat:

czyli pracuje nie równo ? czuc wibracje ?

nie ma wibracji jak odpali pracuje równo
teraz jak odpali wchodzi na 2tyś obr ,pochodzi 20sekund i zgaśnie ,nie ma wolnych obrotów dławi się po dodaniu gazu , rozrząd sprawdzony ,ciśnienie na cylindrach pomierzone, wszystko książkowe
robertdg napisał/a:

Osobiście pierwsze słysze o cisnieniu roboczym paliwa rzędu 6bar :/

mierzone na powrocie tyle pokazuje mierzone dwoma miernikami

robertdg - 07-10-2012, 10:47

radek79, ale ciśnienie paliwa mierzy się na listwie paliwowej - tam gdzie jest regulator ciśnienia, po to aby sprawdzić czy prawidłowo wszystko pracuje

A Twoje problemu nie zaczeły się przypadkiem po tankowaniu :?:

radek79 - 07-10-2012, 11:10

robertdg napisał/a:

radek79, ale ciśnienie paliwa mierzy się na listwie paliwowej - tam gdzie jest regulator ciśnienia, po to aby sprawdzić czy prawidłowo wszystko pracuje

A Twoje problemu nie zaczeły się przypadkiem po tankowaniu :?:

na listwie pokazuje 7 bar
tankowałem do pełna przy niemieckiej granicy na statoilu, na upartego można powiedzieć że tak bo to było ostatnie tankowanie przed awarią ,później u mnie na stacji za 100zł bez zmian
rozpinaliśmy wydech czy czasem kat nie jest zapchany ,bez zmian

deejay - 07-10-2012, 12:24

Jesli juz wszystko sprawdziłes od strony technicznej , to zostaje ci jeszcze do sprawdzenia skład mieszanki , czy jest bogato czy ubogo .
robertdg - 07-10-2012, 12:25

radek79 napisał/a:
na listwie pokazuje 7 bar
No nie może być, coś jest nie tak z paliwem, stosunkowo za duże ciśnienie paliwa, weź ppodepnij kompa i sprawdz paramtery rzeczywiste, czasy wtryskow, kat zapłonu, etc, wrzuc zapisy na forum
radek79 napisał/a:
tankowałem do pełna przy niemieckiej granicy na statoilu, na upartego można powiedzieć że tak bo to było ostatnie tankowanie przed awarią ,później u mnie na stacji za 100zł bez zmian
jezeli objawy nie nastapily kilka/kilkanaście km po tankowaniu to raczej nie to, ale nie zaszkodziłoby sprawdzić na innym źródle paliwa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group