Nasze Miśki - FTO LHD LPG
Hugo - 21-08-2011, 23:29
Jogurt napisał/a: | widać mitsu wszystkie modele traktuje jednakowo jeśli chodzi o blachę. | Krótko mówiąc, blacharkę ma w głębokim poważaniu...
Kleju - 22-08-2011, 00:16
_Slawek_ napisał/a: | Widzę, że ceny FTO poszybowały ostro w górę
Jeszcze 2 miesiące temu była super promocja I niech żałuje kto nie skorzystał, gdyż aktualnie promocja zdecydowanie jest już zakończona Ktoś wie skąd aż taki skok ceny? |
Ale to się chyba już baaaaaaaaaardzo długo sprzedaje...
Co do rdzy, klimat wysp robi swoje
Mój mirage też od dołu był w fatalnym stanie...
rosomak1983 - 22-08-2011, 02:03
Kleju napisał/a: | Ale to się chyba już baaaaaaaaaardzo długo sprzedaje...
|
Tak chyba ze dwa lata temu juz było na sprzedaz
A w tej cenie no cóż bije zakład ze nie pójdzie.
m6riano - 22-08-2011, 10:27
_Slawek_ napisał/a: | Jeszcze 2 miesiące temu była super promocja I niech żałuje kto nie skorzystał, gdyż aktualnie promocja zdecydowanie jest już zakończona Ktoś wie skąd aż taki skok ceny? |
Też obserwowałem to auto od jakichś kilku miesięcy i cena była nawet 20tys..;-)
nie mam pojęcia skąd taki skok
jacek11 - 22-08-2011, 16:28
m6riano napisał/a: | Też obserwowałem to auto od jakichś kilku miesięcy i cena była nawet 20tys..;-)
nie mam pojęcia skąd taki skok |
osobiście znam kilka osób,które twierdzą,że niska cena odstrasza klienta,bo ten myśli że to złom
Seichan - 30-09-2011, 12:02
Po długim oczekiwaniu, wreszcie odbyła się pierwsza merytoryczna rozprawa (pierwsza faktycznie była w maju, ale z uwagi na brak doręczeń została odroczona).
Na razie Sąd przesłuchał 2 świadków, pozostałych 2 się nie stawiło
Kolejny termin w grudniu. Sławek stwierdził, poniekąd słusznie, że przed Euro 2012 sprawa chyba nie będzie miała swojego finału
_Slawek_ - 08-10-2011, 22:08
Z tymi rozprawami to jakieś szaleństwo... Dopiero byłem na jednej w sprawie FTO, to w listopadzie mam już zaproszenie na kolejną, tym razem w sprawie sprawcy kolizji, któremu Alianz też nie chce zapłacić, a w grudniu kolejna nasza... I tak może do 2015 się to skończy
Tymczasem w LU zbliżają się ku końcowi prace nad kolejnym FTO - tym razem czerwony GR w manualu A za nim, pod ścianą leży sobie nasz 6a12...
Ale ponieważ i tak na jesieni raczej się stamtąd nie ruszy to padł pomysł co by jednak nie wrzucać do FTO 6a12... tylko 6a12 z dołem od 6a13
Dabadee - 09-10-2011, 00:26
Widzę dzieje się cały czas No to jak wleci nawet i zwykłe 6A12 to już będzie grubo. A dolot i wydech też będziecie zmieniony czy seria? I ile cali wydech jest w serii?
Anonymous - 09-10-2011, 01:24
_Slawek_ napisał/a: | to padł pomysł co by jednak nie wrzucać do FTO 6a12... tylko 6a12 z dołem od 6a13 |
róbta !! 2 z porzodu będzie luzem a do tego unikalność i przetarty szlak dla innych trzymam kciuki
_Slawek_ - 09-10-2011, 08:19
Dabadee napisał/a: | Widzę dzieje się cały czas | Dzieje się, dzieje, ale nie u nas tylko na Staffa Ten czerwoniec to FTO pana Sławka
Dabadee napisał/a: | No to jak wleci nawet i zwykłe 6A12 to już będzie grubo. | Raczej średnio przy 4-biegowym automacie ale i tak lepiej niż teraz
Dabadee napisał/a: | A dolot i wydech też będziecie zmieniony czy seria? I ile cali wydech jest w serii? | Wstępnie zostanie bez zmian, ile cali - nie mam pojęcia.
Derpin napisał/a: | _Slawek_ napisał/a: | to padł pomysł co by jednak nie wrzucać do FTO 6a12... tylko 6a12 z dołem od 6a13 |
róbta !! 2 z porzodu będzie luzem a do tego unikalność i przetarty szlak dla innych trzymam kciuki |
Właściwie to w ogóle nie zależy mi na kucykach tylko na wyższym momencie dostępnym już od niskich obrotów aby można się było dostojnie przemieszczać bez konieczności kręcenia powyżej 4tys.
A z porannych niusów to w LU pojawiła się zima, chyba plandekę jakąś trzeba kupić
Pora odkurzyć skrobaczki
radek79 - 09-10-2011, 08:45
no skrobaczki w ruch pójdą w ruch ,ja swego gala już chowam do cieplutkiego garażu
Seichan - 11-01-2012, 20:58
Z uporem maniaka (a co ) pociągnę temat sprawy w sądzie..
Rozprawa odbyła pod koniec grudnia. Na terminie stawił się sprawca, który również walczy z Allianz.
Sąd bardzo mądrze zdecydował i połączył naszą sprawę przeciwko Allianz ze sprawą sprawcy kolizji przeciwko Allianz. Czyli połączone siły naszej kancelarii i adwokata reprezentującego sprawcę vs. Allianz
Praktyczny wymiar połączenia dwóch spraw do rozpoznania jest taki, że rozłożą się koszty opinii biegłego z zakresu rekonstrukcji wypadków i wyceny szkód. I jednocześnie będzie gwarancja tego, że w dwóch tożsamych sprawach nie zapadną dwa skrajne wyroki
_Slawek_ - 25-01-2012, 15:32
Jest spora szansa, że niebawem FTO nareszcie dostanie nowe serducho, mózg itd . Jako, że decyzja pojawiła się spontanicznie po chwilowej zadyszce złomka to niestety operacja zostanie przeprowadzona w wersji ekonomicznej, czyli plany z dołem od 6A13 muszą zostać odłożone na bliżej nieokreślony termin. A ponieważ będzie wymieniany komplet: silnik + skrzynia to też trzeba będzie wymienić olej także w tej drugiej... Tutaj chwilowo niestety też pozostaje wersja eko stąd potrzebne będzie prawdopodobnie około 5 zamiast 10-12l. Producent już wybrany (znalazłem sprzedawcę 2km od domu ) - Millers Oils Millermatic, pytanie tylko który?
MILLERMATIC SP-III - 5 litrów 173,22zł
Stworzony z myślą o nowoczesnych samochodach koreańskich i japońskich. Znakomita odporność na utlenianie oraz zmianę parametrów w trakcie użytkowania, co powoduje, że jest idealny przy długich interwałach. Zapewnia płynne przekazywanie mocy na koła.
CHARAKTERYSTYKA:
Spełnia lub przewyższa wymagania:
Mitsubishi SP – II and SP – III
Toyota T-III, T- IV and Toyota WS
Hyundai and Kia rebrands of Mitsubishi fluid
Subaru Special ATF
JASO M315 1A
GM Dexron III
Ciężar właściwy przy 150C…0,848
Lepkość kinematyczna przy 1000C…6,0 cSt
Temperatura krzepnięcia…-420C
Temperatura zapłonu…2000C
MILLERMATIC ATF +4 - 5 litrów - 242,36zł
Mieszalny z olejami ATF +3, znakomita ochrona skrzyni przed zużyciem, odporność przeciw zamarzaniu.
Znakomite właściwości przy niskich temperaturach, wydłużona żywotność skrzyni, łatwiejsze zmienianie się biegów.
Millermatic ATF +4 zapewnia:
Znakomitą odporność na utlenianie w wysokich temperaturach – do 160 000km w normalnych warunkach.
Stabilne właściwości cierne zwiększają trwałość przekładni.
Znakomita płynność w niskich temperaturach zapewnia znakomite właściwości nawet przy nierozgrzanej
skrzyni.
CHARAKTERYSTYKA:
Ciężar właściwy przy 150C…0,847
Lepkość kinematyczna przy 1000C…7,51 cSt
Lepkość kinematyczna przy 400C…33,2 cSt
Indeks lepkości…204
Temperatura krzepnięcia…-51oC
Temperatura zapłonu…198oC
Lepkość Brookefield przy -400C…8,380 cP
Widziałem gdzieś wprawdzie na forum, że SP III powinien wystarczyć, ale ponieważ nie będzie teraz dynamicznej wymiany, to ATF +4 wydaje mi się na chwilę obecną jedynym dopuszczalnym rozwiązaniem. Jak tylko będzie to możliwe to kolejna wymiana będzie oczywiście przeprowadzona zgodnie z zaleceniami (właściwie nie chodzi tylko o $, ale nie znam też na chwilę obecną serwisu w LU, który by się tego podjął i któremu można zaufać)
white90 - 27-01-2012, 18:23
Jakie serducho bedzie?
6A12 NON MIVEC ?
manual czy automat?
_Slawek_ - 27-01-2012, 19:03
white90 napisał/a: | Jakie serducho bedzie?
6A12 NON MIVEC ? | Tak
white90 napisał/a: | manual czy automat? | tak jak obecnie, czyli 4-bieg. automat
Także nadal będzie to raczej leniwe autko, ale chociaż z milej brzmiącym silnikiem i zawsze to jednak parę koni więcej Ale wierzę, że ostatecznie na takiej konfiguracji się nie skończy Najbardziej by mi tam pasował nie 200-konny mivec tylko zwykłe 6A13 z tymi swoimi 200Nm dostępnymi już prawie od samego dołu (a nie przy 6 tys. obr/min) i wtedy nawet automat by mi nie przeszkadzał
Olej zakupiony, sprzedawca chcąc mi pomóc dokonać wyboru (chociaż już wcześniej wiedziałem, że będzie +4) zszedł z ceny tego droższego do 220zl/5l Jutro powinienem już znać dokładny termin rozpoczęcia operacji.
|
|
|