To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Outlander PHEV

DATSUN - 28-09-2016, 21:48

rezon napisał/a:
Sim1 napisał/a:
Wg mnie jeśli jest odczuwalny boczny wiatr to jazda tym klonkrem powyżej 160km/h jest już prawdziwą męską przygodą
awaryjne hamowanie z takiej prędkości daje jeszcze większą frajdę ;)

O tak, a szczególnie na mokrym asfalcie. Po wszystkim mozna podziwiać unoszącą sie parę wodną i swąd gumy z okolic wszystkich czterech nadkoli. Naprawdę poleca, nieziemska przygoda o ile zakończy się pomyślnie :mrgreen:

mkm - 30-09-2016, 05:46

Nie chcę szydzić, ale czytając niektóre posty zastanawiam się czy piszą użytkownicy czy ich pociechy :D
Poważnie jak nagrzejesz hamulce hamując na mokrym ze 160km/h czuć gumę i widać parę? Niesamowite... :wink:
To podzielę się jeszcze dziwniejszym zjawiskiem.
Wiecie, że jak na krótkim odcinku powtórzy się takie hamowanie kilkukrotnie to można zobaczyć jak się klocki palą... ogniem!

No sorry panowie, ale z wywodu naukowego skok do piaskownicy jest nieco szokujący (czytam kilka stron "na raz") :wink:

PS: Jeden z moich ulubionych filmików
https://www.youtube.com/watch?v=MSaomFqdNr4

Grimm - 01-10-2016, 11:07

mkm leżę :lol: :lol:
wit - 21-12-2016, 14:14

mkm no i tak ciekawą dyskusję zgasiłeś... :?
Widzę, że nowi użytkownicy PHEV nie kwapią się z uwagami na temat swojego autka choć już sporo widziałem na mieście.... Minął rok i jak na razie do mojego nie mam uwag. Powiem tylko, że z każdym miesiącem coraz gorzej przesiada mi się na spaliniaka... Jednak elektryki mają swoje zalety i człowiek się szybko przyzwyczaja do lepszego... :-) pozdrawiam i wesołych świąt!

sla - 21-12-2016, 18:53

wit napisał/a:
... Jednak elektryki mają swoje zalety i człowiek się szybko przyzwyczaja do lepszego... :-)

Teoretycznie we wszystkim można znalezć jakieś zalety, zależy to tylko od punktu widzenia , a czy są lepsze?, to też zależy od punktu widzenia. Ja specjanych zalet , które by mnie bardzo elektryzowały nie widzę.

wit - 02-01-2017, 17:34

sla napisał/a:
Ja specjanych zalet , które by mnie bardzo elektryzowały nie widzę.

Trzeba było kupić Outlandera PHEV.... :P

mazt - 25-09-2017, 13:38

wit napisał/a:

Widzę, że nowi użytkownicy PHEV nie kwapią się z uwagami na temat swojego autka choć już sporo widziałem na mieście....


http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=102954

Pytanie do Ciebie wit, jak naładujesz na max akumulator, to ile de facto Cie pokazuję przebiegu, bo u mnie po pierwszy naładowaniu 32 km, myślałem, że będzie około 50 km, i teraz zastanawiam się czy to nie kwestia uformowania się baterii ?

wit - 18-01-2018, 17:50

mazt napisał/a:
jak naładujesz na max akumulator, to ile de facto Cie pokazuję przebiegu
dawno mnie nie było bo zapomniałem hasła i teraz miałem chwilkę aby go odzyskać.
Akumulatory masz dobre i nic im nie jest! pokazuje zasięg też prawidłowo ale trzeba wiedzieć co pokazuje! :P
komputer to komputer i głupi jest! on sobie ciągle przelicza i oblicza. Oblicza ile żresz prądu w danej chwili, przewiduje ile prądu potrzebuje na pchanie auta i przelicza na jaki zasięg wystarczy mu prądu w akumulatorach. Wyłącz wszystko, zwłaszcza klimę i wtedy pokaże Ci zasięg na pełnych akumulatorach ok. 50 i to też zależy od warunków na zewnątrz. Też mnie to zaciekawiło na początku czemu mi mało pokazuje i to co dzień trochę inaczej i pobawiłem się i doszedłem do tego, bo on (czyli ten komputer) ze mnie głupiego przecież robił nie będzie :evil:

vavoom - 15-04-2018, 14:54

Jest ktoś z Warszawy chętny na testy napędu Outlandera PHEV na rolkach? :)
@wit, w Krakowie też będą testy, jesteś zainteresowany?

wit - 20-04-2018, 16:46

vavoom napisał/a:
@wit, w Krakowie też będą testy, jesteś zainteresowany?

a na te testy to mam przyjechać w fabrycznym ustawieniu czy stuningowany? :-)
troszkę swojego podrasowałem. Silnik spalinowy jest fabrycznie ograniczony do 120 KM choć ma ponad 155 KM, no i box - chip tuning V-Techa... więc już całkiem taki normalny nie jest :-)
A gdzie te testy będą i bezpłatne?

vavoom - 20-04-2018, 20:28

@wit, tuning raczej nie ma wpływu na działanie napędu/kontroli trakcji ;)
Prędzej czy później będę z rolkami w Krakowie, więc kwestia dogadania się. Testy oczywiście bezpłatne, ale nagrywane, a film trafia na YT :)

krzychu - 22-04-2018, 09:46

wit napisał/a:
Silnik spalinowy jest fabrycznie ograniczony do 120 KM choć ma ponad 155 KM, no i box - chip tuning V-Techa... więc już całkiem taki normalny nie jest :-)


Z tego co wiem to nie ma bezpośredniego przełożenia silnika spalinowego na koła więc co to dało? A ten chip to miał podnieść do tych 155KM czy coś innego jeszcze zrobić? No i jak sprawdzić tą moc bez wyciągana silnika?

vavoom - 26-04-2018, 11:28

Kilka dni temu miałem okazję testować na rolkach hybrydową wersję RAV4 AWD, auto nie jest w stanie zjechać z dwóch rolek (pod przednią osią, po jednej stronie, po przekątnej). Tym bardziej ciekawi, jak podobne rozwiązanie wypadnie w Outlanderze PHEV.
rajan - 26-04-2018, 11:32

vavoom napisał/a:
Kilka dni temu miałem okazję testować na rolkach hybrydową wersję RAV4 AWD, auto nie jest w stanie zjechać z dwóch rolek (pod przednią osią, po jednej stronie, po przekątnej). Tym bardziej ciekawi, jak podobne rozwiązanie wypadnie w Outlanderze PHEV.


A gdzie i kiedy będziesz z tymi rolkami w Wawie?

vavoom - 26-04-2018, 11:50

Byłem w zeszły weekend...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group