To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - FTO LHD LPG

Hugo - 21-08-2011, 23:29

Jogurt napisał/a:
widać mitsu wszystkie modele traktuje jednakowo jeśli chodzi o blachę.
Krótko mówiąc, blacharkę ma w głębokim poważaniu...
Kleju - 22-08-2011, 00:16

_Slawek_ napisał/a:
Widzę, że ceny FTO poszybowały ostro w górę
Jeszcze 2 miesiące temu była super promocja I niech żałuje kto nie skorzystał, gdyż aktualnie promocja zdecydowanie jest już zakończona Ktoś wie skąd aż taki skok ceny?


Ale to się chyba już baaaaaaaaaardzo długo sprzedaje...

Co do rdzy, klimat wysp robi swoje ;)
Mój mirage też od dołu był w fatalnym stanie...

rosomak1983 - 22-08-2011, 02:03

Kleju napisał/a:
Ale to się chyba już baaaaaaaaaardzo długo sprzedaje...

Tak chyba ze dwa lata temu juz było na sprzedaz :roll:
A w tej cenie no cóż bije zakład ze nie pójdzie.

m6riano - 22-08-2011, 10:27

_Slawek_ napisał/a:
Jeszcze 2 miesiące temu była super promocja :twisted: I niech żałuje kto nie skorzystał, gdyż aktualnie promocja zdecydowanie jest już zakończona :shock: Ktoś wie skąd aż taki skok ceny? :roll:

Też obserwowałem to auto od jakichś kilku miesięcy i cena była nawet 20tys..;-)
nie mam pojęcia skąd taki skok

jacek11 - 22-08-2011, 16:28

m6riano napisał/a:
Też obserwowałem to auto od jakichś kilku miesięcy i cena była nawet 20tys..;-)
nie mam pojęcia skąd taki skok

osobiście znam kilka osób,które twierdzą,że niska cena odstrasza klienta,bo ten myśli że to złom :roll:

Seichan - 30-09-2011, 12:02

Po długim oczekiwaniu, wreszcie odbyła się pierwsza merytoryczna rozprawa (pierwsza faktycznie była w maju, ale z uwagi na brak doręczeń została odroczona).
Na razie Sąd przesłuchał 2 świadków, pozostałych 2 się nie stawiło :roll:
Kolejny termin w grudniu. Sławek stwierdził, poniekąd słusznie, że przed Euro 2012 sprawa chyba nie będzie miała swojego finału :evil:

_Slawek_ - 08-10-2011, 22:08

Z tymi rozprawami to jakieś szaleństwo... Dopiero byłem na jednej w sprawie FTO, to w listopadzie mam już zaproszenie na kolejną, tym razem w sprawie sprawcy kolizji, któremu Alianz też nie chce zapłacić, a w grudniu kolejna nasza... I tak może do 2015 się to skończy :roll:

Tymczasem w LU zbliżają się ku końcowi prace nad kolejnym FTO - tym razem czerwony GR w manualu :) A za nim, pod ścianą leży sobie nasz 6a12...



Ale ponieważ i tak na jesieni raczej się stamtąd nie ruszy :( to padł pomysł co by jednak nie wrzucać do FTO 6a12... tylko 6a12 z dołem od 6a13 :twisted:

Dabadee - 09-10-2011, 00:26

Widzę dzieje się cały czas :twisted: No to jak wleci nawet i zwykłe 6A12 to już będzie grubo. A dolot i wydech też będziecie zmieniony czy seria? I ile cali wydech jest w serii?
Anonymous - 09-10-2011, 01:24

_Slawek_ napisał/a:
to padł pomysł co by jednak nie wrzucać do FTO 6a12... tylko 6a12 z dołem od 6a13 :twisted:


:twisted: róbta !! 2 z porzodu będzie luzem a do tego unikalność i przetarty szlak dla innych :mrgreen: trzymam kciuki 8)

_Slawek_ - 09-10-2011, 08:19

Dabadee napisał/a:
Widzę dzieje się cały czas :twisted:
Dzieje się, dzieje, ale nie u nas tylko na Staffa :D Ten czerwoniec to FTO pana Sławka :)
Dabadee napisał/a:
No to jak wleci nawet i zwykłe 6A12 to już będzie grubo.
Raczej średnio przy 4-biegowym automacie ale i tak lepiej niż teraz :)
Dabadee napisał/a:
A dolot i wydech też będziecie zmieniony czy seria? I ile cali wydech jest w serii?
Wstępnie zostanie bez zmian, ile cali - nie mam pojęcia.

Derpin napisał/a:
_Slawek_ napisał/a:
to padł pomysł co by jednak nie wrzucać do FTO 6a12... tylko 6a12 z dołem od 6a13 :twisted:

:twisted: róbta !! 2 z porzodu będzie luzem a do tego unikalność i przetarty szlak dla innych :mrgreen: trzymam kciuki 8)

Właściwie to w ogóle nie zależy mi na kucykach tylko na wyższym momencie dostępnym już od niskich obrotów aby można się było dostojnie przemieszczać bez konieczności kręcenia powyżej 4tys. ;)

A z porannych niusów to w LU pojawiła się zima, chyba plandekę jakąś trzeba kupić ;)
Pora odkurzyć skrobaczki :?


radek79 - 09-10-2011, 08:45

no skrobaczki w ruch pójdą w ruch ,ja swego gala już chowam do cieplutkiego garażu :mrgreen:
Seichan - 11-01-2012, 20:58

Z uporem maniaka (a co ;) ) pociągnę temat sprawy w sądzie..
Rozprawa odbyła pod koniec grudnia. Na terminie stawił się sprawca, który również walczy z Allianz.
Sąd bardzo mądrze zdecydował i połączył naszą sprawę przeciwko Allianz ze sprawą sprawcy kolizji przeciwko Allianz. Czyli połączone siły naszej kancelarii i adwokata reprezentującego sprawcę vs. Allianz :whax: :whax:

Praktyczny wymiar połączenia dwóch spraw do rozpoznania jest taki, że rozłożą się koszty opinii biegłego z zakresu rekonstrukcji wypadków i wyceny szkód. I jednocześnie będzie gwarancja tego, że w dwóch tożsamych sprawach nie zapadną dwa skrajne wyroki ;)

_Slawek_ - 25-01-2012, 15:32

Jest spora szansa, że niebawem FTO nareszcie dostanie nowe serducho, mózg itd :) . Jako, że decyzja pojawiła się spontanicznie po chwilowej zadyszce złomka ;) to niestety operacja zostanie przeprowadzona w wersji ekonomicznej, czyli plany z dołem od 6A13 muszą zostać odłożone na bliżej nieokreślony termin. A ponieważ będzie wymieniany komplet: silnik + skrzynia to też trzeba będzie wymienić olej także w tej drugiej... Tutaj chwilowo niestety też pozostaje wersja eko :? stąd potrzebne będzie prawdopodobnie około 5 zamiast 10-12l. Producent już wybrany (znalazłem sprzedawcę 2km od domu :biggrin: ) - Millers Oils Millermatic, pytanie tylko który?

MILLERMATIC SP-III - 5 litrów 173,22zł
Stworzony z myślą o nowoczesnych samochodach koreańskich i japońskich. Znakomita odporność na utlenianie oraz zmianę parametrów w trakcie użytkowania, co powoduje, że jest idealny przy długich interwałach. Zapewnia płynne przekazywanie mocy na koła.

CHARAKTERYSTYKA:
Spełnia lub przewyższa wymagania:
Mitsubishi SP – II and SP – III

Toyota T-III, T- IV and Toyota WS
Hyundai and Kia rebrands of Mitsubishi fluid
Subaru Special ATF
JASO M315 1A
GM Dexron III

Ciężar właściwy przy 150C…0,848
Lepkość kinematyczna przy 1000C…6,0 cSt
Temperatura krzepnięcia…-420C
Temperatura zapłonu…2000C


MILLERMATIC ATF +4 - 5 litrów - 242,36zł
Mieszalny z olejami ATF +3, znakomita ochrona skrzyni przed zużyciem, odporność przeciw zamarzaniu.
Znakomite właściwości przy niskich temperaturach, wydłużona żywotność skrzyni, łatwiejsze zmienianie się biegów.
Millermatic ATF +4 zapewnia:
Znakomitą odporność na utlenianie w wysokich temperaturach – do 160 000km w normalnych warunkach.
Stabilne właściwości cierne zwiększają trwałość przekładni.
Znakomita płynność w niskich temperaturach zapewnia znakomite właściwości nawet przy nierozgrzanej
skrzyni.

CHARAKTERYSTYKA:
Ciężar właściwy przy 150C…0,847
Lepkość kinematyczna przy 1000C…7,51 cSt
Lepkość kinematyczna przy 400C…33,2 cSt
Indeks lepkości…204
Temperatura krzepnięcia…-51oC
Temperatura zapłonu…198oC
Lepkość Brookefield przy -400C…8,380 cP


Widziałem gdzieś wprawdzie na forum, że SP III powinien wystarczyć, ale ponieważ nie będzie teraz dynamicznej wymiany, to ATF +4 wydaje mi się na chwilę obecną jedynym dopuszczalnym rozwiązaniem. Jak tylko będzie to możliwe to kolejna wymiana będzie oczywiście przeprowadzona zgodnie z zaleceniami :) (właściwie nie chodzi tylko o $, ale nie znam też na chwilę obecną serwisu w LU, który by się tego podjął i któremu można zaufać) :roll:

white90 - 27-01-2012, 18:23

Jakie serducho bedzie?
6A12 NON MIVEC ?
manual czy automat?

_Slawek_ - 27-01-2012, 19:03

white90 napisał/a:
Jakie serducho bedzie?
6A12 NON MIVEC ?
Tak
white90 napisał/a:
manual czy automat?
tak jak obecnie, czyli 4-bieg. automat

Także nadal będzie to raczej leniwe autko, ale chociaż z milej brzmiącym silnikiem ;) i zawsze to jednak parę koni więcej :) Ale wierzę, że ostatecznie na takiej konfiguracji się nie skończy :D Najbardziej by mi tam pasował nie 200-konny mivec tylko zwykłe 6A13 z tymi swoimi 200Nm dostępnymi już prawie od samego dołu (a nie przy 6 tys. obr/min) i wtedy nawet automat by mi nie przeszkadzał ;)
Olej zakupiony, sprzedawca chcąc mi pomóc dokonać wyboru (chociaż już wcześniej wiedziałem, że będzie +4) zszedł z ceny tego droższego do 220zl/5l :) Jutro powinienem już znać dokładny termin rozpoczęcia operacji.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group