Nasze Miśki - Czerwona Landryna
swinks_UK - 19-10-2014, 17:02
Wczoraj zrobiona w końcu konwersja na "speed density air",czyli SD. Przepływomierz powędrował na strych.
Landryna jeździ na 2 mapach: 1.2 bara i 1.6 bara.
Po strojeniu na 1.6 bara wyszło tak:
Turbo pompuje rewelacyjnie równiutko. Na papierach osiąga optimum przy 2.2 bara, a więc potencjał na extra kuce na kołach jest... Trzeba zakuwać, bo dodatkowej mocy i momentu korby już nie zdzierżą.
Póki co, "tymczasowe" 325 HP na kołach (408 HP na zamachu) i 376 LbFt (czyli 510 Nm) momentu. Równiutki afr i doładowanie. Pięknie widać moment otwarcia wastegate (ten mały peak na wykresie). Jest git, mniód i kit.
londolut - 19-10-2014, 21:37
Niezłe wyniki, gratki Tomaszu
tomasek - 19-10-2014, 21:47
Dla mnie bomba
Jest MOC
kakaRDM - 19-10-2014, 22:28
evolucja mniam mniammmmm i najładniejszy kolorek do tej budy jak dla mnie
swinks_UK - 24-09-2015, 10:53
Mały update.
W międzyczasie zrobione zostało niewiele:
- szybkie przełączanie między ecu (przepływka vs. map sensor itd.), więc teraz podmianka ecu to kwestia sekund;
- HDI intercoler z orurowaniem 70mm
- żelowe "miniaturowe" aku
- przednie wahacze na ekstremalnie twardych poly (90 sH) - tu duże podziękowania dla chłopakow z Olkusza, bo sam nie dawałem rady wprasować tulei (takie twarde cholery) więc szybka konsultacja telefoniczna, kurier, i wahacze z powrotem z nowymi tulejami
- podwiecha dyfra na tychże samych poliuretanach - jeden problem... hałas od dyfra przenoszony na budę bywa denerwujący po jakiś 100km jazdy Więc rozważam powrót do serii.
- łapy silnika i skrzyni od Torque Solution na poly 90sH...
I łooo matko, jak buda zesztywniała
Po roku bezawaryjnej jazdy i kolejnym dyno sprawdzającym czy mocy nie ubyło (tym razem 321 WHP na 1.5 bara, i 380 LbFt momentu na ecu z SD) nadszedł czas na podjęcie dalszych edycji, czyli co dalej?
No więc...
Landryna zabukowana na luty na kucie silnika w CPP Motor Developments:
- korby Bridgeway H beam,
- tłoki CP,
- uszczelka Cosworth,
- śruby MAP H11,
- łożyskowanie dołu ACL,
- polerka i porting głowicy.
No i zmiana turbiny po zakuciu. Zaczyna już denerwować duży lag obecnej (TD06SL2R-25G). Kiepsko w ruchu miejskim, fajnie na torze, gdzie się trzyma obroty, ale na codzień to jest wkurzające. Zamiast późnego 500+ będę się bardziej cieszył z 450 i bardzo mocnego dołu z szybkim spoolem. Więc decyzja powzięta i wskakuje coś z wymienionych:
- TT S209
- HKS GT2 7460R KAI
- Ross Sport HPB-IX
I tym sposobem budżet na przyszły rok zostanie wyczerpany.
Burczenie Landryny...
arturj123 - 25-09-2015, 07:40
swinks_UK napisał/a: | Burczenie Landryny...
|
Chyba wszyscy liczyli na mocne brrrum, a potem psssiii
Piękna jest
swinks_UK - 24-05-2016, 12:45
Jakby ktoś się pytał czy coś sie dzieje...
Rupiecie gotowe do załżenia już czekają na swoją kolejke:
- Autronic SM4 ecu z "knock board", prawdziwy p&p
- Turbo Technics S209 (da radę do 470 bhp)
- kolektor HKS ("biały kruk" do dostania )
Do tego wałki rozrządu GSC S1R i tytanowe sprężynki zaworowe typu "beehive" z tytanowymi talerzykami.
A paliwem podleją nowe wtryskiwacze RC 750cc.
Zmiana podejścia z "pościgu za mocą" na dostarczenie dobrego odpychania się jak najwcześniej.
Landrynę czeka też kuracja naprawiająca po ostatnich wtopach na Blynton Park, czyli:
- nowe przednie wahacze
- nowy magiel
- nowe drążki kierownicze
- nowe łączniki stabilizatorów
- nowe sprzęgło
I w ten sposób środki na zakuwanie silnika sie wyczerpały na ten rok. Teraz wyścig z czasem by zdążyć ze wszystkim do jesieni.
swinks_UK - 30-07-2016, 22:00
To mi się właśnie ciśnienie podniosło....
Nie ma to jak szkolny błąd.
Wymiana sprężynek zaworowych i talerzyków (tytanowe), wałków rozrządu (GSC S1R) i... na koniec po złożeniu wszystkiego... WAŁEK BALANSOWY żle ustawiony
Nie mam sił na dziś. W czwartek kolejne podejście
swinks_UK - 01-12-2017, 11:44
Nic się nie dzieje...
Raczej cierpię na nieznośną monotonię bytu Nie piszę nic, bo też za wiele z Landryną się nie dzieje.
W tym roku:
- silnik zakuty przez Norris Design,
- tymczasowe turbo Turbo Technics S209,
- wydech Mangoose 3 calowy
- cała zawiecha w poliuretanie, nóżki Bilstein na spręzynach Eibach
Na przyszły rok 2018 planowane:
- zakup docelowej turbiny (HKS GT2 7460R KAI, lub Blouch Dominator 2.0XTR),
- zainstalowanie Autronics SM4 ecu, 750cc wtrysków i zestrojenie wszystkiego przez Mark'a Sheada (legenda w świecie Fordów i Evo)
I chyba muszę się spieszyć, bo jak to bywa w Mitsubishi, z wiekiem rudzielec daje o sobie znać. Właśnie zaczyna mi się dobierać do profili i podłogi w okolicy przednich "jack points"
Poza tym paliwo się leje, i jedziemy...
Bizi78 - 01-12-2017, 11:48
Ponad rok ciszy w temacie to chociaż przydałoby się jakieś foto wrzucić .
jacek11 - 02-12-2017, 08:02
swinks_UK napisał/a: | Nic się nie dzieje...
Raczej cierpię na nieznośną monotonię bytu Nie piszę nic, bo też za wiele z Landryną się nie dzieje.
W tym roku:
- silnik zakuty przez Norris Design,
- tymczasowe turbo Turbo Technics S209,
- wydech Mangoose 3 calowy
- cała zawiecha w poliuretanie, nóżki Bilstein na spręzynach Eibach |
No faktycznie tylko takie tam poprawki kosmetyczne
swinks_UK - 02-12-2017, 15:53
Bizi78 napisał/a: | Ponad rok ciszy w temacie to chociaż przydałoby się jakieś foto wrzucić . |
Muszę znaleźć jakiś darmowy łatwy w obsłudze foto hosting bo Photobucket diabli wzięli...
mkm - 02-12-2017, 15:57
Ja się przerzuciłem na imgur.com
swinks_UK - 02-12-2017, 19:09
No to z nowym hostem...
Coś tam z serwisowania...
swinks_UK - 02-12-2017, 19:12
A tu filmik z parady na Cadwell Park Circuit w sierpniu 2017. Filmik kręcony z mojej Landryny:
https://youtu.be/4jwAczxNIPs
|
|
|